Uitgerekend 1 - 15 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Milanatje, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Wij krijgen ook groei echo's echter is het bij ons tegenovergestelde.
    Wij zijn beide 1.80 en boven de 100 kilo :oops:
    Dus kans op zwangerschap suiker daarvoor wordt er morgen 3x geprikt (bloedtest)
    Daarnaast prikken voor schildklier die te traag is.

    Ik moet mijzelf verontschuldigen heb nooit gehoord van P waardes (weet niet wat dat betekend). Weet wel dat vrienden van ons hun kereltje ook altijd te kleine kant was maar dat is allemaal goed gekomen.
     
  2. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    #2302 Bumblebeetje, 24 mei 2022
    Laatst bewerkt: 24 mei 2022
    Nesteldrang van de vrouw :|
    De kamer is zondag behangt.
    Meubeltjes moeten we nog in elkaar zetten.
    Kinderstoeltje met onderstel is binnen isofix
    Kinderwagen aangeschaft en een box.
    Kortom al heel wat spul :thumup:

    De mancave is weg :eek:
     
  3. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Oh ik heb echt nog totaaaaal geen nesteldrang whaha. Had ik overigens bij de andere 2 nu al wel hoor... maar nu gelukkig nog niet. Hoef ook niet heel veel te doen / te kopen dat scheelt. Wel wil ik van de week eens aan mijn nesteldrang poets lijst beginnen haha. De grote dingen zoals zonneluifel poetsen, wasmachine en droger grondige beurt etc. Dan kan ik dat gaan afvinken komende maanden.
     
  4. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Groeisecho krijg ik geloof ik pas rond de 30e week. Dus tussen 20-30 weken niet. Heb met 27 weken ongeveer wel de liggingsecho. Maar omdat ik vanwege dat onderzoek waar ik aan mee doe iedere week in het ziekenhuis ben, zie ik kleine gup al heel veel. Was nu 2x stuit en 1x hoofdligging, maar mijn dochter heeft letterlijk tot een paar uur vooraf nog gedraaid dus ik geloof t wel :roflmao:
     
  5. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Zo ik heb wel ineens echt een flinke groeispurt gehad. Lijkt nu echt op een zwangere buik :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    capo, Miracle90, ClaireUnderwood en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Vandaag de groei echo gehad, baby's buik zat nu op P14, vorige echo P12 (ipv P52 zoals daar voor)

    De rest groeit goed door, nog steeds hele lange benen en iets minder dan gemiddeld hoofdje.

    Over 2 en 4 weken weer groei echo's om te kijken of ze niet verder zakt qua groei lijntje. Voor nu een hele drukke baby in m'n buik die al word geschat op 730gram
     
    Bumblebeetje, DCG en Mell0408 vinden dit leuk.
  7. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het iets omhoog is gegaan en iig niet omlaag. En goed dat ze het in de gaten houden. :)
     
  8. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Het is gelukkig iets omhoog gegaan in percentiel! Heel goed dat ze haar goed in de gaten houden, maar misschien is ze idd gewoon erg slank net zoals jullie. Hopelijk ben je wel gewoon gerust, want al dat gestress komt de kleine natuurlijk ook niet ten goede….
     
  9. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Hier echt zo druk! Gister m’n oude rolgordijnen weggehaald, alle keukenramen gewassen, deurkozijn en achterdeur geschilderd en nu 2 van de 3 jaloezieën opgehangen. Vandaag de laatste doen en dan is de keuken weer helemaal klaar! Zolder is helemaal af en is een geweldige wasruimte geworden :thumup:
    Volgende week 3D echo en een dag later weer de groeiecho, kan niet wachten!
    Baby is ook echt mega druk! Gister zag je gewoon zijn voet helemaal uitsteken haha
     
    Flops en Bumblebeetje vinden dit leuk.
  10. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Hier ook erg drukke baby maar voetje steekt nog niet uit.
    Groeiecho (icm zwangerschapsuiker uitslag) afspraak aan het proberen te maken gisteren 2 uur in de wacht gezeten toen ze doodleuk vertelde dat de afdeling die dag niet aanwezig was.
    Bij de 28e week 13-06-2022 gaan wij een 3D pretecho maken :)
    Vrijdag prik tegen de kinkhoest.
     
    DCG en Flops vinden dit leuk.
  11. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Heel erg gerust ben ik er nog steeds niet op... maar wel minder gestresst dan paar weken geleden aangezien ik nu wel voorbij de 24 weken ben en ze gewoon meer kunnen

    Heb braaf een PS4 spel gekocht zodat ik met m'n bips op de bank blijf zitten en ben alvast begonnen aan het stempelen van de adressen voor de geboortekaartjes (letter voor letter haha)
     
    DCG en Bumblebeetje vinden dit leuk.
  12. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    leuk hoor die 3D echo's!! Hopelijk werken ze goed mee en hebben jullie mooi beeld van hoe de kleine er uit ziet
     
    DCG en Bumblebeetje vinden dit leuk.
  13. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Ik hoop dat de nieuwe Hogwarts Legacy (Harry Potter spel) snel uitkomt voor de PS5
    Kan mooi gespeeld worden bij de laatste trimester ;)
    Welk PS4 spel heb je gekocht?
     
    DCG vindt dit leuk.
  14. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Red dead redemption 2... dus genoeg speeluren!
     
    DCG en Bumblebeetje vinden dit leuk.
  15. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Erg leuk spel hebben wij ook, pas op dat je niet met paard en al de afgrond in valt :p
    Bij een treinkaping liep mijn paard door de afgrond in :roflmao:
     
    DCG vindt dit leuk.
  16. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Whahaha te laat... vielen gister van een klif en kon niet eens meer bij z'n zadel en wapens komen :roflmao::roflmao:
     
    Bumblebeetje en DCG vinden dit leuk.
  17. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Zul je altijd zien als je lang in de wacht gestaan hebt o_O vandaag nieuwe poging?
    Wel fototje delen hè van jullie kleine knapperd :D
     
    Bumblebeetje vindt dit leuk.
  18. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Je bent nu idd op een “veilige” termijn! Maar die kleine blijft voorlopig nog wel lekker warm zitten hoor ;) snap zeker wel dat je nog wel wat ongerust erover bent, maar het komt vast goed, ben heel benieuwd naar de volgende groeiecho.
    Haha geweldig, lekker op de PS4. Mijn zoontje wou toentertijd het spel van jurassic park, snapte die geen bal van natuurlijk, dus dat was toen echt mijn verslaving :p nu al lang niet meer kunnen spelen, en zometeen met een 3e erbij zal ik m’n parken wel nooit meer af kunnen maken denk ik :roflmao::roflmao: ik speel nu soms fortnite met m’n zoontje samen, ook best komisch!
     
    Bumblebeetje vindt dit leuk.
  19. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ik moest em wel wat vroeger doen, omdat de placenta voor ligt. Ze zei dat je op een later termijn dan weinig te zien krijgt en het mooiste beeld toch wel met 25-26wk is dan. Ben wel echt mega benieuwd hoor! Zo op de standaard echo’s is het echt een mengelmoes van beide kids! Mond van m’n dochter en neusje van m’n zoontje :rolleyes:
     
  20. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ah ja, ligt er wel aan hoe baby ligt hoor! En hoe je placenta ligt. Bij mij zit ie ook voor maar meer naar de linker kant en inmiddels wat omhoog. Baby ligt nu steeds laag met het hoofd en heeft eindelijk wat vruchtwater voor het gezicht dus 3D is misschien eindelijk een optie
     
    DCG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina