Wat grappig dat jullie er vanmorgen ook over spraken haha! Ja ik denk maar zo, het kan maar klaar zijn toch? Al is een verbouwing natuurlijk wel een dingetje, vergeleken daarmee ben ik zo klaar haha. Mijn vriend en zoontje kwamen vanmorgen met een bos bloemen aan, voor de baby.
Ja zeker! Ik snap dat ze in hun enthousiasme een bos bloemen kopen, alleen ik probeer mijn zoontje ook duidelijk te maken dat de baby wel nog moet groeien in mijn buik. En dat voor dat hijzelf in mijn buik kwam, het andere kindje (miskraam) niet goed is gegroeid dus die uit mijn buik ging. Het is natuurlijk nog zo pril.
Wij hoeven niks te verbouwen Hebben alleen een nieuw bed voor ons allemaal en hebben wat meubeltjes verplaats Wij slapen samen met alle kindjes Iedereen heeft wel een eigen speel kamer wij hebben 5 slaapkamers
Iets wat nog heel lang duurt maar waar ik aan zat te denken Laten jullie de baby vasthouden in corona tijd
Wat ons betreft wel. Ik twijfel daar niet over. Het heeft altijd "gemogen" dus ik zie niet in waarom nu niet
Zo wie zo zijn we hier altijd heel voorzichtig ingewerkt betreft vasthouden Maar aangezien op meerderen websites staat beperken mer vasthouden weet ik njet of we dit laten doen
Volgens mij bepalen wij als ouders wie wanneer ons kind vasthoud haha. Maargoed, ik ben sws niet goed in regels volgen. Daar krijg ik jeuk van
Aah, dan begrijp ik het wel! Enne, wij zijn vrij makkelijk wat betreft de baby vasthouden. Ik ga ervan uit dat mensen die klachten hebben niet op kraambezoek komen.
Goede vraag mbt Corona. Ik laat de baby alleen vasthouden door ouders, schoonouders, zwager, en opa/oma.
Nog niet over gedacht. Bij mijn oudste was ik heel makkelijk met vasthouden. Het was toen mooi weer en er heerste in onze omgeving op dat moment geen virussen. De jongste is in december geboren. Toen heerste er een akelig hoestvirus en hebben alleen volwassenen die niet verkouden waren hem vast mogen houden. Zat er niet op te wachten dat een snotterig kind hem vast ging houden. Denk dat ik nu ook een beetje kijk hoe het loopt. Met een peuter en een bijna-kleuter die naar het kdv gaan, kan ik toch de virussen niet uit huis bannen.
@Fanne precies wat je zegt, met de oudere kinderen komen die virussen ook allemaal binnen. Je kan het helaas niet tegenhouden.
Ja ons kraambezoek mag de baby vasthouden mits niet verkouden natuurlijk.. idd hier ook een peuter rondlopen die om de week ziek is dus die virussen komen toch wel binnen helaas.. Ben echt zo’n emotioneel wrak vandaag, omg heb echt medelijden met mn man ben echt niet te genieten. Kan niet wachten tot ik vanavond lekker onderuit op de bank kan
Ja, wij zijn er al bijna uit. We hebben alleen nog een topic om te kijken of daar nog toffere namen worden geplaatst. Maar mocht dat niet zo zijn dan hebben wij voor een jongen en meisje al een naam!