Jaaaa spannend hè! Hoe laat mag jij? Bij mij is het tot nu toe vandaag de eerste dag Het begon gisterenavond en is niet meer weg geweest Al meerdere keren rennend naar de wc geweest maar het blijft er nog op het nippertje in ben zoooo zenuwachtig voor morgen Er hebben nu al 4 mensen gezegd ik denk dat het een tweeling word zal wel leuk zijn maar zou er ook behoorlijk van in de piepzak zitten Hihi spannend!
Gezien je zwanger bent, begrijp ik waarom de arts bloed wil laten prikken. Maar je klieren kunnen ook opzetten als je gewoon even niet zo lekker bent en wat grieperig voelt. Ik hoop dat je snel de uitslag hebt en je je kunt ontspannen/afleiden zodat je er niet zo mee bezig houd.
Ik snap dat je je zorgen maakt, maar misschien helemaal niet nodig. Ik heb sinds een half jaar een knobbel op precies dezelfde plek. Is helemaal onderzocht, echo van gemaakt en gwn een onschuldige opgezette klier. Kan hee lang blijven zitten zei de arts. De grote verschilt bij mij ook echt per week. Hoop dat het bij jou ook gwn onschuldig is!
Lijkt me ook wel gek eerst 3 en nu ‘maar’ 1 ☺️. Met hoeveel weken waren ze geboren? Hopelijk geniet je nu anders van deze zwangerschap en zal t waarschijnlijk minder zwaar zijn.
Ik ben zo ontzettend moe. Hele dag door ook. Was vorige keer vooral misselijk, hele zwangerschap echt misselijk geweest. Ben liever moe dan elke dag boven de pot hangen haha, maar misschien komt dat nog
Ja het is wel even anders. Heb wel de 1e weken meer last van kwalen gehad dan dat ik bij m'n zoontjes had. Toen was ik vooral echt moe tot een week of 8. Ze zijn toen met precies 33 weken geboren. Ik had toen zwangerschapsvergiftiging en werd echt heel erg ziek dus toen moesten ze echt gehaald worden. Heb verder een hele fijne zwangerschap gehad dus baalde daar echt van, maar gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Zal wel even raar zijn om nu (als het goed is) een zwangerschap te voldragen en gewoon tot aan m'n verlof aan het werk te zijn. Heb toen ook nog lang doorgewerkt tot 25 weken, maar is toch anders.
Ik ben ook veel moe. Niet de hele dag door, maar wel een paar momenten per dag. En zodra in in bed lig dan slaap ik voor geen meter. Kan niet in slaap vallen en droom over van alles waardoor ik het idee heb dat ik constant wakker lig. En moet iedere nacht plassen en dan lig ik weer zo 1.5 uur wakker.
Geen idee, bestaat daar iets voor? Eigenlijk niet eens aan gedacht. Het is wel echt heel vervelend idd en ik ben ook gewoon echt moe.
Ik word gewoon een beetje onzeker van jullie kwaaltjes. Ik voel namelijk echt niets. We zijn nu op vakantie, dus heb ook meer rust, dus ik ben niet moe en niet misselijk. Bij mij ging dit de vorige zwangerschappen echt samen. Al ik goed uitgerust was, was ik ook minder misselijk. Maar ben niet ongesteld en voel m'n borsten wel, dus ga maar van het positieve uit. Bij de oudste overgegeven tot mijn verlof, bij de jongste misschien 2x overgegeven en een stuk minder vaak misselijk, maar deze keer is het nog minder. Hoop maar dat het geen slechte voortekenen zijn. Maar ik geniet er wel van dat ik op vakantie niet beroerd ben!
Succes morgen @Katjes123 en @Dettol! Spannend @Fanne ik herken dit wel hoor.. ik heb ook echt de meeste dagen helemaal nergens ‘last’ van.. gek dat je dan gelijk zo onzeker word terwijl dit ook gewoon normaal kan zijn
Hier ook hoor qua kwaaltjes: in het begin veel steekjes en gedoe in mijn onderbuik en liezen maar nu haast niks. Helemaal niks misselijk. Soms een klein beetje een”brokje” in mijn keel maar meestal als ik rammel van de honger. Wel vreselijke gevoelige en pijnlijke borsten: niet grappig meer. Ik heb gisteren een beugelloze bh gekocht maar dat vindt ik dus ook voor geen meter zitten. Zucht... en ze zijn ook al gegroeid....
In het begin had ik inderdaad ook meer kwaaltjes dan nu. Ik heb dus alleen vollere borsten, meer niet. Maar misschien weet mijn lichaam gewoon aan het zwanger zijn ofzo.