Is idd heel gek. Ruik ook helemaal niks. Gelukkig ruikt en proeft m'n partner wel alles nog, want hij is chefkok en dat zou dan echt een probleem zijn.
Ah zo vervelend is dat!! Toen ik vorig jaar Corona had, heeft het zeker 2 weken geduurd voordat mijn reuk en smaak eindelijk terug is. Zo gek is dat hè! Hopelijk is het bij jou sneller terug!
Aah, meen je. Dat is echt lang zonder je eten te kunnen proeven. Is idd heel gek en zeker nu zwanger en trek in van alles. Ik las dat het bij sommige wel maanden duurt voor het terug is, dat lijkt me helemaal naar!
Hoe gaat het met jullie buikjes meiden? Ook al amper te verbergen? Ik hoopte dat het wat minder zou worden (de darmen enzo) maar mijn buik staat nog steeds in standje-hoog-zwanger.
Nog helemaal plat, hooguit een paar vakantiekilo's erbij. Volgende week komen we weer thuis en dan moeten die er echt nog af. Want anders start ik al verkeerd en als er net als de vorige keer nog meer dan 26 kilo bij komen, kunnen ze me straks naar de verloskamer rollen.
Pff ik word nu trouwens wel onzeker hoor. Iedereen heeft hier nu toch een echo gehad? Misschien dat ik toch de verloskundige ga bellen of ik eerder voor een echo mag. Heb geen enkele reden om ongerust te zijn, maar het is ook niet dat ik me zwanger voel ofzo.
Ik snap je! Was het ook… Maar vind ook wel dat je erg laat ga. Zou als je terug kom van vakantie de echo plannen en dan met 12 weken. ik mag nu over 2.5 week weer komen . 13 weken doe ik niet en de nipt denk ik wel. 20 weken doe ik wel.
voel me echt tonnetje rond! En heb idee dat iedereen er naar kijk. Nu draag ik veel lange jurken die verhullen wel veel.
Uitgerekende datum: 2 april: Juffie1990 - 30 jaar - 2e kindje 4 april: Ruub1986 - 35 jaar - 4e kindje 5 april: Natasjee - 32 jaar - 4e kindje Meliflua - 29 jaar - 2e kindje 6 april: Katjes123- 24 jaar - 2e kindje 7 april: Rooz86 - 35 jaar - 2e kindje 8 april: Dettol - 29 jaar - 3e kindje 9 april: Inge - 26jaar - 1e kindje Chrystal86 - 35 jaar - 2e kindje MrsDiablo - 36 jaar - 3e kindje Prettykitty - 31 jaar - 2e kindje 10 april: Fanne - 32 jaar - 3e kindje 11 april: DN2017 - 28 jaar - 3e kindje Afspraken: Meliflua - 31 augustus - intake vk Chrystal86 - 31 augustus - intake vk Natasjee - 1 september - intake vk Juffie1990 - 2 september - intake vk MrsDiablo - 2 september - intake vk MrsDiablo - 3 september - counselingsgesprek vk DN2017 - 9 september - intake vk Natasjee - 9 september - termijnecho DN2017 - 13 september - termijnecho MrsDiablo - 14 september - termijnecho Meliflua - 15 september - termijnecho Juffie1990 - 16 september - termijnecho Ruub1986 - 16 september - termijnecho Fanne - 21 september- termijnecho Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren.
Ze deden bij mij moeilijk. Ik moest tussen de 6 - 8 weken voor de vitaliteitsecho, maar we waren dan met vakantie. Al we terugkomen ben ik 8,5 week, dus moest ik daarna een termijnecho. Ik wilde de termijnecho wel perse met 11 weken, omdat ik met 12 weken een aantal dagen weg ben met mijn werk. Dan wil ik het wel kunnen zeggen.
Ik heb vandaag ook een echo gehad!! We wilde voor onze vakantie nog een keertje spieken en alles was goed! 8+5 gemeten dus ik ben helemaal blij de echoscopiste heeft dit als medische echo geregistreerd dus we hoeven niet te betalen, superlief
Hier ook echt nog een platte buik, benieuwd of het deze keer sneller gaat groeien met een 2e kindje! Bij mijn dochter begon de buik ook pas echt vanaf 15/20 weekjes.