Hier is normaal de termijnecho de eerste echo en dat is tussen de 10 en 12 weken. Het is dat ik nu een vroege echo mocht, maar anders had 9 september ook pas mijn 1e echo geweest. Kan je niet vragen of je hem 1 weekje eerder kan krijgen @Fanne? Mijn buik groeit ook lekker door.
Hier ook nog bijna plat. Alleen beetje vetjes die ik nog had van de vorige zw Ben benieuwd wanneer m’n buik gaat groeien. Wel veel last van m’n darmen, dus zal wel snel s’avonds wat gaan opzetten.
Hier al wel een opgezette buik maar heb veel last van mijn darmen en maag meer dames die de boel er uit gooien Heb al medicijnen geprobeerd maar daar word ik zo stoned van dat ik niet kan functioneren dus mag nu andere uitproberen de laatste red middel en anders word het dood leuk spugen zoals alle zwangerschappen
Wat super om te lezen dat iedereen tot zo toe een goede echo heeft! Hier eerste week weer gewerkt, is mij gelukkig meegevallen. Vandaag wel weer wat misselijk vooral als ik niet snel genoeg wat eet. Verder wel erg moe. Darmen lijken weer een stukje rustiger, vorige week had ik echt een dikke buik en nu opeens weg haha. Gelukkig verder nog wel kwaaltjes voordat ik mij daar weer druk ik ga maken. Dinsdag heb ik alweer een echo, erg benieuwd maar durf steeds meer te geloven dat het wel goed zit! @Natasjee veel sterkte met je Corona, hoop dat de klachten mild blijven. Lijkt mij wel even schrikken, maar goed liever nu dan als je hoogzwanger bent! @Dettol wat vervelend dat je zo beroerd bent, hoop echt dat je iets gaat vinden wat je helpt. In mij voorstellen dat je helemaal gek wordt als je steeds misselijk bent…
@Dettol ohh wat vreselijk.. ik hoop echt voor je dat je medicatie vind die werkt.. heb je er bij deze zwangerschap nu al net zo veel last van als bij de vorige keren? Is het HG? Pff veel sterkte hoor!
@Dettol vervelend zeg! Hier geen last van gelukkig. @Inge42 ik heb ook dat ik misselijk word als ik niet eet. Moet 's ochtends echt gelijk eten als ik wakker word. Ben idd ook blij dat ik nu corona heb en niet als ik hoogzwanger ben. Kan het maar gehad hebben. En met een dikke buik ben je al snel benauwd dus denk dan helemaal.
Ja helaas wel dus voel de bui al hangen dat het weer 9 maanden spugen word denk wel dat het hg is maar heb niet officieel die diagnose Als ik teveel afval krijg ik een sonde
Och ja wat supernaar.. sterkte ermee hoor.. zo oneerlijk verdeeld he.. dat de een nergens last van heeft en de ander zó ziek is
O wat naar! Was vorige keer hele zw misselijk en overgeven, maar niet uitgedroogd of afvallen. Sterkte, is echt heel naar als je je de hele tijd zo slecht voelt
O dat lijkt me echt heel akelig. Echt super dapper dat je het dan toch voor de derde keer weer aandurft!
Net ontdekt dat ik bloedverlies heb. Het is wel oud bloed, maar toch schrikken. Heb de verloskundige gebeld. Wanneer we terugkomen van vakantie kunnen we een echo inplannen.
Dankje was wel een hele moeilijke beslissing en vind het soms nog erg lastig maar de wens is super groot We onthouden maar dat het maar 9 maanden is van mijn hele leven
Ik kan er de klok gelijk op zetten: tussen 9 en 11 spuug ik en daarna ben ik klaar voor de rest van de dag.