@Meliflua hier nog steeds vlagen van misselijkheid, in combinatie met voortdurende honger en doodmoe. Zou liefst elke dag om 20u in bed kruipen en klokje rond slapen! Toch fijn dat je nu kan genieten! Deze nacht moet ik onverwachts werken. Ik weet niet hoé ik het ga doen, want koffie en energiedrank vermijd ik… Nu nog even een dutje van een uurtje of 2!
Haha ja klopt, de 2 rechts zijn wel even lang alleen de linker is echt wel 5 of 6cm kleiner dan z'n broers.
Ja best wel! Heb het op m'n insta gezet ook, voor degene die het leuk vinden m'n instanaam is Natasjee Ik hoef niet meer geheim te doen nu.
Dank je wel! M'n 3 rooie draken Ben benieuwd welke haarkleur dit kindje gaat krijgen. Ik ben de enige blonde in huis
Hey meiden alles goed hier? Heb niet zoveel nieuws te vertellen vandaag de stilte Ik ben hondsberoerd geweest vandaag tword nog niet veel beter Heb bijna de hele dag geslapen
Jakkie, super vervelend! Hoop echt voor jou dat het beter gaat worden. Wij hebben vandaag de verjaardag van onze jongens gevierd. Die zijn dinsdag jarig. Super drukke dag gehad, maar ben echt blij dat ik het weer kan hebben. 1.5 week geleden had ik dit niet getrokken.
Dank meiden! Alles was goed ❤️ Zo bijzonder, het is al een echt kindje , hartje gehoord en de kleine was ook even wakker en lekker ah wiebelen. Ben paar dagen vooruit gezet
Uitgerekende datum: 2 april: Juffie1990 - 30 jaar - 2e kindje 3 april: Natasjee - 32 jaar - 4e kindje 4 april: Ruub1986 - 35 jaar - 4e kindje Katjes123- 24 jaar - 2e kindje 5 april: Meliflua - 29 jaar - 2e kindje Rooz86 - 35 jaar - 2e kindje 6 april: 7 april: Inge-26 jaar-1e kindje 8 april: Dettol - 29 jaar - 3e kindje 9 april: Chrystal86 - 35 jaar - 2e kindje MrsDiablo - 36 jaar - 3e kindje Prettykitty - 31 jaar - 2e kindje 10 april: 11 april: DN2017 - 28 jaar - 3e kindje Afspraken: MrsDiablo - 14 september - termijnecho Chrystal86 - 14 september - controle Meliflua - 15 september - termijnecho Juffie1990 - 16 september - termijnecho Ruub1986 - 16 september - termijnecho Inge-17 september-termijnecho Natasjee - 29 september - controle vk Natasjee - 30 september - 13 weken echo MrsDiablo - 5 oktober - 13 weken echo MrsDiablo - 15 november - 20 weken echo Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren. *** Fanne, theezeefje : miskraam - we denken aan jullie
wat fijn!!! hoeveel dagen ben je vooruit gezet? Ik ben echt even afwezig hier want zo druk! Nog anderhalve week en dan verhuizen!!! Vanaf vandaag weet iedereen dat ik zwanger ben en na donderdag ga ik het op insta bekend maken. ik ben alleen mega zenuwachtig want ik heb sinds gisteren NIKS geen klachten meer!!! En 1.5 kilo afgevallen….. is dit wel goed????