Uitgerekend 1 t/m 14 April 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ruub1986, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gezellig trouwens dat er weer wat meer mee komen kletsen hier. Hopelijk heeft iedereen snel haar baby!

    Van de meiden in de WhatsApp groep zijn er nog 2 andere bevallen ook!
     
  2. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw

    Gefeliciteerd!!
     
    PetiteBelge vindt dit leuk.
  3. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    @PetiteBelge gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en wat fijn dat je een goede bevalling had.
    Wel grappig van de naam en dat voor een niet heel erg standaard naam.
     
    PetiteBelge vindt dit leuk.
  4. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Wauw, ik heb hier echt lang niet meer geschreven.. Sorry. Ik vergeet het gewoon.

    Gefeliciteerd voor de meiden die al bevallen zijn.

    Ik geloof dat ik de allereerste was. Helaas kreeg ik tijdens de controle met 37 weken te horen dat mijn bloeddruk te hoog was. 'S avonds kreeg ik heel erg hoofdpijn en kwam de vk. Ik bleek eiwitten in me urine te hebben en moest naar het ziekenhuis. Daar bleek het mee te vallen en ik mocht de volgende dag terug komen. Toen bleek het wel weer erg, de eiwitten in me urine en moest ik 24u urine inzamelen. Helaas bleek mijn urine zo vol te zitten met eiwitten dat ik weer pre eclamsie had (zwangerschapsvergiftiging) en hebben ze gelijk een ballon geplaatst. Ik had al 2cm en alles was verweekt. Helaas mocht ik met de ballon niet naar huis. De volgende ochtend zijn mijn vliezen gebroken en 5 uur later is onze dochter geboren met 1 perswee. Onze eerste dochter kwam snel ter wereld, maar nu dus nog sneller. Uiteindelijk is ze geboren met 37+4 en woog 3240gr, ze heet Lot.
     
    Natasjee, DN2017 en PetiteBelge vinden dit leuk.
  5. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Bedankt allemaal!! Proficiat aan zij die al bevallen zijn en de andere: bijna!! Volhouden!!

    De bevalling was dus vrij vlot en bijzonder. Maar wel een hel :o: ik denk dat ik een iets te romantisch beeld had van de badbevalling.
    Door de snelheid ook weeënstorm gehad.
    En dan denk je dat het voorbij is, bleek ik toch nog 3 hechtingen nodig te hebben die dus ook zonder verdoving werden gedaan en 2 dagen naweeën :eek: Nooit meer :roflmao:
     
    Natasjee vindt dit leuk.
  6. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Vannacht is onze dochter Emily geboren.
    De bevalling ging super snel misschien wel te snel want ze is nu nog steeds misselijk en wil niet echt drinken dus ze heeft al wat bijvoeding gekregen, hopelijk pakt ze straks wel wat borstvoeding.

    Vannacht rond 12 uur moest ik na de wc en iets voor 1 al weer toen had ik ook last van mijn buik en krampen dus gelukkig mijn telefoon mee genomen om op te zoeken of het oefen weeën of al echte weeën waren. Redelijk snel deed het z'n pijn dat ik niet meer naar de slaapkamer terug durfde te lopen dus mijn man gebeld die gelukkig snel kwam.
    Toen hebben we de verloskundige om 1:34 gebeld en om 1:36 was Emily al geboren gelukkig zat ik op mijn knieën naast de badkuip.
    De verloskundige had me al gewaarschuwd dat deze bevalling waarschijnlijk sneller zou gaan als bij mijn eerste dochter welke al niet lang duurde, maar zo snel had ze niet verwacht.
     
    Katjes123, DN2017 en Natasjee vinden dit leuk.
  7. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wat een verhaal :eek: als ik het goed begrijp ben je dus thuis bevallen op je eentje (zonder gyn of vroedvrouw)?
     
    Chrystal86 vindt dit leuk.
  8. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd!
    En wow, wat een snelle bevalling zeg! Heeft je man haar op kunnen vangen?
     
    Chrystal86 vindt dit leuk.
  9. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    De verloskundige heeft telefonisch de eerste instructies gegeven en toen is ze al aan de telefoon naar ons toe gekomen, gelukkig woont ze niet heel erg ver weg dus met een minuut of 10 was ze hier.
    Ik heb haar zelf kunnen opvangen en toen heeft mijn man ons wat ingepakt met handdoeken en hebben we gewacht op de verloskundige.
    Was weer eens wat anders dan verwacht zo zie je maar dat er niks te plannen valt aan een bevalling.
     
    Natasjee, PetiteBelge en DN2017 vinden dit leuk.
  10. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met Emily! En wooow wat een snelle bevalling!:eek: Hoe snel was je vorige bevalling? Knap en wel heel bijzonder dat jullie het samen hebben gedaan.
     
  11. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Jeetje!! Wat goed gedaan! Hoe verlopen de eerste dagen?
     
  12. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Woow wat een snelle bevalling!! Gefeliciteerd met jullie dochter Emily!
     
  13. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hoe gaat het met iedereen hier en met de baby's?

    Lio is echt een hele tevreden baby. Hij slaapt de hele dag en we horen hem alleen alsnie honger heeft of een vieze luier heeft. En bij krampjes, maar die zijn al minder gelukkig. De nachten gaan ook goed!

    En mijn herstel gaat ook heel goed.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  14. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Hier net zo, tot hier toe heel rustige baby. Huilt enkel als hij honger heeft en bij het inzepen voor zijn badje. Slaapt veel, dus ik slaap regelmatig even mee. Ik geniet enorm!
    Voel me soms wel wat schuldig tegenover mijn oudste zoontje. Na de ziekenhuisopname en de platte rust, heb ik opnieuw minder tijd voor hem. Ik geef borstvoeding op vraag dus even met z’n tweetjes iets gaan doen is momenteel ook moeilijk. Hoe doen jullie dat? Alle tips zijn welkom!
     
    DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina