Uitgerekend 1 t/m 14 April 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ruub1986, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge42

Inge42 Lid

29 jun 2021
    72
    73
    18
    Vrouw
    Gisteren voelde ik mij echt vreselijk, hele erge hoofdpijn, misselijk en moe. Vandaag alleen een beetje moe maar een middagdutje doet wonderen en af en toe laagje misselijk. Ook wat krampjes vandaag gehad, maakt mij toch weer een beetje nerveus ofz ...

Dettol vindt dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.315
    113
    O zeg, wat jammer die reactie? Heb je niet meer gevraagd waarom ze het dubbel vonden?
    Gelukkig reageerde de rest wel enthousiast!

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat jammer van die reactie @Dettol !

Wij hebben het vrijdagavond m'n vader en z'n vriendin verteld en die vonden het hartstikke leuk. M'n schoonouders wisten het maandag al.

Ik voel me vandaag een beetje futloos.
    Heb jammer genoeg ook al last van restless legs. Heb ik normaal al soms last van, maar nu elke dag. Zo vervelend!
    Koffie smaakt me nog prima, maar ik neem 2 bakkies per dag en verder cafeïne vrije als ik toch nog een bakkie wil ergens op de dag.

4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hoiiii!

Ik meld mij ook.
    Vandaag een positieve zwangerschapstest in handen.

Mijn opa is erg ziek, en aangezien ik naar hem toe ging wou ik voor de zekerheid even checken. Bizar want ik heb maar 1x seks gehad rond mijn vruchtbare periode.

En dit was het resultaat!
    Super pril dus nog.
    Wat vinden jullie van mijn testen?

Vandaag is mijn 2e dag overtijd.
    En 3 juli mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Volgens mij ben ik de 13e uitgerekend, maar mijn cyclus is niet altijd hetzelfde!

2e kindje!

IMG_20210801_143111.jpg

Bijgevoegde bestanden:

Fanne, Katjes123 en Natasjee vinden dit leuk.
  5. Inge42

Inge42 Lid

29 jun 2021
    72
    73
    18
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd! Duidelijke testen al! Ik denk dat je net als mij de 9de uitgerekend bent. Tenminste mijn eerste dag van mijn laatste cyclus is ook 3 juli en ik kreeg op zo zwangerschapsalp 9 april als uitgerekende datum...

Dettol en Prettykitty vinden dit leuk.
  6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat leuk!
    Heb jij een cyclus van 28 dagen? Die van mij ongeveer 32 dagen dus ik denk daarom de wat onduidelijkheid mbt de uitgerekende datum.

Heb jij ookal zulke duidelijke testen?
    Ik ga het topic even doorzoeken haha! :D

Heb jij al last van klachten?
    Ik heb alleen zn gevoel alsof ik ongesteld ga worden.
    Voor de rest merk ik nog niets.

7. Inge42

Inge42 Lid

29 jun 2021
    72
    73
    18
    Vrouw
    Nou ik had een tijdje een cyclus van 26 dagen maar de laatste cyclus weer 30 dagen… dus geen idee haha. Gisterochtend heb ik een clearblue test gedaan en daar stond 2-3 weken zwanger. Dat ervoor test van de action iets lichtere streep als de jouwe. En vanmorgen had ik een hele duidelijk streep bijna zo donker als de teststreep. Voel mij wel enorm onzeker, heb de neiging elke dag te gaan testen tot de eerste echo omdat ik zo bang ben dat het toch mis gaat, beetje control freak haha. Gisteren voelde ik mij echt beroerd erge hoofdpijn, vlaggen van misselijkheid en enorm moe. Vandaag af en toe wat steken/krampen en ook wel moe. En emotioneel, net even flink gejankt bij mijn vriend omdat ik mezelf nu al gek maak met teveel testen…

Prettykitty vindt dit leuk.
  8. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Nee ik dacht laat maar heb vaker botsingen met hun

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende reactie @Dettol :(hoop dat je het een beetje naast je neer kan leggen.

Wij hebben het direct verteld aan ouders, broer, opa en oma en zwager.

Mijn opa is ziek, dus wou het graag aan hem vertellen. Dus ook gelijk aan de rest van de familie, en mijn zoontje weet het ookal.

Heb hem wel verteld dat het ook kan gebeuren dat de baby niet goed gaat groeien en dat de baby dan uit mijn buik gaat en niet wordt geboren.

Voor bloed ben ik trouwens ook bang.
    Ik heb voor mijn gezonde zwangerschap een extreem heftige miskraam doorgemaakt, en tijdens mijn gezonde zwangerschap ook 3x bloed verloren.
    Als ik wat "nattigheid" voel check ik gelijk op de wc. :roflmao:

10. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Dat control freak snap ik heel goed. Erg herkenbaar!
    Je weet toch niet hoe het loopt, maar ik ben al heel erg blij dat ik überhaupt een positieve test in handen heb.

11. Inge42

Inge42 Lid

29 jun 2021
    72
    73
    18
    Vrouw
    @Dettol wat een vervelende reactie echt niet leuk. Maar goed lekker niks van aantrekken en genieten!

wat hebben al veel het nieuws gedeeld met familie! Wij wachten tot de eerste echo. We heel lastig hoor. Gisteren twee verjaardagen gehad en je raad het al het ging er weer over wanneer wij aan de kindjes gingen beginnen haha. Maar goed verscholen kunnen houden. Ook wel leuk zo geheimpje tussen mijn vriend en mij.

Fanne vindt dit leuk.
  12. Inge42

Inge42 Lid

29 jun 2021
    72
    73
    18
    Vrouw
    Gelijk heb je! Ik ben ook mega dankbaar dat het ons gegund is. Ik ga proberen het los te laten en te genieten want heb er toch geen controle op.

Fanne en Prettykitty vinden dit leuk.
  13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wij kunnen dat echt niet, haha.
    Onze 1e zwangerschap ook gelijk gedeeld met de mensen die dichtbij ons staan.
    Bij ons gaat iedereen er standaard van uit dat wij klaar zijn. Kreeg daar gisteren ook weer een reactie over en ik kan me dan bijna geen houding geven, want ze moeten eens weten. :|

Fanne en Prettykitty vinden dit leuk.
  14. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    @Dettol wat naar voor je zo’n reactie! En waarom zou je schoonzus gelijk weglopen? Heb ze wel gefeliciteerd?
    Heel vervelend!! Zou het komen omdat je de vorige keer erg ziek was tijdens de zwangerschap?

@Prettykitty gefeliciteerd! Duidelijke testen hoor!
    Hou oud is je zoontje? Ben je niet bang dat hij het nu niet tegen iedereen gaat vertellen?
    Wat heeft je opa? Leg hij op sterven?

@Inge42 wij houden het ook geheim. tot na de 12 weken echo! Dus duurt echt nog even een tijdje.

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nou, mijn familie leden weten het nu allemaal dus echt verklappen kan hij het niet. Ja tegen de buurvrouw bijvoorbeeld, maar dan zeg ik het is nog heel pril dus het kan nog beide kanten op!

In het verleden heb ik een miskraam gehad, en ook het verdriet heb ik gedeeld.

Ik denk altijd zo, de mensen om ons heen kunnen er nu zijn in vreugde en als we hun nodig hebben in verdriet.

Mijn zoontje is van December 2017.

Nou, echt op sterven durf ik nog niet te zeggen maar hij heeft kanker (al een aantal maanden) en eet en drinkt bijna niet meer, dus waarschijnlijk zal het niet lang meer duren helaas.

16. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw

Mijn vorige zwangerschap heb ik de dagen afgeteld na een veiliger termijn
    Maarja dat zegt uiteindelijk ook echt helemaal niets! Dus ik hoop van deze zwangerschap optimaal te gaan genieten! :D al ben ik heus wel onzeker hoor haha.

Fanne vindt dit leuk.
  17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.315
    113
    Welkom en gefeliciteerd!

19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.315
    113
    Wij hebben het nog tegen niemand verteld en dat wil ik voorlopig nog zo houden. Ik denk dat ik het rond de 9 weken het tegen mijn zussen en mijn ouders zeg en rond de 12 weken tegen de rest.
    Verder ben ik af toe toch al een beetje misselijk en ik ben vroeg wakker. Dat herken ik helemaal van de vorige keren. Rond de 6 weken slaat de moeheid toe en dan kan ik blijven slapen.
    Iemand had het over steekjes in de baarmoeder. Dat heb ik ook heel veel. Is echt een van de eerste symptomen bij mij.

20. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Gelukkig niet de enige die zo lang mond houd .

Hier ga ik elke middag even half uur slapen.
    Daar ga ik goed op.
    Als ik teveel doe bijv in huis wordt ik misselijk en duizelig.
    En mijn borsten doen enorm pijn en zijn groot.
    Verder voel ik me rond en dik .
    Maar dat komt ook dat ik per direct gestopt ben met sporten.
    De sport die ik deed kan niet als je zwanger ben dus wil nog wel even wat anders gaan opzoeken.

Fanne vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina