Vandaag heel de dag met me zoontjes in de speeltuin geweest. Opzich niet hele misselijk, maar vooral moe en veel last van duizelingen. Verder goed te doen
Voor de dames die er nog in willen? Fb pagina kan je dus wel opzoeken en een verzoek sturen. Je kan alleen zien als je lid bent wie er lid zijn. Hopelijk volgen er nog wat meer heb een foto bijgevoegd het gaat om de bovenste
Ik heb nog nergens gevonden dat Rennies niet zouden mogen. Vraag me af waar je dat op baseert? Mijn man heeft vd apotheker Antagel meegekregen overigens.
Ik mocht het ook gewoon gebruiken van de ha en vk, denk dat het verschikt per praktijk ofzo. Heb echt pakken versleten
Wij hebben het net aan mijn ouders verteld! Blije en verraste reacties! Lichamelijk voel ik me oké. Minder moe vandaag, paar krampjes, anders niets. Hoe gaat het bij jou @Roodborstje2 ?
Hallo dames, Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven. Ik heb globaal al het een en ander terug gelezen. Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik zal me even voorstellen. Ik heb een zoontje van bijna 3 jaar oud en ben zelf 29 jaar oud. Na een heftige eerste bevalling durven wij het nu aan om voor een tweede kindje te gaan. We vinden het beide erg spannend! Ik heb nog geen echo afspraak gepland. Aanstaande dinsdag ga ik contact opnemen met de huisarts om een doorverwijzing te krijgen voor de gynocoloog. Vanwege mijn eerste kindje moet ik wegens medische redenen via de gynocoloog lopen ipv verloskunde. En zal de komende maanden begeleid worden. Hoe gaat het met jullie?
Ohja ik had gisteren voor het eerst een positieve test in handen! En volgens mijn eigen berekeningen ben ik 13 april uitgerekend!
Wat leuk! Wordt het hun eerste kleinkind? Ik heb nog steeds last van brandend maagzuur, zere borsten en vermoeidheid. De misselijkheid blijft nu gelukkig al een paar dagen uit. Welkom @Vlinder009 en gefeliciteerd! Wat spannend als de vorige keer zo heftig was! Wat was er gebeurd toen, als je dat wil vertellen natuurlijk.
@Roodborstje2 dank je wel. Lijkt me erg leuk om jullie allemaal te volgen. Helaas kreeg ik na de geboorte van mijn zoontje onwijs veel bloedverlies (3 liter)! Dit werd veroorzaakt door een scheur in mijn baarmoeder. Ben met spoed op de OK beland. Ik mag blij zijn dat ik het kan na vertellen.
Wat leuk!!! Welkom @Vlinder009 Hier heb ik het woensdagavond aan mijn zus en moeder verteld. Moeder reageerde erg enthausiast en zus wat minder.. maar dat is een lang verhaal. Nog even een vraagje aan jullie.. Ik hen sinds vandaag ontzettend last van harde buiken, bijna de hele dag door, het komt en gaat, dat weet ik omdat ik het gevoel echt herken van mijn andere 2 zwangerschappen. Maar ik ben pas net 4 weken... Kan dit al zo vroeg ? Ik had het bij de 2e zwangerschap ook wel vroeg. Het is ook geen buikpijn ofzo, maar echt precies het gevoel van een harde buik. Herkenbaar voor iemand ?
Bevallingslijst: uitgerekend 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 1 april Lin1989 - 29 jaar- 2de kindje - onbekend Faithful - 35+ - onbekend 2 april Myz - 31 jaar - 1e kindje - verrassing Phalange1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend 3 april Kikker1 - 34 jaar - 3e kindje - onbekend Spunkie - 36 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend 5 april Esther21 - 27 jaar - 3e kindje - onbekend Lizzie13579 - 26 jaar - 1e kindje - onbekend MommyEmms - 24 jaar - 2e kindje - onbekend 6 april Carmen11 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 7 april Sweetdaantje88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 8 april 9 april 10 april Aroma34 - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 11 april Minnie92 - 25 jaar - 1e kindje - onbekend SuperMama87 - 30 jaar - 2e kindje - onbekend 12 april DP2015 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 13 april Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 14 april 15 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 16 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(2) | onbekend(13) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Afspraken: Augustus: 3 augustus - Minnie92 - bloedtest - 10.30 6 augustus - Faithful - echo 6 augustus - Myz - eerste echo - 14.45 uur 9 augustus - Roodborstje2 - eerste echo - 09.45 10 augustus - Spunkie - echo - 14.45 10 augustus - MommyEmms - eerste echo- 15.115 13 augustus - lin1989 - eerste echo - 15.50 13 augustus - Spunkie - intake VK - 21.00 17 augustus - esther21- eerste echo - 11.00 20 augustus - Phalange1987 - intake & eerste echo 12.40 22 augustus - Carmen11 - eerste echo - 14.30 23 augustus - DP2015 - eerste echo - 21.25 24 augustus - Lizzie13579 - eerste echo - 15.40 27 augustus - Minnie92 - eerste echo - 12.15 29 augustus - Aroma34 - eerste echo 10.30 31 augustus - Spunkie - termijn echo - 09.45 September: 5 september - SuperMama87 - eerste echo - 09.30 12 september - SuperMama87 - intake - 13.30 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Ik hoop dat ik de lijst goed heb ingevuld, hij sloeg namelijk even op hol! @Esther21 lijkt me leuk zon Facebookpagina. Ik heb je een privé berichtje gestuurd. @Aroma34 voor mij niet herkenbaar, heb momenteel alleen een soort menstruatie achtige krampjes. Bij mijn zoontje heb ik ook geen last gehad van harde buiken.
Ik herken het! Ik heb het als ik een tijdje gerend heb. Gisteravond weer de eerste voetbaltraining en ik herkende het echt als harde buiken. Ook tijdens het hardlopen had ik het. Geen steek zoals je die wel eens hebt als je te recent gegeten hebt, geen kramp, maar echt dat trekkende. Maarja, dus wel met aantoonbare oorzaak, niet als ik gewoon mn dagelijkse dingen doe.. maar ook ik ben pas 5wkn zwanger en kon in mn vorige zwangerschap toch wel tot een week of 14 in ieder geval doorlopen.
Oeps helemaal vergeten posten hier ! Lief dat je het vraagt! Gisteren naar de dokter geweest, en ze zei aan mijn uitleg te horen, dat alles al véééél beter klonk dan mijn vorige zwangerschap (miskraam). Het was belangrijk dat mijn HCG snel genoeg steeg (vorige keer 19 en dat was veel te laag). Dus ook bloed getrokken. In de vroege avond naar de dokter gebeld en super goed nieuws gekregen. Mijn HCG stond om 562! Ze zei dat dat FANTASTISCH was voor 4w+2. Normaal gezien moest ik een 2e keer komen om bloed te controleren na mijn MK, maar gezien mijn waardes allemaal zo goed zijn, zei ze dat ik gewoon echt dubbel en dik moet genieten ervan! Ze verwacht -in principe- geen problemen, en ik moet gewoon genieten en wachten tot mijn eerste echo. Ze schat ook dat ik iets verder ben gezien de waarde, maar dat zal de bij de gynaecoloog allemaal bijgesteld worden. Nu ben ik vooral heel erg zwanger en ik geniet enorm. Welkom @Vlinder009 !! Blij dat je erbij bent! Gefeliciteerd
O wat super fijn minnie! Toch een opluchting! Welkom vlinder! Wat heftig van je vorige bevalling Fijn dat je nu zo goed in de gaten gehouden word! Hier begint de misselijkheid wat toe te nemen. Snel honger en dan nergens zin in! Gevolg dat ik met heug en meug zit te eten. T gekke is.. gisteren zat ik te kokhalzen bij mijn ontbijt en nu nergens last van. Dat wisselen van die kwaaltjes maakt t soms zo onzeker he Hoe gaat t bij Jullie?
@Minnie92 dat is super goed nieuws! @lin1989 ja het maakt vreselijk onzeker, afgelopen woensdag en donderdag erg misselijk geweest, en nu alleen smorgens heel kort en daarna is het weg. Het hoort er allemaal bij, en zelfs bij mij met een 3e zwangerschap ben ik nog erg onzeker
Bedankt, ik denk dat ik gisteren gewoon te druk geweest ben. Ik was ook erg moe. Nu nergens meer last van. Maar wel fijn dat je het herkent, want dat gevoel herken je gewoon meteen. Zijn er nog dames die testjes doen tot een knaller? Hieronder mijn rijtje Vandaag de digi gedaan, en die zei 2-3 Nu wil ik nog wel een keer de 3+ zien
Nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom! Ik ben momenteel even niet zo actief.. moe door de zwangerschap en het mooie weer. Misselijkheid neemt toe.. en de vakantie is begonnen! Heerlijk, slapen wanneer ik dat wil Gezonde spanning voor maandag.. eerste echo.. ben zoo benieuwd of het goed zit voor de termijn! Hier wisselende kwaaltjes. Ene moment beetje gespannen borsten en andere moment doet er naar kijken al pijn. Misselijkheid komt en gaat, even als krampen. Icm darm problemen heb ik nu s avonds echt wel last van.. gisterenavond een broek aangehad en die kon ik op een gegeven moment echt niet meer hebben!