Uitgerekend 1 t/m 15 april 2019!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roodborstje2, 22 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie13579

Lizzie13579 Actief lid

6 mei 2018
    420
    257
    63
    Vrouw
    Hier valt het tot nu toe mee met mijn zin in voeding. Heb eerder minder eetlust. Dus ik duim dat het zo blijft :thumup:

Esther21 vindt dit leuk.
  2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Esther21 pittig is dat dan he.
    Hier zijn de ochtend spuugjes begonnen en stond er vanmorgen een dametje van 1.5 mij op mijn rug te wrijven

@Roodborstje2 succes zo met de echo

Esther21 en Lizzie13579 vinden dit leuk.
  3. Lizzie13579

Lizzie13579 Actief lid

6 mei 2018
    420
    257
    63
    Vrouw
  4. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Aaah, dat is lief!

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    @Roodborstje2 , succes zo!

Hier duren de 1,5 week wachten op de echo echt nog lang en inmiddels zit ik eigenlijk gewoon te wachten tot de symptomen duidelijker worden(daar krijg ik vast spijt van )

Hoe is t verder bij jullie?

Esther21 vindt dit leuk.
  6. Faithful

Faithful Niet meer actief

#366 Faithful, 9 aug 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2018
    Helaas is dat ook geen succes, geen thee voor mij de komende tijd.

@1986CHANTAL doe wat voor jou goed voelt. Als alles goed is van binnen kan het geen kwaad en idd misschien iets bloeden wat al eerder is geschreven.
    In mijn geval met bm insufficientie mag ik nu geen sex tot de bevalling. Heb je twijfels bel dan je vk of arts. Nogmaals doe wat voor jou goed voelt.

Bha!! Hoe is het vandaag?
    Hier K, lig weer op bed in de hoop dat lijf rustig wordt of ik moet overgeven en het dan rustig voelt. Zit er de hele dag tegenaan. Nouja nog een paar weekjes, zal ii maar denken. :roflmao:

Esther21 vindt dit leuk.
  7. Faithful

Wat lief!!

@Roodborstje2 succes en have fun met de echo!!

8. DP2015

DP2015 Niet meer actief

Hier alles goed, nog niet echt symptomen. Wel zit de broek al wat strakker.
    Nog twee weken wachten op de echooo! Dan als het goed is 6+6!

9. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    @Roodborstje2 suc6 met de echo

@kikker1 zo lastig hè dat wachten.. heb je wel wat symptomen of niets?

Hier kon ik me niet inhouden en heb tocj nog maar de CB gedaan en action test..
    Een mooie knaller van de action en toch de 3+ op de CB met 5w1. Geeft toch wel een soort geruststelling dat het hcg mooi oploopt ook al geeft het natuurlijk geen gatantie. Ik voel niet heel veel vergeleken met mn vorige 2 zwangerschappen.. toen was ik echt super misselijk de hele dag door.
    Nu wel pijnlijke opgezwollen borsten en af en toe met een vlaag een beetje misselijk maar dat verdwijnt ook zo weer.

Bijgevoegde bestanden:

Esther21 vindt dit leuk.
  10. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
  11. Pantoffel

Pantoffel Lid

8 apr 2018
    76
    53
    18
    Vrouw
    Oh wat naar zo'n echo!! Dat de verloskundige nog geen uitspraken wilt doen is op zich nog wel een teken van hoop. Volgens mij gebeurt dit wel vaker met vroege echo's en kan het dus echt best nog wel goed komen? Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe ontzettend rot je je nu voelt en dat volgende week nog heel ver weg voelt. Ik hoop dat je volgende week een prachtig mooi vruchtje mag zien op de echo!

12. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb nu een aantal meer ervaringen gelezen en begin toch wat meer hoop te krijgen. Afwachten blijft t..

Aroma34 en Esther21 vinden dit leuk.
  13. Faithful

Opzich positieve reacties daar, hoop dat je zelf daar wat aan kan hebben en volgende week een goede echo hebt.
    Bij mij ligt de kleine goed verstopt en heeft ze vaginaal bijna niet kunnen zien en via de buik weer wel alles wat ze moest. Misschien ook bij jou het geval? Nogmaals ga voor je duimen !

14. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is wel echt onwijs lief!! Ik kom net van de dokter terug en tabletten meegekregen, vindt het toch wel pittig met 2 kinderen rond hobbelen. Heb nog nooit eerder tijden me zw het zo erg gehad, dus hoop dat dit werkt

15. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
  16. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Owww bah!! Bij jou wordt het dus ook steeds erger, zeker is het gelukkig maar voor een paar weken. Krijgen we niks van, hooguit wat kilo’s eraf!! Baal alleen dat ik nu voor mij gevoel geen echte mama kan zijn.

17. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Verlies het vooral nog niet!

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Emensafe? Die heb ik ook al in huis.
    Pittig he je zo misselijk en belabberd voelen..

Ja ik vond t ook echt super lief van dr vanmorgen. Net of ze t doorhad dat ze even moest knuffelen.

19. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Roodborstje2 jeetje dat is niet wat je had gehoopt.
    Wees hoopvol voor volgende week!

20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dag dames!

Ik praat al een tijdje mee in het 15-31 maart topic, maar blijk na een echo vandaag eerder begin april uitgerekend te zijn (voorlopig 3 april). Ik praat dus hier ook graag mee ;)

Ik zal dadelijk het hele topic eens doorlezen, maar voor nu stel ik me even voor. Ik ben 30j, getrouwd en heb een zoontje van 22 maanden. Ik geef nog borstvoeding, dus mijn cyclus is pas terug sinds januari. We hadden het geluk om vrij snel terug zwanger te zijn!

We hadden even een beetje een rocky road. Het ziekenhuis waar ik bevallen ben van mijn zoontje had mijn eerste echo extreem vroeg gepland, gebaseerd op de eerste dag van mijn menstruatie (hoewel,ik had uitgelegd dat ik een lange cyclus en een late eisprong heb).

Ik dacht precies 6 weken te zijn, achteraf bleek ik nog een paar dagen minder ver. Er was een vruchtzakje te zien en een dooierzak met beginnende embryo. De echoscopiste bleef vasthouden aan 7 weken en stuurde ons naar huis met de boodschap dat we ons maar moesten voorbereiden op een miskraam. Drie weken later zou ik mogen terugkomen voor een echo.

Eenmaal thuis waren we best boos om die behandeling, en hebben we beslist om van ziekenhuis te veranderen. Een week later konden we in een ander ziekenhuis terecht voor een echo. Dat was vandaag, we hadden meteen een veel positievere indruk, en een kloppend hartje ❤️❤️❤️

Deel Deze Pagina