Gister het schap in de supermarkt leeg gehaald hier, kan ik tot en met vrijdag even de oploop bijhouden. Zondag gaan we naar huis en dan mag ik maandag de clearblue doen die al maanden op me ligt te wachten. Dit was de oploop van gister op vandaag.
Spannend he. Ik zie dat je ook 2 miskramen hebt gehad... hopen op nu een goede zwangerschap. Fijne vakantie kikker!
Hallo dames. Ik sluit me graag bij jullie aan. Sinds afgelopen zaterdag positieve testen.. Maar zat nog voor mn NOD. Inmiddels is NOD voorbij sinds gisteren. Het is ons eerste kindje. Ben verder nog nooit zwanger geweest. Waarschijnlijk 2 april uitgerekend. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!! En hopelijk mooie kindjes begin april ...
Welkom en gefeliciteerd @Phalange1987. Leuk om je erbij te hebben! Kom vooral op onze lijst. Ik ga vrijdag weer testen met een gewone predictor, ik had zondag een positieve early. Vorige keer maakte ik mezelf gek met testen dus ik doe er een voor NOD en een erna en dan kap ik ermee Ik ben trouwens sinds gisteravond echt al onwijs misselijk, herken dit niet van vorige maand.. ik heb vandaag afspraak erom afgezegd. Blegh. Ik heb tomaten met aromat gegeten voor ontbijt want dat was het enige waarbij ik niet misselijk werd van de gedachte van het opeten.. @Esther21 de innesteling kan je niet meer voelen, je test namelijk pas positief nadat die is geweest. Ik denk dat je voelt dat je baarmoeder groter aan het worden is @Myz jij ook op 6 weken precies de echo? Spannend zeg! Het is al zo gauw.
Bevallingslijst: uitgerekend 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 1 april 2 april Myz - 31 jaar - 1e kindje - verrassing Phalange1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend 3 april Kikker1 - 34 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april 5 april Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend Esther21 - 27 jaar - 3e kindje - onbekend 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 5 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(1) | onbekend(4) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Afspraken: Augustus: 6 augustus - Myz - eerste echo - 14.45 uur 9 augustus - Roodborstje2 - eerste echo - 09.45 September: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Ben ik trouwens de enige die al wat spulletjes heeft gekocht . Ik liep gisteren in het winkelcentrum langs de Prénatal en kwam thuis met een knuffel/rammelaar in de vorm van een draakje, een paar sokjes en een rompertje. Zo lief!
Haha ik had er gister moeite mee. Ik ga morgen naar een vriendin op kraamvisite dus zag al die schattige kleertjes enzo... Heb mezelf echt moeten tegen houden
Ik had nog teveel predictors in huis dus toch maar getest. Een vergelijking tussen 10dpo en 12dpo en een vergelijking tussen de Early en de Express testen. Super tevreden over de oploop!
Ook even een vergelijking met 12dpo bij de zwangerschap die uitliep in een miskraam en 12dpo nu. En de express test op NOD en de express test vandaag op 12dpo. Ik zie duidelijk dat de tests deze keer veel beter zijn. Hoop dat dat ook zo blijft.
Op NOD nog een keer, dat is donderdag. Dan klaar. Heb dan wel nog een test over, weet niet wat ik daarmee doe. Misschien dinsdag als ik terug ben van weekend weg, kijken hoe erg het dan knalt haha
Bevallingslijst: uitgerekend 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 1 april Lin1989 - 29 jaar- 2de kindje - onbekend 2 april Myz - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 3 april Kikker1 - 34 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april 5 april Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend Esther21 - 27 jaar - 3e kindje - onbekend 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 5 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(1) | onbekend(4) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Afspraken: Augustus: 6 augustus - Myz - eerste echo - 14.45 uur 9 augustus - Roodborstje2 - eerste echo - 09.45 September: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
]Bevallingslijst: uitgerekend 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 1 april Lin1989 - 29 jaar- 2de kindje - onbekend 2 april Myz - 31 jaar - 1e kindje - verrassing 3 april Kikker1 - 34 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april 5 april Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend Esther21 - 27 jaar - 3e kindje - onbekend 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 5 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(1) | onbekend(4) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Afspraken: Augustus: 6 augustus - Myz - eerste echo - 14.45 uur 9 augustus - Roodborstje2 - eerste echo - 09.45 24 augustus - Esther21- eerste echo 9:15 September: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.[/QUOTE]
Bevallingslijst: uitgerekend 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 1 april Lin1989 - 29 jaar- 2de kindje - onbekend 2 april Myz - 31 jaar - 1e kindje - verrassing Phalange1987 - 31jaar - 1e kindje - onbekend 3 april Kikker1 - 34 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april 5 april Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend Esther21 - 27 jaar - 3e kindje - onbekend 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 6 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(1) | onbekend(5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Afspraken: Augustus: 6 augustus - Myz - eerste echo - 14.45 uur 9 augustus - Roodborstje2 - eerste echo - 09.45 24 augustus - Esther21- eerste echo 9:15 September: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Het is inderdaad al snel, maar dat wil ik ook graag door mijn eerdere ervaringen. Kan nu al niet meer wachten
Er gaat iets niet goed met het lijstje kopiëren. Op de onderste staat 5 en niet alle afspraken, @RBoersch je moet even die daar boven nemen en jezelf erop zetten