Tijdje niet meer hier gelezen omdat ik over wad gegaan op de nieuwe facebook groep. Maar volgens mij word er hier wel meer ge kletst dus gs ik ook weer mee lezen Heb iig wel heel wat terug te lezen Vandaag heb ik mijn eerste echo, super spannend! Moet nog wel heel lang wachten want mijn afspraak is pas om 6 uur vanavond. Mijn verloskundige deed het helaas niet eerder, ik zou dan nog langer moeten wachten en dat trek ik echt niet. Dus heb ik een afspraak gemaakt bij een echobureau die al vanaf 6 weken een echo maken. Ik ben nu 7 weken, ben heel benieuwd
Dankjewel! Ben al een paar dagen echt vreselijk moe en heel erg last van mn humeur. En met vlagen misselijk, maar dat valt gelukkig nog mee
ja hoor herkenbaar. toen we echt net wisten dat ik zwanger was was het erger, maar nu heel afentoe eens wat steekjes.
Zo blij, vandaag de 7 weken gepasseerd. Dat klinkt toch al, vind ik. Alleen jammer dat ik me met de dag beroerder voel. Nuja, ik ben ergens heel erg blij dat ik vanalles voel, dat is het teken dat het hormoon zijn werk nog doet. Maar pff... Nog steeds verschrikkelijk moe, een beetje misselijk, geen eetlust, hoofdpijn en ondertussen ook duizelig/flauwtes en vandaag zelfs een keer gewoon los door m'n benen gegaan. Ik zeg het, ben erg blij dat ik dit allemaal voel, maar toch... voel me zo beroerd. Maandag gaan we naar de gyneacoloog. Na de spoedecho in het ziekenhuis ben ik na het kloppend hartje wel gerust gesteld, maar het blijft toch wel spannend.
Wij hebben gisteren een mooie echo gehad, mooi kloppend hartje. Heel blij! Vandaag voortdurend misselijk, gisteren dan weer helemaal niet. Het is elke dag anders en heb zo ook niet één remedie. Net primperan genomen, hopelijk helpt dat!
Vandaag de 3e of 4e dag op rij geen medicijnen heb ingenomen. Voel me alleen stuk beter zonder die rommel behalve dat ik iets vaker overgeef doe ik het er maar mee. Hoe gaat het verder bij jullie?
Vandaag waren mijn vriend en ik shoppen, Vandaag geshopt met mijn vriend! Merk wel dat ik echt een heel andere smaak heb gekregen. Op de een of andere manier heb ik steeds veel trek in fruit en fruitsapjes en dan weer totaal geen eetlust en dan weer een mega honger! Als ik langer dan twee uur niets eet word ik misselijk. Het is een soort mix van een sluimerend zwaar hoofd, misselijkheid en vermoeidheid. Na onze shopsessie uitgeteld op de bank! Ik ben blij dat de herfst eraan komt en we ongegeneerd lekker onder een dekentje Netflix mogen kijken de hele winter lang haha! (In plaats van bbq’s, strand etc) Superleuk hoor! Maar dan wel in je goeie doen met een wijntje Dus mijn conclusie is dat het eigenlijk perfect is meiden, dat we nu zwanger zijn
Gisteren op mijn werk paar felle steken gehad en nu eigenlijk niet meer. Het is meer de schrikreactie denk ik.. maar ook logisch, er gebeurd van alles daar beneden dus mag ook wel een beetje rommelen