Hopen dat het niks is! Is wel echt schrikken ik had het laatst ook, gelukkig was het helemaal niks. Hopen dat het stopt het bloede
Hoe gaan jullie met zulke situaties om. Ik ben nu 10weken ongeveer. En werk als verpleegkundige.. meestal hebben we jasjes op werk maar er was niks en ook niet op andere afdelingen waardoor ik mijn buik ook niet kon verbergen. Nou iedereen weet dus ook datg ik zwanger ben want ook al heb ik wijde kleding is het overduidelijk. Alleen ik baal daar echt enorm van vind het zelf echt vervelend dat mensen het eigenlijk eerder weten dan zelfs familie van mij.. Iemand zei ook waarom zeg je het niet gewoon dus ik zei ook ben 10 weken heb mijn termijn ook pas volgende week, ontkennen kan niet maar vind het zelf nog best vroeg Even een baal momentje terwijl iedereen heel enthousiast is
Zo en of ik gerustgesteld Ben! Ik had geen vaginale schimmel. Maar er kwam idd ssiertjes bloed uit mijn baarmoeder. Bij mijn huisarts hebben ze een echo apperaat deze arts is er niet voor bevoegd. Maar ze zei t is gewoon apperaat aanzetten en ding op je buik. Dus dat gedaan. Mooi groeiend en bewegend kindje gezien. Mijn placenta ligt laag. Ze heeft het vermoeden dat het daar mee te maken kan hebben Toen ik voor mijn consult in de wachtkamer zat werd ik gebeld door de verloskundige. Uit mijn bloeduitslagen ben ik op iets positief getest. Hier moet er verder nog naar onderzocht worden maar het zou bloedarmoede bij de baby kunnen ontwikkelen. Kans is klein maar goed Ik d8 heel even... waar stopt dit (gist op de huid, parasiet in ontlasting, beetje bloedverlies en nu dit En je dan vooral niet druk moeten maken. Hihi
Dag Dames, ben vandaag door het ziekenhuis opgebeld en heb 12 september een afspraak bij de gynaecoloog waarbij ze dan gaan kijken en bespreken wat er verder gaat gebeuren. Ik hoop dat ik alsnog snel een afspraak kan krijgen voor de curretage. Moet er niet aan denken dat ik zou moeten wachten tot de week erna.
Wat duurt het lang zeg voor je geholpen wordt. Weet niet of je er al iets over gezegd hebt hoor maar met pillen opwekken wilde je niet? Die krijg je volgensmij gelijk mee had mijn schoonzusje ook. Dag na de eerste pil kwam het.. Knuffel meid!!
Hier veeeel last van obstipatie dus aan de lijnzaadolie. Voor mijn gevoel gisteravond hele bevalling haha. Ga straks lekker met mijn zusje naar fort resort Beemster. Lekker zwemmen, eten en een heerlijke massage van een uur
@lin1989 hoe is het met je?? @kisha30 hoop dat het snel vanzelf op gang komt @Zonnestraal123 beetje laat, maar fijn dat je een goede echo hebt gehad! @hier; echt een baal weekend! Ben elke keer in het weekend zo moe, misselijk, uitgeput! En een hoofdpijn ook vandaag Denk echt dat ik door de week teveel gedaan heb waardoor ik nu moet bijtanken.. gelukkig morgen nog een dagje vrij! Morgen termijn echo, spannend hoor!!
Wij hebben het de naaste familie en goede vrienden al verteld, dus helaas kan ik je hierbij niet helpen. Snap wel dat je er enorm van baalt!!
Wat rot meid! Vervelend! Ik heb het vaak op zondag en nu dus ook weer. Nog steeds zo veel wakker snachts en dat breekt me echt op. Merk dat ik me daardoor ook gewoon niet helemaal happy ga voelen. Gaat het slapen bij jullie al beter? Spannend de echo!! Ben je nerveus?
Pff hier gaat het van kwaad naar erger.. Het enige wat ik nog doe is gewoon slapen. Hele dagen, slapen. Dan een half uurtje tot een uurtje wakker om iets te eten, en dan huppakee alweer slapen of rusten. Vriend moest heel uitzonderlijk vandaag ook werken en ik heb een uur lang liggen janken als een baby . Daarnaast ook heel veel last van hoofdpijn, maar dokter zei dat dat nu heel normaal is. Je hebt blijkbaar veel meer bloed dat rondgepompt moet worden (40% ofzo), en je aders zetten daardoor helemaal open. En dat kan dus blijkbaar hoofdpijn en duizeligheid geven. Daarnaast ook nog veel buikpijn. Maar is blijkbaar ook normaal. Achja, allemaal wel goede tekens natuurlijk, maar het is hier echt wel geen roze wolk. Voel me echt beroerd. Donderdag hebben we de termijnecho, dus hopelijk alles oke.
Ik precies hetzelfde. Gebroken nachten met veel buikpijn, hoofdpijn en misselijkheid. Momenteel doe ik niet veel anders dan werken en slapen haha. Ik denk steeds maar, het is voor het goede doel en duurt niet lang meer. Rond de 12/13 weken zou dit toch echt minder moeten worden hoor
Ja... die nachten ook. Slapen snachts gaat heel moeilijk! En inderdaad, rond 12/13 weken wordt het naar 't schijnt opvallend beter. Mijn gyn vergeleek het met "plots de wereld aankunnen". Dus ik hou me daar aan vast nu, want nu kan ik het zelfs niet aan om mijn bed uit te komen soms
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die zo slecht slaapt. Alleen kan ik dus overdag niet bijslapen het lukt me gewoon niet te onrustig. Breekt me wel echt op nu en daardoor ook veel meer misselijk bleh! Hoop inderdaad dat het met een paar weken beter gaat! Ga wel vragen voor iets homeopatisch om beter te kunnen slapen.
Ik tel echt nog net niet de minuten af naar de 13 weken.... voel me echt honds en honds beroerd. Alsof ik een zak snoep op heb en daarna in de achtbaan ben gegaan. Heb nu 3x per dan tabletjes, eet elke 2 uur, drink een liter verse gember thee en nog blijf ik kots en kota misselijk. Vandaag liep ik daar dan 2 kinderen, eentje droeg ik en een tas boodschappen. Me oudste liep een beetje te klote onderweg waardoor het langer duurde. Ik hield het niet meer sta je dan met 2 kinderen over te geven in de bosjes
Heej meiden Het gaat nu wel goed. Nog heel licht pikt het soms wat. Maar de geruststelling van vrijdag ontneemt veel stress. Wel nog moe moe moe en wat last van mijn darmen en rug. Herkenbaar de rugpijn? Komt denk ook door de vermoeidheid en t feit dat ik nu wat minder beweeg enzo. Ook ik ben blij dat we deze week weer een echo hebben. @Esther21 wat vervelend dat je nog steeds zo last hebt van de misselijkheid @1986CHANTAL ik heb korte lijntjes met een homeopaath en heb er afgelopen week ook iets voor gekregen. Slaap wel wat beter nu. @Minnie92 wat vervelend dat je je nog steeds zo uitgeput en moe voelt. Hopelijk werkt de rust wat.
Dacht net zal weer eens even hier kijken, en wat is er een hoop ge kletst! Veel goede verhalen (gelukkig) Maar ook vervelende berichten, sterkte voor degene waarbij het mis is gegaan Voor degene die het nog niet weten. Wij zijn vorige week voor het eerst bij de verloskundige geweest, en weer het hartje zien kloppen Woensdag de intake en volgende week weer een echo. Ik ben heel erg aan het bedenken hoe we het bekend kunnen maken (op facebook) Ik en mijn man rijden beiden motor, dus zat te denken om misschien daar iets mee te doen. Wil ook mijn zoontje erbij betrekken, die is nu 4,5 jaar oud. Iemand nog leuke ideetjes? p,s: zal wat vaker mee lezen hier, want nu heb ik de helft al niet gelezen en kan dus niet op iedereen reageren. Fijne dag allemaal! X
Ik herken de rugpijn niet terwijl mijn onderrug wel vaak een gevoelige plek is. Misschien verlicht een lekkere warme kruik op pittenzak wat? Ook hier last van mijn darmen, alhoewel het gisteren iets ‘gemakkelijker’ ging. Ik geb vanmorgen de fertiliteitsafdeling gebeld en gevraagd of ik iets kan krijgen/nemen tegen mijn gebroken nachten. Breekt me echt op en voel me er ook niet happy door. Moet vanmiddag terugbellen ze gingen overleggen ben benieuwd! @Minnie92 wat naar de je je zo uitgeput voelt meis! Dikke knuffel @Esther21 Super vervelend die misselijkheid en overgeven wat zal je je rot voelen. Wellicht helpt een ander middel beter?
Ik had wel een ideetje, maar dat was hem toch niet helemaal. En zelf de foto maken word ook lastig denk ik.