@Aroma34 Volgensmij is het hcg hormoon tussen 9 en 11 op zijn hoog dus zo best kunnen dat je daarom nog beroerder bent Hoop dat het snel beter gaat! Leuk zeg op je werk verteld! Bij mij op het werk weten ze van ons traject maar niet hoe en wat precies. Het zal een echte verrassing denk ik ik ga het as maandag vertellen. @Minnie92 o meis jeetje wat naar dat je denkt dat het niet goed is! Welk gevoel maakt het dat je dit vermoed? @Esther21 wat top dat het beter gaat YES! @Myz gezellig hier blijven hoor! @Beertje29 Heel fijn een goede echo! Hier afgelopen nacht én de nacht daarvoor weer een vreselijke nacht gehad. Slecht inslapen gelijk al zenuwachtig voelen in bed en om het uur wakker pffff. Besloten om er vandaag wel een leuke dag van te maken en lekker met twee kindjes van mijn vriendin een stuk gewandeld en gewinkeld. Vannacht weer een nieuwe ronde. Merk dat ik nu ook wel gespannen ben voor as vrijdag de termijnecho. Blaasontsteking gehad en al weken zo slecht slapen en me erg gespannene voelen maakt dat ik me wel zorgen maak...
Ja het is echt ineens over, nog af en toe een beetje misselijk. Maar echt niks vergeleken met toen ik rond de 10 weken was, vanaf 10,6 ineens beter. Ga voor duimen dat het bij jou ook ineens omslaat
Hahah een groepje verder, maar niet uit! Gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap en hopelijk een mooie voldragen met een gezond kindje
Hier dag 2 zonder medicatie en zonder wat dan ook! Ben zo blij en voel me zo goed... het echte moment van ik kan heel de wereld aan, merk alleen wel dat nu al me conditie achteruit gaat. Maar goed, liever dat dan heel de dag misselijk en braken
Ik lees dus weer dat je met de NIPT geen nekplooimeting etc krijgt. 10,6.... nog 3 dagen hihi. Hier vandaag IETS minder misselijk. Was meteen lekker hyper actief op mijn werk, mijn collega's schrokken er helemaal van hahahaha. Verder merk ik allemaal luchtjes op, op straat en in huis.... net zo'n speurhond
Dansje hier! Net een hele goede termijn echo gehad. 4 dagen naar voren gezet. Kom nu uit op 28maart! Zo fijn dat het zo goed gaat. Zo dankbaar voor deze zwangerschap. Het zal nog even spannend blijven maar we proberen hier van te genieten. Ik zit nu even in mijn bubbel. Sorry. Reageer morgen even uitgebreid
Dag meiden.. goed nieuws. De echo was niet goed, maar sùper goed. Ik ben 3 dagen vooruit gezet (dus idd zoals ik gerekend had van eisprong), dus morgen idd 10 weken al. De echo was zo leuk, onze bubs was naar ons aan het waaien en goed aan het bewegen. En op echo, dan zie je ook zelfs het gezicht zooo duidelijk: het oogje en het mondje. Mijn vriend is normaal echt zo heel zakelijk, en nu was hij echt zooo ontroerd en emotioneel. Genieten. Van waar komt het bloed dan? Nuja, gezien we àlles delen, dit ook dus... Ik ben al meer dan een week geconstipeerd en door druk te zetten, is er een bloedvat gesprongen. En vandaar dus, bloed.. Ik moet nu dupholac nemen en vooral geen druk zetten. De liggende rust blijft ook tot de volgende echo. Thnx voor alle steun! Ik steek er een fotootje van de echo bij
Bevallingslijst: 1 tot 15 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 30 maart Myz - 31 jaar - 1e kindje 31 maart Lin1989 - 29 jaar- 2de kindje - onbekend Faithful - 35+ - onbekend 1 april DoubleLucky - 36 - 3e kindje - onbekend 2 april Phalange1987 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend Pinkie88 - 2e kindje - onbekend 3 april Spunkie - 36 jaar - 3e kindje - onbekend Esther21- 27 jaar - 3e kindje - onbekend 4 april 5 april Lizzie13579 - 26 jaar - 1e kindje - onbekend MommyEmms - 24 jaar - 2e kindje - onbekend Pantoffel - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 6 april Carmen11 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 7 april Sweetdaantje88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 8 april Chantal - 30 jaar - 1ste kindje - onbekend 9 april 10 april Aroma34 - 26 jaar - 3e kindje - onbekend 11 april SuperMama87 - 30 jaar - 2e kindje - onbekend Zonnestraat 123 - 27 jaar- 1e kindje - onbekend Minnie92 - 25 jaar - 1e kindje - onbekend 12 april DP2015 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing Kisha30 - 36 jaar - 4de kindje - onbekend 13 april Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 14 april Newlywed - 35 jaar- 1e kindje- onbekend 15 april Beertje29 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 23 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(2) | onbekend(22) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: Roodborstje2 (7wk), kikker1 Afspraken September: 14 september - esther21- termijn echo+ intake Chantal - echo 10 weken 19 september - Pinkie88 - 12-weken echo 19 september - Pantoffel - termijn echo 20 september - Zonnestraal123 - intake + echo 16:00 21 september - DP2015 - termijnecho 10:30 Chantal termijnecho VK + intake 24 september - Lizzie13579 - 12 weken echo + nipt 25 september - Minnie92 - gesprek VK Oktober: 1 oktober - Minnie92 - 12w echo en NIPT-test - 9:30 4 oktober - Myz - controle gyn - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Zo ontwaakt uit mijn bubbel @Minnie92 wat fijn dat alles goed Was. Miss kun je voor je constpatie wat lijnzaadolie gebruiken. 1 tl voor 18uur savonds doet vaak al wonderen. Meiden wat vervelend die misselijkheid. Zo slopend de hele dag door. Herkenbaar maar zo gezegend dat het mij deze zwangerschap redelijk bespaard blijft. Ik keek toen ook uit naar 12 weken en toen werd het nog even erger. Met 16 weken was het ineens weg! Spannend de echo's de komende weken meiden! Duim ook voor jullie voor mooie echo's
Ja dat klopt! Had gisteren een naar gevoel, maar nu ik de echo gezien heb én het klopt met de eisprong, ben ik echt gerust gesteld. Ondanks dat ik me echt lichamelijk nog steeds ziek voel, geniet ik echt nu. De gyn noemde ons kindje een “goede, gezonde baby”.. Nu nog 2 weken in ziekteverlof dus rusten, rusten en nog meer rusten. Ook net gestart met de lactulose zakjes, dus ik hoop me snel een beetje beter te voelen. Is blijkbaar nog sterker dan movicol en dyphalac en dat had ik blijkbaar écht nodig. Maar nu de echo zò goed was, kan ik het beter plaatsen want het is nu allemaal voor een “doel”. Want de baby is gezond. Dus laat maar komen!