Uitgerekend 1 t/m 15 april 2019!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roodborstje2, 22 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newlywed2010

    newlywed2010 Actief lid

    26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Wat onwijs fijn!!!
     
    DP2015 vindt dit leuk.
  2. newlywed2010

    newlywed2010 Actief lid

    26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Bij Prenatal op de black friday sale :) We nemen ook de family fix, maar volgende maand weer als salaris is gestort ;)
     
  3. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ooo even een klein beetje aan het balen hier. Net vk geweest. Alles was goed. Alleen moet ik een suikerfeest doen. 12uur van te voren niet eten en nog 2 uur nuchter blijven maakt mij wel nu al zo dat ik er tegen op zie.

    Goed gaat vast goed komen
     
  4. Minnie92

    Minnie92 Lid

    21 dec 2017
    62
    64
    18
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Ben een beetje hopeloos de laatste tijd om updates te geven (zwangerschapsdementie/verstrooidheid is dus echt een ding hahaha). Alles was maandag goed met de baby! Weegt al 400 gram en is 25 centimeter groot. Ligt wel in stuit, maar zo weet ik wel waar ik de schopjes moest voelen (1e zwangerschap) en de klopte ook. Heerlijk actieve baby! Hebben ook een 3D-echo gehad even, maar baby draaide helaas het gezichtje constant weg, dus we hebben enkel een oor gezien! Vond het ook erg eng dus heb ook maar gevraagd om het af te zetten hahaha. Nu lekker aftellen tot de volgende echo (26/12).

    Wel enorm veel last van bekken en banden. En het koude weer helpt er niet echt aan! Hopelijk is het snel eind maart/begin april.
     
  5. Minnie92

    Minnie92 Lid

    21 dec 2017
    62
    64
    18
    Vrouw
    Oh da's lastig! Ik moet volgende keer ook suikertest doen (is standaard bij mijn gyn), maar ik moet er niet nuchter voor zijn. Enkel geen zoete dingen ervoor eten en dan het flesje leegdrinken. En na een uur gaan ze bloed trekken. Kijk er echt tegenop, want het ziet eruit als een flesje afwasmiddel. :roflmao::roflmao:
     
  6. DP2015

    DP2015 Niet meer actief

    Owh balen! Vanwaar dat ze er mee komen? Te grote baarmoeder ofwat?
    Wanneer kan je de test doen? Beter snel er vanaf zijn dan..
     
  7. DP2015

    DP2015 Niet meer actief

    Ahh zulke momenten doen dan wel weer goed toch! En in stuit, ze draaien nog lekker dus komt allemaal goed :). Ik voel heel vaak de schopjes of stompjes onderin boven schaabot. Gisterochtend had hij/zij de hik, was heerlijk actief. Voelde wel 20 minuten lang een tik. Heerlijk!
     
  8. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    mijn moeder heeft diabetes type 1. bij mijn dochter was het niet nodig. en volgens de pagina van het diabetes fonds alleen bij type 2. maar toch willen ze even dat ik de test doe.
    het zal wel los lopen allemaal. maar toch een beetje spannend!
     
  9. Myz

    Myz Actief lid

    11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Hee dames!

    Hoe gaat het met jullie?
    Hier zo nu en dan enorm vermoeid, kan wel een paar dagen winterslaap gebruiken o_O
     
  10. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Myz oo ik zou mij ook wel voor een week willen verstoppen in mijn bed. moe moe en mijn lijf wat niet altijd even makkelijk mee draaid etc!
    maar goed dat hoort er bij en het word de komende weken alleen maar pittiger!

    verder gaat het goed! vind het wel mega snel gaan deze zwangerschap. en ben nu langzaam wat dingen aan het regelen en zo voor de kamers van de baby en onze dochter etc

    jullie?
     
  11. Myz

    Myz Actief lid

    11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Ja, wordt vast niet makkelijker ;)

    Bij ons is de kamer nu bijna klaar en kan dan de spulletjes neer gaan zetten. Veel zin in! Al bijna alles in huis. De kleine spulletjes komen nog.

    Hoe is het met de andere dames? Hetbis erg rustig hier...
     
  12. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Jammer inderdaad dat het zo stil is hier!
    Hier alles goed, vanmiddag even een extra echo omdat wij een paar weken geleden een envelopje met daarin het geslacht open gebben gemaakt. Een dochter! Wat zijn we blij en dankbaar. We wilden het graag nog met eigen ogen zien vandaar een extra echo.

    We wilden het eigenlijk niet weten maar vooral bij mij begon het te erg te knagen.

    Al mooie meisjes kleding en spulletjes voor de babykamer gekocht zoooo leuk!

    Voel me verder redelijk tot goed. Wel snel moe en door mijn werk snel harde buiken en pijnlijke rug. Ook in rust soms harde buiken dus daar even goed om denken.

    Voel gaat elke dag flink bewegen en ook mijn vriend heeft het een paar keer gevoel!

    Schoonouders, mijn moeder en onze beste vrienden hebben we verteld dat we een dochter krijgen en morgen tijdens (verlate) Sinterklaas vieren vertellen we het dmv een gedicht met confetti ballon aan mijn zussen en zwagers. Zo leuk, iedereen denkt dat we het niet willen weten haha.

    Weten jullie allemaal wat het wordt?

    Fijn weekend!!
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  13. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Leuk hè met het kamertje bezig zijn!! Wat voor style wordt het een beetje?
     
  14. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @1986CHANTAL haha is het dan ook niet het verlijdelijke geweest dat er iets in je huis lag waar gewoon het geslacht van je kind op stond? lijkt mij dan toch lastiger om hem niet open te maken!
    wel heel leuk hea om gericht dingen te kunnen kopen? of om gericht over dingen na te denken.
    en ook leuk om het zo aan je familie te vertellen!

    Hier weten wij het zelf wel maar niemand in onze omgeving weet dat wij het weten. Wij vinden het wel heel bijzonder dat het iets van ons samen is. maar oo wat is het leuk en makkelijk om het te weten.
    kan ik gericht de spullen van onze dochter uitzoeken en ook wat dingentjes niet grijs/wit kopen!
    onze dochter is een winter kind dus had wat dunnere dekentjes en lakentjes nodig en een dunnere doek voor in de maxicosi.
    stoffen besteld om zelf wat te maken. en wat dingen van koeka via marktplaats gekocht.
     
  15. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja zeker verleidelijk hoor haha.

    Vind het heel speciaal om nu al mooie spulletjes voor haar te kopen en te fantaseren.

    Iedereen behalve de familie denken ook dat wij het niet weten.

    Hoe doen jullie dit als bijv familie of vriendinnen het kamertje willen zien?
     
  16. Myz

    Myz Actief lid

    11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Wij weten echt niet wat het wordt, heel bewust voor gekozen :)
    De kamer is dus neutraal met grijs en houten meubeltjes. De kleur voeg ik na de geboorte toe.

    Iedereen mag bij ons dus ook het kamertje zien!

    Merk echt dat het nu allemaal wat sneller gaat en ik iets lastiger bewegen kan, buik begint wat in de weg te zitten en ben echt sneller moe.
    Vooral als ik s morgens een wandelingetje ga maken met ons hondje, vrij snel bandenpijn omdat ik dan vanuit rust direct iets ga doen.
     
  17. Myz

    Myz Actief lid

    11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Oh en ik ben zooo blij met de 24 weken, een mijlpaal!:D:D:D
     
    1986CHANTAL vindt dit leuk.
  18. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @1986CHANTAL de baby komt in de kamer van onze dochter. Deze is grijs met wit en n mintgroen bedje en alle spullen unisex.
    Denk niet dat er mensen t kamertje willen zien omdat ze t kamertje kennen.
    Maar ik leg voor de zekerheid alle spullen in een tas of doos weg
    En ze gaan nu meteen naar zolder. En babyshoppen dat doe ik alleen of met manlief

    Scheelt dat t de 2de is. Is t ook allemaal wat minder interessant
     
  19. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat scheelt dat het neutraal is! En inderdaad een tweede zal minder spannend zijn haha
     
  20. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Meiden hoe gaan jullie het doen met werk na verlof. Ik werk nu 25 uur en wil eigenlijk graag naar 18 uur. Alleen scheelt dit zo’n 400€ per maand. Vind het zo moeilijk om de knoop door te hakken. Vriend zegt we redden het prima dan en dat is ook zeker zo maar vind 400€ wel een hoop geld..

    Vandaag trouwens maar een ochtend een gewerkt ivm bijna continu harde pijnlijke buiken. Vk is langsgeweest en alles was goed maar moet er wel om denken.
    Hebben jullie ook weleens zo’n pijnlijke harde bonk in je buik?
     

Deel Deze Pagina