@Roodborstje2 met de termijn echo van 12 weken kunnen ze dat heel mooi opmeten. Hou je voor nu jouw datum aan. Die ene dag maakt geen enorm verschil. Pff zware dag hier. Ik ben verkouden. Hierdoor wat loddig. En door de zwangerschap een wat hogere temp. Blij met de airco op mijn werk! Verder nog niet echt kwaaltjes. Ja honger!!!! Hihi Hoe ist bij jullie?
Beterschap met de verkoudheid! Vervelend zo met de hitte en de zwangerschap. Ik heb in de ochtend enorme misselijkheid, mijn man heeft me naar het werk gereden omdat ik bijna over mijn nek ging.. niet fijn! Maar hoort erbij I guess. Nog geen zere borsten ofzo.
Ik vind het uitrekenen ook zo lastig. Niet elke maand is mijn cyclus precies hetzelfde. Ligt een beetje tussen de 31 en 35 dagen. Mooie test trouwens @Roodborstje2 !! Hier alles goed alleen super warm. Werk in de thuiszorg en is soms zo heet joh. Ben op zijn tijd wel eens misselijk   en vooral veel moe.... Gebakken vlees vind ik zoooo vies ruiken. En als mensen naar zweet ruiken, niet heel handig met dit weer. Haha. Ik vind het echt nog wel een beetje onwerkelijk. Hebben jullie dat ook? Hebben jullie 't al mensen verteld?
Vandaag ook me knaller of vandaag of morgen is met NOD maar laat hem lekker op morgen staan. Zal met de 8 en 12 weken toch weer veranderen van datum
Wat een mooie testen zag ik nog voorbij komen. Ik heb er nog 1 liggen maar ga m bewaren. Hopelijk ben ik m niet nodig!! Week gaat gelukkig vrij snel. Maar alle kleine kwaaltjes icm de warmte vind ik wel zwaar! Nog een weekje werken en dan vakantie. Leef er echt naar toe. Heb toch nog maar niet geshopt @h&m durf het nog niet aan Genoeg kwaaltjes maar blijf angstig, jammer van het weer dat sporten te warm is. Hoe gaat het met jullie?
Hele fijne testen zijn het @Roodborstje2 ben er ook echt blij mee. Twijfel alleen nog of ik een cb ga doen gewoon voor de fun
Balen dat je zo angstig ben! Maar je kan de kleren altijd terug sturen en ga ervanuit dat je nu gewoon een plakker hebt. Dus je hebt het gewoon nodig Maar ik was vandaag in branbant bij me moeder daar was het in de zon 43 graden en in de schaduw 39 dus ik heb letterlijke de hele dag daar in een badje gezeten met me kinderen. Vondt het prima te doen dus verder niet misselijk geweest of ergens last van gehad. Ja alleen moe
Even een zwaai uit Frankrijk! Hier blijft n knaller uit, ik zie wel echt oploop op de testen dus ik heb toch maar n clearblue gekocht want hier kan ik echt niet tegen...ik ben benieuwd wat die morgenochtend doet... Bij de h&m kon ik niks leuks meer vinden in mijn maat...als ik thuis kom verwacht ik wel een dik pakket van wehkamp, daar is het ook sale. Omdat dit mijn laatste zwangerschap gaat zijn, ik bar weinig over heb van 7jaar geleden en we financiëel makkelijker zitten dan toen heb ik mezelf toegezegd dit keer wel te mogen stralen tijdens mijn zwangerschap daar horen nieuwe kleren bij.
Wat heerlijk die knaltesten! Joehoe!! T was echt doorbikkelen vandaag maar het viel mij mee! Dat onwerkelijke herken ik ook. Je voelt er nog weinig van.. En nu met die warmte is t helemaal lastig te bedenken waar je nu last van hebt. Daarnaast hadden wij t zo snel nog niet verwacht! Dus echt gek!
Haha dat is ook zo.. maar ga toch even wachten Dames hoe is het met jullie darmen? Ik heb nu echt een darmen buik.. lekker opgezet dat ik nu al bang ben dat mensen er naar gaan vragen en het zien.. borsten net zo.. Mn bh zit niet lekker meer maar als ik m uit doe zit het ook niet fijn
Gelukkig, dan ben ik niet de enige Mn vriend verklaart me voor gek; valt wel mee hoor, moet je niet zoveel eten Ik eet juist helemaal niet te veel, heb alleen maar zin in gezonde dingen want de rest smaakt me niet. Koffie lust ik ook niet meer, maar op het werk drink ik t nog wel, 2 kopjes. Onder het mom van te warm niet meer.. anders krijg ik echt vragen! Hoe is dat bij jullie??
Ik eet altijd heel erg gezond, een dan in de eet ik fastfood en dat is altijd zoete aardappel friet. Verder weeg ik alles af!! Ben daarin echt heel saai, maar zo weet ik dat ik alles binnen krijg en voor niet teveel. Jaren gekampt met overgewicht en rond me 23e was ik het zat nu 4 jaar en 38 kilo lichter wil ik dat zo houden . Overigins kom ik bij me zwangerschappen steeds onwijs veel aan dus hou me hart vast. Ik heb wel dat ik echt veel minder honger heb nu, maar dat komt denk ik meer door het weer. Koffie had ik gisteren gehaald bij een benzine station en was zo smerig. Daarna bij me moeder een nieuwe poging maar die was wel oké! Dus denk dat het aan het benzinepomp bakkie lag. Darmen buik heb ik ook en heb de eerste vraag al gehad of ik weer zwanger was, zooo irritant
Ik heb ook serieus een darmenbuik, ik leek wel 14 weken zwanger gisteren, verschrikkelijk. Ik had ook nog een jurk aan waarbij je het duidelijk zag, ik moest het echt krampachtig verbergen op mijn werk. Koffie smaakt naar metaal, ik drink alleen nog maar thee. Maar ik dronk überhaupt maar een kop koffie per dag dus dat valt niet op. Vandaag ga ik even weg met familie, ga het meteen vertellen want we doen wat activiteiten die ik normaal leuk vind maar nu niet mag.. dat gaat opvallen vier dagen lang. Ben dus ook wat minder actief dit weekend!