@Appelflapje gewoon doen wat jij fijn vindt wat dat matje betreft. Ik ben mijn zoontje ook nog nooit vergeten. Maar het gebeurt idd weleens. Al denk ik ook dat het als excuus gebruikt wordt als ouders erop aangesproken worden dat er nog een baby in de auto zat. Ik ga begin januari de suikertest krijgen. Bij mij moet ook de rhesus factor van de baby gecontroleerd worden. En dat kan pas als je 27 weken bent, dus zo hoef ik maar 1x te prikken. Qua kleertjes ben ik juist niet van de boxpakjes. O heeft ze amper gedragen. Ik heb een jurkje met lange mouwen en een shirtje met lange mouwen. 1 romper met lange mouwen, ik vind dat zo'n gepriegel die mouwen erdoor krijgen. Ik moet nog meer aanschaffen maar ik ga eerst kijken wat ik nog heb liggen. Vestjes lijken mij het fijnste om erbij te nemen. Laagjes werkt altijd goed. Ik ga geen jasje aanschaffen dan pak ik wel een dekentje voor in de wagen. Ik ben nogal gek van Grease
Ik lees nog steeds mee hoor, al heb ik de afgelopen tijd niet zoveel gereageerd. Ik kan mezelf niet voorstellen dat je je kindje vergeee, maar als je je goed voelt bij zo'n matje? Doen! Ik had er overigens nog nooit van gehoord, haha! Ik heb van de week alles mbt het bevalbad geregeld. Heel fijn dat dat rond is. Een kennis heeft er 1 die ze af en toe verhuurd maar ik mag hem zo van haar lenen. Ik betaal enkel voor het bevalpakket. Hopelijk kan het deze keer gaan zoals ik graag wil! Ik kijk echt heel erg uit naar de bevalling. Klinkt misschien gek maar de eerste ontmoeting met je kindje is zo magisch. Eindelijk zien hoe hij eruit ziet. Ik ben ook zo benieuwd of hij op mijn dochter lijkt. Wat kleertjes betreft. Ik had nog veel unisex spul liggen en heb ook alweer vanalles gekregen van familie die een jongetje hebben gehad. Ruime (lees: teveel) keus, vanalles wat. Bij E. die van eind mei is, handelde ik altijd met alles op gevoel. Zo zal ik dat nu ook weer doen! Hopelijk met jullie alles ok! Ik heb wel last van mijn onderrug, maar verder voel ik me goed. E. is veel met de baby bezig. Buik aaien, luisteren, kusjes geven, liedjes zingen. En ze wil meerdere keren per dag een filmpje zien op YouTube waarbij je de groei van de baby in de buik ziet. Van bevruchting tot bevalling. Ze vind het heel interessant en vertelt tussendoor ook steeds wat er allemaal gebeurt. Zo schattig!
Ohh sorry dat ik hier zo weinig mee klets, lees wel alles mee! N heeft gisteren zn vaccinaties gehad dus hij is nu heel hangerig en huilerig, zo zielig Verder is het erg druk op het werk (zh) en merk dat mijn ischias dan ook meer op speelt waardoor ik savonds 0 energie heb
Goeiemorgen allemaal. Hier gaat t wat op en af. Mijn stoelgang is nog steeds niet op orde. Vrijdagavond was het vreselijk. Ben inmiddels van die zetpillen en 3 klysmas verder, maar ik merk dat het nog verstopt zit. Ook thuis is het niet altijd even gezellig. Ik ben en blijf erg prikkelbaar en voel me te vaak politieagentje. Heerlijk als je mannetje meestal thuiswerkt en een puber die vakantie heeft. Verder voel ik me goed. Morgen samen met een vriendin werken aan ons geboortekaartje. Super veel zin in
Ik heb ook regelmatig een kort lontje thuis, dat is niet fijn. Oh ja het geboortekaartje...ik heb al een soort van kladversie gemaakt, maar ik moet er nog eens aan verder doen, dat was even uit mijn hoofd gegaan. Ik heb me vorige week wel bezig gehouden met het papierwerk alvast te regelen. Een aantal zaken liggen nu vast, dat brengt wel wat rust. Ik moet nog 2 dingen regelen en dan is alles in orde.
Misschien nog eens contact opnemen met de huisarts? Zo verstopt zitten is vreselijk... Veel plezier met het geboortekaartje!
Hier gaat het ook goed. Ben, afgezonderd van 2de kerstdag, 2 weken vrij. Vullen onze dagen met knutselen, bakken, koken en spelletjes. Geniet ontzettend van deze kneuterigheid Verder wel bezig in huis. De zolder begint aardig op te schieten. Tevens staan de datums voor behangen, schilderen en gordijnen ophangen gepland! Verder nog een een nieuwe bank en vloerkleed gekocht. Zodra ik zwanger ben moet alles altijd helemaal goed zijn haha. Het lijstje is nog lang niet klaar Fijne dagen verder allemaal! Zijn er trouwens meer dames die een beetje afvallen? Kan het van mijn vorige zwangerschappen eigenlijk niet meer goed herinneren hoe het ging. Wel dat ik in totaal altijd rond de 10-12 kg aankwam. Zit nu op ongeveer 5.
Zonet uitgebreide echo gehad bij een kinderarts én kindercardioloog (tesamen). Ons kindje werd volledig goedgekeurd, inclusief het hartje. Het lijkt erop dat de gaatjes vanzelf dichtgegroeid zijn tijdens de afgelopen 2 weken. Een geluk bij een ongeluk dus dat we pas zo laat op controle konden gaan. Zooooooo opgelucht!!!!!!!! Ik kwam als een verzopen panda uit het ziekenhuis
Ik voorlopig 5 heb het idee dat alles in m'n buik zit, ik voel verder niet dat ik ben aangekomen. M'n moeder zei het gister ook nog, aan m'n benen en kont zie je gelukkig (nog) niks, maar euh ik hou me vast voor de komende weken/maanden
Iedereen komt natuurlijk verschillend aan...maar vind het zo gek dat ik afval... Veel aankomen doe ik nooit tijdens de zwangerschap. Krijg ook alleen een buik. Verder nergens.
Ik ben neurologie verpleegkundige. Maar door de zwangerschap mag ik niet op de covid afdeling waardoor ik dus meer werk voor collega’s die daar worden ingepland om onze afdeling ook nog draaiende te houden
We hebben dit keer meer “moeite” met de naam uitzoeken, vind het zooo lastig. Bij N waren we er zo over uit en nu pfff we hebben een lijstje maar er springt niet iets uit waarvan we beide denken JA! Wil ook graag aan het geboortekaartje beginnen en letters voor de kamer bestellen maarja
@Appelflapje : Jeej wat een fijn nieuws, dat zal wel een hele opluchting zijn! Ik ben zo blij voor jou, nu echt genieten! Wij zijn nu wel zeker van de naam...wij gaan uiteindelijk toch voor de naam die sommigen al hebben gezien op de foto die ik op de fbgroep of in pb doorgestuurd heb van mijn proefgeboortekaartje. Ook al zullen sommige mensen het een beetje een vreemde naam vinden of meer een jongensnaam misschien...wij vinden hem mooi en dat is wat telt Voor de rest...Ik kon me niet inhouden en heb zo’n warm teddyberenpakje gekocht deze week. Ik kon het echt niet laten liggen! Nu maar hopen dat het eind maart en in april geen 30 graden gaat zijn!