Goeiemorgen allemaal Gister het fijne nieuws al in de app groep gedeeld, maar bij deze... Ik mag gewoon bv gaan geven ondanks mijn medicatie. Ik ben helemaal in de 7e hemel. Had me al helemaal ingezet op kunstvoeding en de kast al vol flessen enz, maar hopelijk heb ik ze voorlopig niet nodig. Goed excuus om gister meteen voedingsbhs online te bestellen.
Dat is zeker mooi nieuws!! Wat ontzettend fijn! Slim dat jeje meteen verwend hebt met voedingsbh’s haha!
Hier alles ok met de kleine meid. Mooie 3D beelden kunnen maken. Maar ook veelal armen en voeten voor gezichtje. Toch paar mooie kiekjes gemaakt.
Super nieuws @Koffiepot!! Jezus met mijn zwangerschapsdementie, was ik weer vergeten vragen voor her WA-groepje, wie moet ik daarvoor lastigvallen om toegevoegd te worden? Nog een buikfoto van vorige week, toen net 28weken
Voor de dames die van plan zijn om borstvoeding te geven : wat voor nachthemd/pyjama zijn jullie van plan om te dragen? Ik vind nergens iets naar mijn zin. Ik had online al een nachtjurkje gekocht waarbij je makkelijk bv kan geven, maar ik vind het toch net iets te bloot voor in het ziekenhuis Voor de rest vind ik alleen van die antieke gevallen met een rij knoopjes (zo 1 had ik bij mijn oudste) ofwel van die flanellen nachthemden die veel te warm zijn Tips zijn heel welkom!
Kijk eens bij Hunkemöller. Daar heb ik een aantal jaren geleden 2 shirts met knoopjes gekocht. Ideaal! Zit je niet gelijk zo bloot
Zooo, is er inmiddels al ruim een week voorbij dat ik voor het laatst reageerde... Mooie echo's gezien! Het begint nu echt wel op te schieten voor de meeste van ons! @Rowena25, jij zit weer /nog steeds in spanning las ik. Hoop zo voor je dat het toch goed komt dit keer... Wij hadden vandaag ook groeiecho. Kleintje lijkt weer een joekeltje te gaan worden. Met het hoofdje loopt het 2 wk voor in groei en met het buikje 9 dagen. Geschat gewicht is nu 1750 gram. Zit op p97. Op zich maak ik me er niet zo druk om, ben wel bang dat het zkh weer continu gaat zeuren over eerder inleiden. Dat wil ik absoluut niet... Wonder boven wonder lag ze wel met haar hoofdje beneden, dus de kansen op een vaginale bevalling stijgen weer! Verder is het thuis vooral het hoofd boven water houden met werk, kids en huishouden. Sinds deze week gaan de oudste 2 anderhalve dag naar de noodopvang. Dat geeft al zoveel lucht! En werken is aftellen geworden. Nog 10,5 dienst, beginnen bij morgenvroeg. Dus nu gauw slapen!
@lotsoflove heel veel onzekerheid, maar hoop vandaag toch wel duidelijkheid te krijgen. Heb om half 3 een echo !
Dankjewel ❤ sinds gisteren ook weer oud bloed verlies, misschien komt het door mijn werk, maar heb er geen goed gevoel bij
Gewoon een ruim shirt, waar ik altijd in slaap. Ding omhoog en klaar. Niet te moeilijk... Ist trouwens handig te slapen met een bh bij bv? Lijkt mij dat je snachts lekt en van die capuchino pads moet dragen En succes vandaag lieve Rowena
Shirt omhoog, brrrr dat lijkt me zo koud ik doe liever iets naar omlaag denk ik, haha. Ik sliep niet met een bh tijdens de bvperiode, dat lijkt me niet zo comfortabel. Ok, in het begin lekte ik wel s nachts, maar ik gebruikte gewoon een tetradoek om de meeste vlekken te voorkomen. Maar ik denk dat het heel persoonlijk is of je al dan niet melk lekt en hoeveel. Ik had daar enkel in het begin last van, dus heb niet zo veel zoogcompressen nodig gehad.
Hier helaas geen goed nieuws, vruchtje was nu 6.2w en het hartje klopt niet.. volgende week vrijdag een afspraak in het zkh en dan kijken wat we gaan doen..