2 weken niet op het forum geweest. En heel wat bij te lezen. Mooie echo's! Wij mogen 11 februari weer . @Rowena25 wat een ellende weer! Wens je veel sterkte. Hier is het ook nogal hectisch, thuiswerken zonder man die kan inspringen. Die werkt buitenshuis. En dan een drukke peuter die zichzelf maar moeilijk kan bezighouden. De tv maakt overuren, maar het is even niet anders. Deze week al 5 uur achter de computer gezeten buiten werktijd om alles af te krijgen. Das best veel als je maar 18 uur per week werkt. Verder last van mijn bekken, had ik de eerste zwangerschap niet. Volgende week naar de fysio. En elke dag last van duizelingen die mij echt wel beperken. Sorry voor mijn geklaag, vind het best zwaar momenteel .
@Rowena25, wat verdrietig zeg... Afschuwelijk na alles wat jullie al achter de rug hebben het afgelopen jaar. Heel veel sterkte gewenst om ook dit weer te kunnen verwerken... @Salvatore i feel you! Hier net zo. Enige verschil is dat ik lekker naar mijn werk kan. Even uit huis en normale gesprekken voeren met volwassenen. Maar ook hier staat de tv steeds vaker aan. Nog tien weken, dan liggen we zonder schuldgevoel lekker met ons kleintje boven en kunnen we even de boel de boel laten!!
@Rowena25 : zou het ook kunnen dat het nog net te vroeg is voor een kloppend hartje of staat het echt al vast dat het niet goed is?
@Rowena25 ach nee.... je had een voorgevoel.. ik hoopte zo dat je fout was! Vreselijk dat je dit moet meemaken, het was je zo gegund. Ontzettend oneerlijk dit... ik hoop dat je dit weer een plekje kan geven.. dikke virtuele knuffel
Nee helaas niet, helderbloed verlies is begonnen vandaag en ook kleine stolseltjes.. nu afwachten tot het echt gaat doorbreken
Bedankt voor alle lieve woorden weer dames ❤ Ik wil nu mijn schildklier na laten kijken, want ik denk niet dat dit elke keer 'pech' is.
@Rowena25 dacht ik ook, kan je echt alweer pech hebben? Ik besef dat iedere zwangerschap een mirakel is en ook dat het heel vaak misloopt, zeker in het prille begin, maar toch... laat je idd voor alle zekerheid maar eens checken, je weet nooit.. hoe dan ook, veel moed gewenst. Het blijft een verlies..
Ik had vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis om de bevalling te bespreken. Na 2 keizersnedes mag ik het natuurlijk proberen tot 41 weken. Dan wordt het een geplande en die staat al vast. Mag de weeën thuis afwachten en opvangen en dan naar het ziekenhuis. Mag ook daar in een bevalbad maar het persen moet uiteindelijk uit bad. Mocht het stagneren of een sterrenkijker (dat was bij de eerste twee) zijn dan wordt het alsnog een keizersnede. En we proberen wel nood te voorkomen. niet verwacht maar ze maakte nog een echo
Dat lijkt me wel een bijzondere ervaring om na 2 keizersnedes eventueel toch natuurlijk te bevallen. Nog even een praktisch vraagje : wat gaan jullie gebruiken in het autostoeltje om de baby toe te dekken? Een dekentje? Een voetenzak of een wikkelcape? Ik vind het moeilijk om in te schatten naar het voorjaar/zomer toe.
@Rowena25 wat verschrikkelijk voor je, echt heel veel sterkte - en inderdaad, lijkt mij ook goed om nu te gaan onderzoeken of het inderdaad aan je schildklier kan liggen.
Wij hadden bij N een dik vest en een dekentje, we wonen 15min van het ziekenhuis af. Voordat we gingen heeft de verpleegkundige een warme kruik in de maxicosi gelegd om het voor te verwarmen
Ik heb een voetenzak voor de mc. Maar nog niet aan gedacht dat we die nodig zouden kunnen hebben eigenlijk.
ja dat denken de meesten, maar het blijft altijd je eigen keus en beslissing. Zij geven advies. Ik ben erover in gesprek gegaan. En gelukkig groen licht gekregen. En het is natuurlijk heel erg persoonsgebonden.
Ik had voor het eerst in deze zwangerschap 3 daagjes energie! Heb dan maar meteen nog wat klusjes in huis aangepakt en wat houtwerk gelakt dat al lang gedaan had moeten zijn . Dat geeft toch wel voldoening. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik er ‘klaar’ voor ben. Nu gewoon nog wachten en een beetje prullen in huis doen, haha...oh en hopen dat die kleine nog uit stuitligging draait natuurlijk Binnenkort de box- en wieglakentjes maar eens opduiken ook.