Meerderen van ons kletsen in de app... Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarom dit topic ook wel eens vergeet
@Rowena25 hoe gaat het daar? Er wordt idd wat afgekletst in de WA-groep vergeet het forum ook wel ns @moby123 hier hetzelfde! Ik vind het best wel al aftellen!! Vandaag box in elkaar gezet (drie keer uit elkaar moeten halen aaaarrrgghh), kinderkamer is zo goed als klaar (de details dan, er was nog wat afwerking nodig aan de houten balken in het plafond), we hebben denk ik beslist wat ons geboortekaartje zal worden,.. en baby schopt en danst ondertussen lekker verder van 's morgens tot 's avonds. Op 32weken weer een echo <3
WoW! Hoe doe je dat? Ik heb ongeveer 3 jaar bv gegeven, maar kolven was bij mij echt moeilijk en dat is steeds zo gebleven. Hopelijk lukt het bij deze iets vlotter. Is er een reden dat je prenataal kolft? Om te vermijden dat ze kv moeten bijgeven als de bv moeilijker op gang zou komen als het toch een eventuele keizersnede zou worden?
Wat goed zeg! Ik krijg er nog geen druppel uit. Ik zou ook graag wat op voorhand hebben liggen ivm de grootte van ons meisje. Zou mooi zijn als ik geen kv hoef te geven! Maar tot nu toe nog geen druppeltje! @Rowena25 hoe is het nu? Heb je het inmiddels achter de rug? En hoe gaat het nu mentaal? Lijkt me echt wel weer een klap, hoor! Wij zijn eindelijk de babykamer aan het leeg ruimen. Verf is besteld, dus het lijkt erop dat het toch nog voor mijn verlof klaar is, wonder boven wonder...
Ik heb juist heel veel moeten kolven tijdens de bv periode van mijn dochter. Eigenlijk kolfde ik fulltime behalve de ochtendvoeding. Ik doe het om meerdere redenen. Mocht ik een keizersnede krijgen, dan is het fijn om al wat hebben liggen en hopelijk geeft het een duwtje in de rug om het goed op gang te laten komen.
Afgelopen zondag kwam mijn miskraam op gang, maar helaas niet alles verloren. Gisteren cytotec meegekregen en ingebracht, maar er gebeurd helemaal niks, vanavond nog een keer. En dan hoop ik maar dat het los komt. Mentaal is het een klap inderdaad, heb ook hulp gezocht.. moet echt met iemand gaan praten! Lief dat jullie nog aan me denken ❤
Kreeg geen meldingen meer maar zag ook dat ik niet veel meer gemist had haha Babykamer is bijna klaar; geverfd en de meubels staan op. De eerste wasjes zijn gedaan, moet alleen nog aankleding en klein prul zoals bakjes dus de action mag opschieten met hun click&collect mogelijkheid Ik merk sinds een paar weken dat ik ook melk verlies kleine beetjes en vannacht toch wel wat, had behoorlijk grote plekken in mn pyjama. Misschien ook maar gebruik van maken, kan zeker geen kwaad. Goed dat je wat hebt kunnen kolven! @Lizra Sterkte met dit verwerkingsproces, wat goed dat je hulp hierbij gaat zoeken! Wil je heel veel kracht wensen @Rowena25
@RM1996 : ik verlies nog niets van melk, bij mijn oudste ook nooit echt gehad. Ik heb hele zindelijke borsten blijkbaar , nadeel is dus wel dat ik heel moeilijk kan kolven. Dus ik ga niet prenataal kolven, dat lukt me toch niet. Maar het lijkt me wel handig als je al wat colostrum als reserve hebt liggen, gewoon voor de zekerheid. @Rowena25 : veel sterkte, ik vind het heel knap van je dat je hulp zoekt en erover kan praten.
Veel sterkte @Rowena25.. ik hoop toch dat er iets uit de bloedresultaten komt, wat rot dat jullie al zoveel pech hebben gehad, kan toch niet?? Pfff.. veel moed hoor!
Wow wat een mooie opbrengst al! Ik wil het ook gaan proberen over 4 weken. Dit keer heb ik ook geen melk verlies, bij de eerste al vanaf 18 weken. Ach jeetje @Rowena25 wat naar dat de miskraam ook nog eens niet goed gaat. Heel veel sterkte met alles verwerken.