Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotsoflove

    lotsoflove Actief lid

    20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Rowena25 wat verdrietig allemaal. Is het inmiddels lichamelijk wel afgerond of ben je nog bezig?

    Denk dat ik toch ook maar in de app ga:D
     
  2. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ohhh dan wordt het wel heeel stilletjes hier :oops::$
     
    michele25 vindt dit leuk.
  3. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik ben hier nog :)
     
  4. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Gezellig! Hoe gaat het met je? :D
     
  5. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Best goed eigenlijk, ik ben wel heel moe maar voor de rest valt het nog mee. Ik ben stilaan alles klaar aan het zetten in huis en alles wat op aan het ruimen. Nu heeft mijn dochter wel een weekje vakantie, dus dat gaat wel weer een rommeltje worden, haha...Ik voel me er klaar voor, de kleine mag al komen wat mij betreft ;)
     
    Salvatore en RM1996 vinden dit leuk.
  6. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik ben hier ook nog. Niet in de app, omdat ik totaal geen apper ben :')
    Hier gaat het wel goed, alleen mijn buik zit nog steeds vrij hoog wat wel echt vervelend begint te worden nu. Morgenvroeg heb ik een controle afspraak bij de verloskundige en tegelijkertijd sta ik stand-by voor een aankomende bevalling (die mama is morgen uitgerekend..)

    Al met al lekker spannend!
     
    michele25 en RM1996 vinden dit leuk.
  7. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Spannend! Ik ben benieuwd hoe je controle geweest is. Mijn buik zit ook nog heel hoog, baby mag wel gaan indalen van mij :) Ik heb weer heel veel last van dat stomme brandend maagzuur de laatste tijd...mijn nachten zijn echt slecht. Net weer een leuke bestelling babyspullen binnengekregen : een nieuwe hoes voor mijn voedingskussen, tetrawashandjes en een regenhoes voor de maxicosi. Oh en een klein gek kussentje voor rond je pols dat me wel handig leek, maar evengoed totaal overbodig zou kunnen zijn (zie foto) :roflmao: 04EED4D3-95C0-41AA-BECF-176731687296.jpeg DEC501D1-491D-4367-8FBF-E6A7F3EFCAF1.jpeg
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  8. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Hahahah dat kussentje :roflmao: @moby123 nog nooit gezien! Ben benieuwd of het werkt en of je het veel zal gebruiken :p

    Hier gaat alles ook zn gangetje, heb minder last van mn ischias maar laatste dagen wel indalingspijn, voelt haast alsof hij eruit valt ieder moment :roflmao:

    we zijn ook overstag gegaan en gaan morgen naar een nieuwe kinderwagen kijken de bugaboo donkey duo.
    N is toch nog iets te klein zijn we bang voor een meerijdplankje, moest ik nu nog een half jaar zwanger zijn was het een ander verhaal maar dat is niet zo haha!
    Zo kunnen we beide jongens tzt ook makkelijk mee vervoeren naar een dierentuin ofzo zonder dat ze ruzie krijgen wie nu even in de wagen mag chille.
    Wel heb ik ook nog de nieuwe draagzak maar die zal ook goed van pas komen bij mijn moeder als beide kids daarheen gaan. Want de huidige kinderwagen zal dan naar mn ouders gaan en die van hun verkopen we dan :thumup:

    ik wil dat de action open gaat! Had van alles voor click and collect maar niets kan ik daadwerkelijk kopen (in ieder geval in ons filiaalo_O)
     
  9. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    In jouw situatie denk ik dat zo’n duokinderwagen inderdaad wel van pas gaat komen, je oudste zoontje zal vast nog wel een tijdje blij zijn dat hij comfortabel kan zitten als zijn beentjes moe zijn ;)

    ja, dat kussentje...hahaha! Ik vond het zelf zo grappig dat ik het niet kon weerstaan. Ach, als ik het zelf niet gebruik dan zal mijn dochter het wel gebruiken om moedertje mee te spelen met haar popjes
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  10. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Jaa precies! Hier zullen ze beide nog lang plezier van hebben! :)
    Het kussentje zal hoe dan ook van pas komen, waar had je deze besteld?
     
  11. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Bij mamaloes
     
    RM1996 vindt dit leuk.
  12. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben de wagen ook pas gekocht (black edition) en mij oudste is al 2.5 jaar maar ik heb het meer gekocht voor als ik of alleen op stap ben met de kids (want hij rent nu alle kanten op) of als we lange tijd weg zijn dan kan hij er ook nog in om te rusten. En als onze oudste er niet meer in gaat dan kan de wagen naar mono stand. Ik heb er wel even over na moeten denken want ik heb voor hem de stokke xplory toen gekocht en is eigenlijk nog zo goed als nieuw.
     
  13. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Hoes voor je voedingskussen is leuk. Pols kussen heb ik zelf nooit gezien vraag me of of het handig is in gebruik.
     
  14. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    @Mooncalf : hoe was de controle geweest?

    Deze week heb ik wel veel last van harde buiken. Ik probeer het rustig aan te doen, maar dat is niet zo evident met de vierjarige ;) Ik mag maandag weer naar de gyn, ik hoop dat de baby intussen gedraaid is...maar ik denk het niet : als de baby hikt voel ik dat het meeste bovenaan, dus ik vermoed dat de billen nog onderaan liggen, haha. Al ben ik niet helemaal zeker want ik voel wel vaker gekke bulten uitsteken en dan weet ik echt niet of dat nu een hoofd, billetjes, een knie of een elleboog is...voelen jullie de ligging zelf?
     
  15. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant

    Hier ook meer harde buiken. Waarschijnlijk van de indeling geweest.
    Ik voel echt bovenin en aan de zeiknat de voeten langs mijn buik glijden. En boven mijn navel de billen.
    Ook als hij zich afzet dan gaan zijn billen de andere kant op:roflmao:.
     
  16. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Nee, ik heb gisteren een groeiecho gehad. En ons meisje blijkt diagonaal te liggen :roflmao: ik had geen idee. Haar hoofdje zit links richting mijn heup maar wel laag. Rug gaat dan in een kromming onder mijn borst door, de billen bij mijn rechter borst en de voeten naar beneden tegen mijn blaas.
     
  17. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Kleine acrobaat dus :)
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  18. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ah ja! Was goed, baarmoeder ligt inderdaad nog erg hoog (2 vingers onder het borstbeen) terwijl het ukkie met zijn koppie al wel tussen het bekken ligt. Hij ligt nog niet helemaal vast, hoop dat mijn buik snel wat zakt. Het wordt wel een grote baby zeiden ze, ik ben benieuwd!
     
    moby123 vindt dit leuk.
  19. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik ben net terug van mijn controle met minder goed nieuws. Het positieve is dat de baby niet meer in stuit ligt en gewoon superbeweeglijk en gezond is. Het slechte nieuws is dat ze niet zo goed gegroeid is sinds vorige controle en echt heel licht geschat wordt voor mijn termijn. Ze zou nu slechts 2200g wegen. Mijn eerste dochter werd op 32 weken al zwaarder geschat, ik ben nu al in mijn 36ste week. De gyn zag ook niet meteen een verklaring. Ik heb vandaag al aan de monitor gelegen, met de baby gaat alles goed want ze was heel beweeglijk en haar hartslag was goed. Maar gewoon dus echt een heel klein kindje. Vanaf nu moet ik 2 keer per week op controle, donderdag dus alweer ( en dan nog in een ander ziekenhuis). Als de monitormomenten goed blijven, maar ze toch weinig zou blijven aankomen, dan zou ik over twee weken al ingeleid worden. Dus nu moet ik alles even laten bezinken, dit had ik niet zien aankomen.
     
  20. Jiji

    Jiji Actief lid

    5 feb 2018
    268
    124
    43
    Vrouw
    @moby123 even niet waar je op had gerekend natuurlijk snap dat het even eng is, maar ze gaan je zo goed in de gaten houden! Ik ben net tante geworden van een baby van maar 2300 gram die kerngezond is hoor!!!
     
    moby123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina