Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier 3x na de 40 wk bevallen. Nu met 38/39wk wegens complicaties.
    Ben benieuwd hoe r zal gaan.
    Ook de 40wk is al snel voorbij.

2. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Hier wel wat spanning, gezonde spanning. Maak me onbewust meer “druk” om randzaken dan echt om de bevalling. Bij N had ik heel sterk het gevoel we zien we want ik weet niet wat ik moet verwachten. Nu weet ik wat me te wachten kan staan alleen zal het beloop (hopelijk) anders zijn :p sla 2 dagen voorweeën graag over :thumup:

mijn man denkt dat ik nu eerder beval, ik denk dat ik nu ook weer overtijd zal gaan.
    Ben de buik met momenten ook wel moe, zit nu soms zo in de weg. Heb nog net geen tilhulp nodig met draaien in bed :rolleyes::roflmao:

3. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Oei dames, net pas thuis. Was heel pittig waarbij alles anders liep dan verwacht / gehoopt. Omdat horrorverhalen nooit fijn zijn laat ik het hierbij. Mama en dochter maken gelukkig alles goed!

lotsoflove, michele25 en Koffiepot vinden dit leuk.
  4. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    jeetje heftig zeg! Ook om dan te moeten fotograferen. Fijn dat het goed gaat met moeder en dochter. Hopelijk heeft ze een goed herstel!

5. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies

Voor de dames die niet in het WhatsApp groepje zitten, ik ben gisteren bevallen van onze dochtertje Jaydae Aisha 37.2 weken. Vannacht is ze onder de lamp gezet ivm geelzucht verder gaat het goed met haar. Heel veel succes met declaratie loodjes allemaal.

Rowena25, Jiji, RM1996 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Oh wauw, gefeliciteerd! Hopelijk is de bevalling goed verlopen. Was het spontaan op gang gekomen? Ik wens je een goed herstel toe en geniet van je dochtertje! Lukken de voedingen goed bij haar?

7. Deurstopper

Deurstopper Actief lid

17 nov 2019
    214
    257
    63
  8. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Spontaan begonnen of ingeleid?
    Ik kan niet wachten om onze mini te ontmoeten.

9. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Wauw, wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?

10. DaphneGiant

11 dec 2020
    5
    1
    3
    Vrouw
    Hoi dames! Ik ben hier nieuw en misschien beetje laat om te joinen, maar ik ben 34 jaar oud en 36 weken zwanger van onze eerste kindje. Na 3,5 jaar proberen zwanger te worden. Whoop whoop ik wilde al eerder zich aanmelden, maar ben denk ik iets te voorzichtig. Tot nu toe zwangerschap verloopt goed met hele hop kwaaltjes maar ben zo blij om dit te kunnen ervaren. Volgens de verloskundige mijn buik is groot (grotte van 40 weken)dus moet wel suiker curve vrijdag laten doen en dan nog echo. In mijn familie komen de grote buiken vaker voor, dus ik hoop dat geen zwangerschapssuiker is. Ik heb gelezen dat meeste dames kozen voor WA. Mag ik ook meedoen?

Salvatore vindt dit leuk.
  11. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom hier! Je mag me wel een pb met je nummer doen dan kan ik je toevoegen aan whatsapp.

12. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Mooncalf pittig dat je nog zo'n lange dag fotograferen moest doen! Nu lekker verlof?

Ik heb niet echt zenuwen voor de bevalling. Wel een beetje spanning voor de placenta erna, omdat die telkens moeizaam komt. De gyn zei dat als dat weer zo is, we na 15 min al richting OK moeten. Daar word ik niet bepaald vrolijk van... Gaat mijn golden hour. Maar we zien het wel. Ik hoop wel dat ik tot 39 weken doorloop, maar liever niet te lang ivm het groot geschatte gewicht. Maar inleiden ga ik zeker niet voor kiezen!

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Proficiat!! Lekker genieten nu

14. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Was wel het plan. Ware het niet dat ik voor deze week nog twee aanvragen kreeg van terugkerende klanten voor kraamreportages. Maar die duren maar 1-1,5 uur. Die tijd doorbrengen met mijn peuter is zwaarder! ;)

Gewoon vanuit gaat dat die placenta op tijd komt! Vind het wel gek dat je na 15 min al naar de ok moet... Je lichaam kan dit en ik ben zo'n voorstander van op eigen kracht en het de tijd geven, in plaats van er nu al op zo'n manier in te moeten stappen.. hopelijk kan je kindje snel aan de borst en zorgt dit ervoor dat de placenta gauw volgt!

Salvatore en Deurstopper vinden dit leuk.
  15. DaphneGiant

11 dec 2020
    5
    1
    3
    Vrouw
    En hoe gaan jullie kraambezoek regelen? Ik ben 2 weken geleden getrouwd en mijn schoonfamilie kon het niet laten en wij moesten per se proosten. Terwijl wij hebben aangegeven dat wij gaan het doen als alles weer normaal is. Ik wil ook geen babyshower of vrijgezellenfeest, maar werd niet echt geaccepteerd. Jammer genoeg snappen ze niet dat ik wil niet besmet raken. Mijn tweelingzus is ook zwanger (31 weken) en zij mocht al met 7 maanden met zwangerschapverlof omdat haar werkgevers wilden haar niet aan virus exposeren. Jammer dat mijn schoonfamilie neem mij niet serieus

16. Koffiepot

Koffiepot Actief lid

15 okt 2020
    104
    88
    28
    Vrouw
    Allereerst welkom bij de club. Je bent nog niet in de whatsapp groep zag ik...

Vervelend dat je schoonfamilie zo opdringerig is. Hoe staat je man daar tegenover?
    Ik zou (samen) echt heel duidelijk jullie wensen en grenzen aangeven. Doen wij ook in de kraamweek. Eventueel de (schutting)deur op slot houden om te voorkomen dat mensen ongevraagd binnen wandelen. Alles voor jullie veiligheid.

Mocht je schoonfamilie er boos om worden, hun probleem

17. DaphneGiant

11 dec 2020
    5
    1
    3
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor zulke warme ontvangst Onze veiligheid is niet belangrijk genoeg. Worden we maar als overbezorgde couple behandeld. Jammer maar is niet anders. Zij kunnen het niet accepteren en zij weten toch alles beter. Ik wil heel graag WA joinen en ik wacht totdat ik toegevoegd word

18. DaphneGiant

11 dec 2020
    5
    1
    3
    Vrouw
    Mijn man staat volledig achter mij en hij is boos dat wordt onze wens niet uitgevoerd. Voor hem is onze jongetje al allerbelangrijkste dus hij steunt mij en hij is zelfs nog meer beschermd dan ik zelf

19. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Welkom!
    Misschien kan ik je toevoegen als je me je nummer even via een bericht doet?

Lastig dat jullie en je schoonfamilie niet op een lijn zitten... :(

20. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Bij ons komen in de kraamweek alleen onze ouders en eventueel mijn schoonzusje. Het moet 's avonds omdat het van kraamzorg niet mag. Verder zie ik nog wel hoe ik het met vrienden ga doen. Ik wil mij wel zoveel mogelijk aan de regels houden.

Leuk dat je ook in de WA groep wilt!

Deel Deze Pagina