Ik ben vooral zo vreselijk moe, het is bijna niet te doen. Ik ben alleenstaande moeder, en ben zo blij dat mijn moeder hier nu vanuit het buitenland op visite is want zij nu helpen met mijn zoontje en kan ik tussendoor even rusten. Ik kan overal in slaap vallen, vooral einde vd middag en avond zijn het zwaarst. Verder heb ik last van mijn darmen, af en toe duizelig en veel honger steeds waardoor ik ook met vlagen misselijk ben Gisteren gingen we even boodschappen doen (wat gelukkig maar 100m van mijn huis is) en ik moest ineens dringend naar het toilet, dus ben heel snel naar huis gegaan. Als ik 2 seconden later was had ik in mijn broek gepoept. Had erg last van diarree, vreselijk
Ah heb het net opgezocht, nu snap ik het. Het is zoals een clearblue. Dus +1 voor 1-2 weken, +2 voor 2-3 weken etc.
Dat ging niet helemaal goed... Mijn kids vinden het minder grappig. Ik was gisteren echt even een horror moeder geloof ik. Ik stond gewoon te schreeuwen. Daarna schrok ik zo van mezelf dat ik een vreselijke huilbui had. Kwamen ze me alle drie knuffelen, de schatten! Voelde me enorm schuldig. Dus inderdaad de hormonen gooien de boel weer aardig overhoop
Gefeliciteerd!! Welkom bij de club! Vannacht nog een kwaaltje ontdekt... Meer mensen met erg levendige dromen? K ben vannacht de hele nacht door Australië aan het reizen geweest met een vriend
Ik heb me bij mijn eerste zwangerschap al heel vlug heel slecht gevoeld. Bij deze valt het voorlopig nog erg mee. Ik ben wel licht misselijk en heel erg moe, maar totaal niet te vergelijken met m’n eerste zwangerschap. Dat maakt me wel onzeker.
Hier ook last gehad van water diarree... lekker praatje, vooralsnog valt alles hier nog mee.. ook de hormonen. Ik gooi niet met spullen en ben best vrolijk. Wie weet een vrolijk kind. Kan me herinneren bij de andere 3 zwangerschappen dat je voor n deel t karakter van t kind overneemt.. mijn 1e zoon is vrij heetgebakerd en ik was zo agressief als t maar zijn kan 9mnd lang.
Klopt alleen deze zijn gevoeliger dan clearblue. De digitale stond op niet zwanger en de Kruidvat was wel weer positief. Maar we durven nu wel met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben
@Mikun wat herkenbaar ik had dat mn eerste zwangerschap, mja dan kan je rusten wanneer je wil dus dan is dat minder erg. Maar pittig dan in je eentje en zeker als je moeder in het buitenland woont, hoelang blijft ze? Heb je wel broers, zussen, vrienden die kunnen helpen? Haha ik stond laatst onder douche dacht even snel ga ik daarna naar toilet.. heb de douche afgebroken ben eerst maar naar de wc gegaan was niet op te houden
Ja ik droom al wel een aantal nachten raar.. en ook totaal niet leuk. Ik dacht eerst dat het kwam door allergiepillen en prednisolon die ik moest slikken. Gelukkig sinds vandaag vanaf dus ben benieuwd of de dromen blijven of weg gaan. Maar als ik het zo lees lag het niet aan mn medicijnen
@michele25 ja toch!!! Mooie testjes! Hoe zit het met jullie buikjes dames.. Ik heb echt een grote buik al, grotendeels de darmen en gewoon een opgeblazen buik natuurlijk maar joh. Ik kan dit toch niet verbergen?? Ik had bij de eerste met een week of 10/11 ook al een zichtbare buik maar dit is wel heel erg snel
Zo... absurd zeg je ziet er echt al zwanger uit.. ik merk nog niet veel. Enkeld wat pijntjes en misselijk met vlagen. Maar goed tis nog erg pril hier.
Ik moest even wat bijlezen! Gisteren was m'n oudste jarig en was helemaal gesloopt s avonds! Qua kwaaltjes gaat het hier wel oké. Vorige week veel moe, nu valt het mee en de misselijkheid is ook niet erger geworden. Voel verder wel van alles onderin m'n buik. Dus heb het gevoel dat het wel goed zit. Ik heb ook vreselijk last van een opgeblazen buik. Nou ben ik al niet slank, dus het ziet er niet uit als een zwangere buik maar gewoon alsof ik 10 kg ben aangekomen Vandaag 6 weken! Dus voelt alweer een stuk veiliger dan 5 vind ik!
Wow bizar ! Dit kan je niet lang meer geheim houden haha. Ik heb van mezelf al een buikje dus hier niks te zien
Wow dat is ecgt al een buikje! Hier zie ik het zelf wel maar voor een buitenstaander lijkt het eerder alsof ik een pensie krijg. Was bij de eerste ook zo. Kan niet wachten tot ik weer zo'n mooie buik heb!
Jeetje dat is idd al goed zichtbaar! Ik ben niet zo slank dus hier duurt het wel even. Al deed ik vanmiddag mijn badpak aan en toen schrok ik wel even. Kan ook komen doordat de flubberbuik dan wat meer bij elkaar geduwd wordt