Hahahaha ik krijg hier 5 gezinsleden mee over de nek. Ik vind dit zo lekker.. zoet en hartig tegelijk
Oh wat fijn! Hopelijk volgende week een mooi kloppend hartje te zien En ik dacht gelijk aan dat je wellicht in UAE woonde ivm de twee uur tijdsverschil. Mijn broer en zijn gezin wonen er ook namelijk
Wat fijn! Gefeliciteerd! Fijn dat er een vruchtje groeit! Nu nog even in spanning tot het hartje klopt... Is de geboortezorg in de UAE vergelijkbaar met die in Nederland?
@linatje zei ze ook hoe ver je bent? @Lizra fijn dat alles goed is! Dat scheelt altijd wel zo’n eerste echo. Wij gaan morgen om 14:10, ben benieuwd!
Oh leuk dat ze ook hier wonen....ik ben benieuwd volgende week, hoop dat alle stress voor niks is geweest.
En of dit zoet is hahha nou geniet er lekker van zolang het kan. Je komt de gekste combi’s tegen tijdens een zwangerschap
Jaaa hoop dat de week snel voorbij gaat. Ik vindt persoonlijk de zorg hier vele malen beter dan in NL. Je ziet hier tijdens je zwangerschap een Gyn. en geen verloskundige. Je kan hier ook alleen in het ziekenhuis bevallen. En je mag je eigen arts kiezen dat vindt ik heel fijn. Mocht je niet tevreden zijn in een ziekenhuis dan zoek je je eigen arts en maak je direct een afspraak. Je hebt geen doorverwijzing nodig.
Even klagen hoor... Nog bijna 2 weken wachten tot de echo. Vandaag echt super chagrijnig van. Ook nog eens soort van menstruatiekrampen. Is vast gewoon uitzetten van de baarmoeder, maar wordt er toch onzeker van. Positief puntje... Vandaag 5 weken! Zo, en nu de klaagstand weer uit.
Ik had vd week toen ik net de 5 weken aantikte ook soorten van lichte krampen en werd er ook een beetje onzeker van, maar ik had precies hetzelfde bij mijn zoontje, ook met 5 weken dus het hoort erbij
Omg marshmallow met kip ik ga al over m'n nek bij het idee Ik hou ook wel van de combi hartig en zoet, maar dit lijkt me echt goor
Hoort er idd bij maar ik snap je onzeker gevoel heel goed. Liefst heb je dat soort krampen helemaal niet en al helemaal niet de eerste weken aangezien die al doodeng zijn. En gewoon klagen hoor!! Wij kunnen het hebben haha
Hahahaha tsja het smaakt me best. Mijn vriend dacht vorige week al dat ik zwanger was vanwege mijn combities met eten. Ik zei nog neee ik denk het niet. Maar hij had wel gelijk
Caseload verloskundige was nieuw voor mij. Even op internet over gelezen en dat klinkt echt fijn! Ik heb wel momenten dat ik denk pfff nog 2 weken tot de echo! Maar doordeweeks denk ik vaak oh het is alweer woensdag of het is alweer weekend. Ik heb ook echt veel last van menstruatiekrampen zowel in mijn buik als mijn rug. En herken dat totaal niet van mijn andere zwangerschap. Vind dat soms wel eng. En mijn ene borst jeukt als een malle de hele dag
ik voel me vanavond echt mega opgeblazen.. alsof ik mega veel gegeten heb hele dag.. en dat is niet zo bahbah.