Gelukkig een mooie embryo gezien met hartslag! Precies op 6.4 weken gemeten! Nu gaan we een stuk relaxter de komende tijd tegemoet.
Lekker halen dan hahaha. Wij eten zo eindelijk lasange Vandaag heb ik de hele dag dus lichte krampen. Zit steeds op de wc om te kijken of ik niet bloed. Kan dr best moedeloos van worden. Blij als we de 12 weken uit zijn
Bah meid, wat superspannend en onzeker allemaal! Sterkte met afwachten! Ik duim voor goed nieuws! Gefeliciteerd!
Tis een heftig emo dagje.. net mn ouders het maar verteld mn moeder zei dat ze exact t zelfde had toen ze van mij zwanger was dus dat ik het levende bewijs ben dat t goed kan gaan. Veegde net bruin en een bruin sliertje dus hopelijk blijft t bij bruin
Oh wat lekker dat je al zo snel een echo hebt! Ik ben ook rond 5 april uitgerekend, maar moet nog tot 24 augustus wachten. @MissMorrow fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Vandaag zo'n 4 uur bezig geweest met de ooievaar taart voor mijn verjaardag morgen. Wat een idee op een dag van 33 graden
Dank jullie wel allemaal. @River, ik hoop dat alles goed komt. Die onzekerheid is slopend! Ik krijg al zo vroeg een echo omdat ik ben aangemeld bij een POP poli ivm medicatie. We zullen het zien.
Dank je, ja ben ook benieuwd. Ik gok dat mijn schoonzusje het eerst door heeft wat de boodschap is. Mijn man denkt dat mijn moeder het eerst is.
@Salvatore heel gaaf geworden Ben inmiddels wat rustiger tot nu toe alleen nog bruin dus dat geeft goede hoop♡
Ik hoop zo voor jullie dat het goed blijft gaan. Duim voor je en voor n snelle echo... Waar komen jullie allemaal vandaan? Ik kom uit n klein dorpje vlakbij Sneek