Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Haha hij is wel echt supergaaf! Ik kan dat niet hoor denk dat het eerder zo lijken op een gesmolten stinkdier.

Ik kom uit Enschede!

Salvatore vindt dit leuk.
  2. Vieder85

Vieder85 Niet meer actief

@Mooncalf
    Een gesmolten stinkdier whahaha...
    Ik heb t geduld niet eens voor zo'n taart.

Mijn vriend is vooral mega enthousiast. Schreeuwt t het liefst van het dak dat hij 'heit' wordt. Veel mensen weten t ook al.

Ik voel gewoon even niks. Heb alleen n mega opgezette buik, verder 0 kwalen die duiden op een zws.
    Daardoor mega onzeker en enorm veel moeite met t niet roken...
    Gelukkig overmorgen een echo en krijg ik hulp om te stoppen met roken...
    (vandaag 3 gerookt ipv ca 20pd)
    Nog altijd 3 teveel

3. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Mag ik er ook nog bij?

Geen idee of ik echt binnen dit groepje val, maar ken een aantal dames van een ander topic!

Ik ben 34 en zwanger van ons 4de kindje :)

RM1996, Salvatore, linatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Ik had ook verwacht dat ik geen behoefte meer zou hebben met niet roken, maar het tegendeel is waar. Goed dat je hulp zoekt! Ik blijf er tot nu toe vanaf maar blijf toch gewoon trek houden. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    2 Dec vorig jaar ben ik gestopt met roken. Voordat we probeerden zwanger te raken. Daar pluk ik nu de vruchten maar van.. al vlogen de kilo's eraan helaas.

Stomme vraag misschien maar zodra ik eet komt t er aan de onderkant alweer uit in zwaar verdunde versie... hebben jullie hier ook zo'n last van.. het begint nu na dik een week wel irritant te worden.

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @Salvatore wat een gave taart! Heel veel plezier morgen.

@LiefenLeed wij kennen elkaar! Proficiat meid. Enne je groepje is hier goed hoor.

LiefenLeed vindt dit leuk.
  7. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Welkom! Hormonen kunnen ook een rol spelen dat je je zo voelt. Wellicht voel je je beter als je volgende week je echo hebt gehad.

Super mooie en duidelijke echo heb je en nu lekker genieten.

Hoop dat het nu weg blijft. Bij mij was het ook na rode bloedverlies met bruin geëindigd en vandaag hele dag niks gelukkig. Ik had ergens gelezen dat bloed verlies in grote percentage voorkwam tijdens een zwangerschap en kan dus onschuldig zijn....we gaan van het positieve uit.

Je taart is super cool. Alvast gefeliciteerd en ben benieuwd naar de reacties.

8. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik woon in een dorp vlakbij Utrecht stad.

Bedankt voor alle complimenten. Ik ben zelf (natuurlijk) niet geheel tevreden. Maar als hij maar lekker is ;). Het is wel duidelijk wat het is in elk geval :D

Hey, hoe gaat ie nu? Voel je je al iets beter? Leuk om je hier te zien!

9. Creasuusje

17 jun 2020
    59
    64
    18
    Vrouw
    @Salvatore wat een gave taart

@Vieder85 ik woon in Wageningen

@LiefenLeed gefeliciteerd met de zwangerschap

@River87 gelukkig alleen nog bruin bloed.. hopelijk morgen niks meer en zo snel mogelijk een goede echo

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Niemand last van zn darmen dus hier?? Of heb ik nu een buikgriep ofzo:roflmao:
    Ik woon trouwens in Tilburg

11. Creasuusje

17 jun 2020
    59
    64
    18
    Vrouw
    Hier begint de misselijkheid toe te slaan. Maar ik vermoed dat het ook wel van de warmte komt. Beetje dubbelop denk ik.. heb vandaag aantal keer op bed gelegen onder de grote plafondventilator omdat dat de lekkerste plek in huis is met die hitte:roflmao:

12. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    Zo jullie zijn druk geweest vandaag! Veel bij te lezen!

@Salvatore , gave taart! Ben benieuwd naar de reacties!

@MissMorrow , wat fijn dat je echo goed was! Heeft een stuk meer rust lijkt me!

@River87 , wat een rot tijd. Hopelijk blijft het bloed weg en kan je snel een echo krijgen.. sterkte!

Ik heb pas bij 8 weken m'n echo, eigen schuld. Omdat ik 2 miskramen had mocht ik eerder, maar ik zei, dat hoeft niet hoor:roflmao: de miskramen die ik had waren super vroeg, dus het is niet dat het me daarom onzeker maakt. Ik denk dat ik het daarom zei.
    Maarrr het is volgende week donderdag al! En dan zit er minder tussen die en de volgende echo:p

Mijn buik is mega opgezet! Echt verschrikkelijk! Ik ben al heel wat kilootjes te zwaar, dus ik lijk niet zwanger maar gewoon behoorlijk aangekomen. Mijn man begon er al over of ik niet wat op m'n eten moest gaan letten, beter voor de baby:mad: hij gelooft niet dat het al door de zwangerschap komt, super irritant.

13. Creasuusje

17 jun 2020
    59
    64
    18
    Vrouw
    Ik had vrijdag last van mn darmen.. gelukkig 1malig lijkt het :)

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik groeide bij mijn 3e ook zeer snel. En had bij 8wk echt al een zwangere buik. Op t laatst was ik een tonnetje.

Nu bij no4 wat opgezette buik aan t einde vd dag. Rest vd dag valt t echt mee mja ik ben morgen pas 5wk.
    Gek genoeg ook nog niet echt misselijk dat heb ik alle 3 de keren wel gehad tot t einde. Ik denk ook niet dat ik nu er onderuit ga komen... maar elke dag dat ik t niet heb is er een erbij.

linatje en Creasuusje vinden dit leuk.
  15. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik heb een ernstige vorm van PDS dus ik heb altijd last van mijn darmen. Nu ook regelmatig krampen, maar nooit superlang. En nog steeds super opgeblazen. Zo'n opgeblazen vis idee. En ik ben heel moe, maar de medicatie moet nog aan slaan denk ik .. want mijn schildklier is ook nog steeds helemaal dik en pijnlijk.

En, en, en ik haat hitte!!

16. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ik heb dus normaal altijd last van de darmen en nu ik zwanger ben niet meer, ideaal! Wel heb ik heel erge eetbuien. Kan wel 10 crackers met hagelslag op. Ben net 22kg afgevallen dus moet wel even op blijven letten hihi.

@River87 heel veel sterkte, hopen dat het bij een beetje bruin blijft nu. Fijn dat je een echo krijgt. Laat ons weten hoe het gaat!

17. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Oh en ik las ergens een vraag van @Vieder85, waar we vandaan komen.

Ik woon in een dorpje in oost-Groningen!

18. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Niet meer, maar wel 1,5 week last van gehad.

19. Curlyblonde96

8 jul 2020
    60
    89
    18
    Vrouw
    @Vieder85 ik woon in de randstad, regio Rotterdam:).
    Hier ook erg veel last van de darmen, akelige kwaal, maar ik neem het voor lief!

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik heb geen darmen pijn ofzo maar raak snel aan de dunne.
    Ik kan geen vet of zoet eten dan word ik misselijk.. nah das handig stap je automatisch over op gezond eten haha.

Verder ook geregeld maagpijn... dat is nieuw voor mij.

Deel Deze Pagina