@Creasuusje Wat verdrietig sterkte.... @Vieder85 Fijn dat je vrijdag mag. Blijf voor je hopen dat alles goed is
@Vieder85 Gelukkig mag je op vrijdag weer terecht. Wie weet is alles helemaal in orde! We gaan duimen.
Ik heb zojuist even mijn zws boek en echo's erbij gepakt van de zws van Y. Hier had ik met 6,4w een echo en was de baby 0,3cm Nu dus een baby van 0,214cm Dit geeft toch wel wat hoop. Verschil ik dat ik op de echo van Y geen vruchtzak oid zie en bij deze protter wel... Probeer de echo's toe te voegen Eerste echo is van Y 2e van eergister
@Creasuusje wat naar! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @Vieder85 Hopelijk heb je vrijdag een duidelijke echo en is er niets aan de hand! Ik duim met je mee!
Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst, ik ga niet iedereen beantwoorden hoor.. @Creasuusje , wat vreselijk verdrietig zeg! Heel veel sterkte @Vieder85 ik duim voor je! @Mooncalf ik moet zeggen dat ik me echt totaal niet herken in jullie manier van opvoeden, maar vind het wel ontzettend leuk om te lezen en heel bijzonder en knap dat je het zo doet! Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.. wij hebben beide kinderen nooit bij ons op de kamer gehad, maar dat is ook weer niet goed. Wij zijn best sociaal maar hechten ook heel veel waarde aan rust en regelmaat, dus niet elk weekend met vrienden afspreken enzo, maar dat wordt vaak ook niet begrepen. Nu met de kinderen. Hebben we een mooi excuus Iedereen doet het op de manier waarvan hij/zij denk dat het goed is.. als iedereen elkaar maar in z'n waarde laat en dat is lastig voor sommige mensen
Wat ik al zei..die zeer vroege echo's zijn maar niks... ik duim mee voor Vrijdag dat je meer duidelijkheid hebt.
Had je ovulatie testen gebruikt ? Misschien ben je minder ver dan je denkt? Ik duim voor een mooie echo vrijdag !
Ik heb geen ovutesten gebruikt. Laatste menstruatie begon 1 juli. Buikkrampen (ovulatie?) op 14 juli. Gemeenschap op 9, 11 en 16 juli 31 juli en 1 aug positief getest Nu krampen heel laag in de buik / vagina die komen en gaan... Zelfde soort krampen die ik voel rond mn eisprong
Maar krampen, zijn normaal tot op zekere hoogte. Daar hebben we allemaal wel wat last van.. menstruatiepijn.. steken..
Hopelijk heb je vrijdag meer zekerheid en groeit de kleine goed. Een fractie van een millimeter meetverschil kan ook al snel gebeuren als het nog zo klein is, toch? Dan heb je meteen een paar dagen termijnverschil. Krampen zijn niet abnormaal alleszins. Wij duimen mee.