Ik ook. Had nu ook roze streepje bij mijn afscheiding (sorry voor de details). Maar dan is de onzekerheid compleet....
Dankjewel voor de reacties. Ik had even tijd voor mezelf nodig Ik ga me voor nu hier even afmelden.. Ik gun jullie allemaal een goede zwangerschap toe
7 weken vandaag! Dat voelt al echt als een mijlpaal! Heb niet zoveel klachten dus aan de andere kant maakt me dat een klein beetje onzeker, maar goed, er is geen reden om te denken dat iets niet goed is. Over een week eindelijk de echo! Ben zo benieuwd!
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 3 maanden bloedverlies gehad. Was wel meer dan nu. Vorige keer bij mijn bbz begon het wel met zo'n streepje, maar toen voelde ik me wel veel minder zwanger... Zo lang het niet erger wordt heb ik nog wel vertrouwen...
Hahaha ik ook niet! Het is hier net vroeg op de ochtend begonnen! Meestal klaag ik omdat ik met de hond naar buiten moet maar nu heb ik er juist zin in straks
Inmiddels 7.2 weken hier! Het voelt steeds echter en ik begin ook langzaam na te denken over ‘hoe we het gaan doen’. Woning, opvang, werk etc.
@Vieder85 succes vandaag! Hier ook gigantisch blij met de onweer en regen, al had het wel wat meer mogen zijn. Ik ben elke dag aan het aftellen naar mijn echo. Nog 2 weken... Hoop zo dat alles goed zit!
Spannend allemaal hè. Ik mag maandag naar de huisarts ( wel specifiek voor zwangerschapsopvolging, ik ben van België). Ik ben echt benieuwd om het hartje te horen kloppen. Eerste echo heb ik pas op 13 weken bij de gyn, dus dat duurt nog een eeuwigheid. Ik heb tot nu toe nog steeds het gevoel dat het niet echt is of zo. Het dringt nog niet door. Ik voel me ook nogal onzeker omdat ik wat minder last heb van misselijkheid dan bij m’n eerste zwangerschap, maar ik weet wel dat dat bij iedere zwangerschap anders kan zijn. Ik ben wel extreem moe en futloos. Ben ook wel blij met het iets koelere weer van vandaag.
Hier is er geen druppel gevallen het is wel wat koeler gelukkig. @Vieder85 succes vandaag! Herkenbaar, nog 10 dagen het gaat sinds deze week zooo langzaam. @Curlyblonde96 hoe gaat het bij jou? Je had de 12de je echo zie ik.