@Vieder85 oh wat een super mooi nieuws! Zo blij voor jullie. Ik wist t wel. Die vroege echos zijn allemaal maar niks, maakt ons veels te onzeker.
Hier ook met moeite. Ik werk voor 90% vanuit huis en voel me echt waardeloos. Zo ontzettend moe. Eigenlijk moet ik nu aan het werk maar moet eerst gewoon een half uur liggen..
Wat fijn na een dagje werken om al die goede echo berichten te lezen! Superfijn nieuws @Vieder85 @Littlegirl1989 @Curlyblonde96! Hopelijk geeft het ietsje meer rust ondanks dat het nog spannend blijft... Vandaag dus een vroege dienst gehad. Slecht geslapen. Maar ook echt flink misselijk. 2x op het punt gestaan om naar de wc te rennen. Gelukkig net niet nodig geweest. Ben wel blij met dit soort symptomen al voelt het niet fijn! Nog 6 dagen tot de echo!
Ik ben echt gewoon doodmoe, lam, krijg puistjes, heb vet haar.. man ik word r echt een lelijke luie olifant van hihi...
Ik hoop dat als we de 12 weken gepasseerd zijn, we ons allemaal beter gaan voelen! Ik had eerst alleen geen eetlust, maar nu gaat drinken ook met moeite voel me zo moe en slap en het warme weer werkt natuurlijk ook niet mee !
@Vieder85 wat fijn dat jullie zulk goed nieuws hebben gekregen! Hoop dat je er nu wat meer van kan genieten.
Echt he mn huid is super vet... zou t weer een meisje gaan worden.. Ik herken dit wel v laatste zwangerschap geloof ik...
Gek, daar heb ik bij deze zwangerschap voorlopig geen last van. Vorige keer wel. ( en toen was t inderdaad een meisje, haha )
Bahhh het ging tot nu toe nog wel met de misselijkheid, alleen bij een lege maag. Ik hoopte dat ik er goed vanaf zou komen deze zwangerschap. Vanmorgen kreeg ik m'n kwark al niet goed weg, heb de helft weggegooid. En de rest er net uitgespuugd
Hier weer een brakke nacht gehad. Tijd wakker gelegen en nare droom gehad. Merk dat ik sterker droom. Ze meer onthoud, terwijl ik overdag echt alles vergeet wat ik op korte termijn onthouden moet. Ben ook doodmoe, futloos en steeds wat misselijker
Oh bah. Bij mij was de misselijkheid ook nog wel te doen, maar sinds gister de hele dag en nacht aanwezig. Voor mij wel een goed teken, omdat ik bij mn miskraam niet zo misselijk was, maar leuk is het niet
Ja het is fijn dat je er dan aan herinnert wordt, maar ik heb het toch liever niet haha! We lopen ook precies gelijk op zie ik!
Oh meiden... dat beloofd wat voor mij.. ik zit me elke dag af te vragen als de misselijkheid zo blijft... mag ik afkloppen ben 3x tot t eind ziek geweest