Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Bij een Abdominale cerclage word via je buik je baarmoeder heel hoog dichtgemaakt zeg maar met een dikke tape dit heet cerclage.

    Ik heb 2 levende kinderen....thanks God en 2 in de hemel.

    Eerste bericht ging niet helemaal goed
     
  2. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @River87 grappig dat we dezelfde smaak hebben. Ik vind een meisjesnaam ook moeilijker. Had wel een leuke meisjesnaam (J.aylinn) maar die is gegeven aan een kindje uit de september baby groep van ZP waar ik nog steeds contact mee heb.

    Mijn zoontje heet O.wen en die van jou?
     
  3. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Nou dat is ook best heftig! Ik zat/lag ook in een geboortecentrum in het ziekenhuis. Alle apparatuur zat mooi verborgen achter schuifdeuren. Was wel fijn want ik heb er eerst 10 dagen opgenomen gelegen voordat mijn zoontje kwam. En ze hadden geen afdeling waar de kindjes lagen. Baby's bleven constant bij moeder op de kamer. Zo fijn!
     
  4. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Geeft helemaal niet kan je niet weten :thumup:
     
  5. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Je hebt ook de app Kinder, soort van Tinder. Mijn dochter heeft een bijzondere naam die je zelden hoort. Voor een meisje hadden we van de week een naam die we ook mooi vinden, eindelijk! Voor een jongen vinden we het heel erg lastig....
     
  6. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Leuk dat het hier al wat drukker wordt!

    vandaag een drukke dag want morgen gaan mijn vriend en ik trouwen :)

    qua symptomen heb ik echt nog weinig last, dat maakt me wel onzeker. Ik ben af en toe was misselijk en af en toe een pijnscheut in mijn borsten. Een ding dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook had: vaginale schimmelinfectie :eek:.

    verder had ik vandaag 2-3 weken op de digitale Clear Blue
     
    linatje en Salvatore vinden dit leuk.
  7. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Hele fijne dag vandaag!

    Ik heb ook nog een cb liggen. Ga vandaag de predictor express doen.
     
    linatje vindt dit leuk.
  8. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Die naam van jouw zoontje staat op ons lijstje maar heb dus ook een kindje op mn groep die zo heet. Zo heb ik ook ooit een o.tis gehad vind de naam fantastisch maar die ouders waren nare mensen dus ergens weerhoud me dat.
    Onze zoon het e.van ( e-vun kwa uitspraak, veel mensen zeggen lekker plat Hollands eeevan :( )

    Voor een jongen dacht ik aan Q.uinn Maar manlief vindt dat niets.. die zit ook in de vicking namen nu.. haha nu vindt ik Scandinavische namen ook mooi maar moet niet te ingewikkeld zijn anders steekt het zo af bij onze namen allemaal.

    @MissMorrow wat leuk heel veel plezier!
     
    linatje vindt dit leuk.
  9. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Daardoor vallen voor mij vaak al namen af omdat Nederlanders ze zo lelijk maken. Vind het een mooie naam van je zoontje.

    Ik heb de Express test gedaan en zie een mooie oploop :thumup:

    20200728_070615.jpg
     
    River87 en linatje vinden dit leuk.
  10. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Wat vinden jullie van m'n oploop? Ik vind eigenlijk weinig/geen oploop in de laatste 2.
    Had gehoopt nu wel naar een knaller te gaan.
    Wat vinden jullie? Ik kan van alles verzinnen, minder geconcentreerde urine, trage oploop. Maar houd ik mezelf dan niet voor de gek?
    Heb telkens 1 dag overgeslagen met testen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    River87 en linatje vinden dit leuk.
  11. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Ohhh wat leuk alvast van harte gefeliciteerd. Geniet van jullie mooie dag
     
  12. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Bij ons is er helemaal geen apparatuur in het geboortecentrum. Dus eigenlijk mag je daar alleen als je ook thuis mag bevallen. Enige verschil is dat je met 2 min op de afdeling bent als het moet.
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  13. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Ik vindt het juist een mooie oploop... volgens mij gaat er erom dat het oploopt en niet perse hoe donker denk ik
     
  14. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd alvast en een mooie dag gewenst!
     
  15. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Zijn er meerdere dames die borstvoeding geven nu?? Mijn zoontje is 2 jaar n 1 maand. Ik wil graag stoppen maar vindt het zo lastig....hoe doen of hebben jullie dat gedaan.
     
  16. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Hmmm ik hoop dat je gelijk hebt
    De oploop is op de foto duidelijker dan in het echt. Zal nog eens kijken als hij goed is opgedroogd. Dan zie ik het verschil mss beter
     
    linatje vindt dit leuk.
  17. Deurstopper

    Deurstopper Actief lid

    17 nov 2019
    209
    257
    63
    @MissMorrow veel plezier met de voorbereidingen en alvast een heel fijne dag Morgen met hopelijk stralend weer!

    @Salvatore ziet er mooi uit!

    @linatje ik kan je niet helpen qua borstvoedingsvraag. Ben al heel lang gestopt. Misschien eerst afbouwen? Weet niet hoeveel je nog geeft.

    @Judith01 ik snap je zorgen wel een beetje. Ik wil je ook eerlijk zeggen dat ik dit in oktober had en dat niet goed is gegaan. Sorry dat ik het zeg. Ik hoop vurig dat het bij jouw gewoon goed gaat en je oploop gewoon iets trager is!! Het lijkt namelijk wel dat er oploop is tussen de laatste twee. Nogmaals ik hoop dat het gewoon goed gaat!!!
     
  18. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik vind het er heel netjes uitzien hoor :thumup:
     
  19. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    @Deurstopper , dat is niet erg hoor, daarom vraag ik het ook. Bij m'n eerste miskraam ging het al veel vroeger mis, had ik allerlei redenen bedacht waarom de test lichter was dan de vorige. Achteraf hield ik mezelf voor de gek en had ik het gewoon moeten zien.
    Het was de bedoeling dat dit m'n laatste test was maar nu ga ik natuurlijk nog wel even door:roflmao:
    Begin meteen van alles te voelen in m'n buik. Verschrikkelijk:|
     
  20. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Mijn dochter is bijna 2j2m (overmorgen) en ik voed nog.. ik wil doorgaan zo lang als dat het lukt. Waarom wil je stoppen? Begint het zeer te doen, staat het je tegen?
     
    linatje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina