Ja maar dat wist ik al van te voren. Ze was heel bang dat ze mij pijn deed omdat ze zo moest draaien en doen met dat ding om alles goed te doorzoeken maar het deed totaal geen pijn. Was moeilijk te zeggen ze kreeg het niet goed opgemeten. Ze kwam op 7+1 maar ze zei dat het ook verkeerd kon liggen waardoor het niet zou kloppen. 10 september weten we meer
Sorry dat ik bijna niet meer aanwezig ben geweest, ben zo moe en misselijk geweest elke keer + veel hoofdpijn. Wat fijn al die goeie echo's ❤
Mijn hemel wat schrikken! Gelukkig toch alles goed! Klopte de termijn een beetje? (Oh, lees nu je reactie hierboven!)
Hier idem... lijk wel een vaatdoek. Moe, misselijk en nu suprimal aan het proberen. Het haalt de piek er wat af maar t is niet weg. Het maakt het 1e gedeelte echt al wel minder leuk...
net slecht nieuws gekregen van mn vriendin.. we waren tegelijk zwanger scheelden een paar dagen.. zelfde dag de echo en zelfde tijd. Nu blijkt dat het bij haar bbm... ze kreeg vanavond flinke pijn, maar haar testen liepen al langzaam op de afg weken. Ze had afg weekend pas de knaller.. bij 6,5wk dus. Bah zeer vervelend zo en wat maakt dit mij ook onzeker..
Wat rot zeg @michele25. Dat lijkt me ontzettend moeilijk! ik had vanuit zkh emesafene gekregen, dat haalde idd ook de scherpe randjes er vanaf hoewel het bal bleef. Gelukkig sinds vrijdag een stuk beter en vandaag zelfs weer even half uurtje gesport
Wat een rotnieuws @michele25 Heel veel sterkte voor jou en je vriendin. Zojuist op korps (muziek fanfare) geweest, maar in de pauze gestopt. Zo beroerd weer, bah. Dan speelt t niet lekker
@Salvatore wat een spanning zeg! Maar superfijn dat het toch goed was! @michele25 dat is wel echt verdrietig, zeg. Lijkt me ook lastig voor jullie vriendschap de komende maanden. Zijn de verschillen zo groot... @ de dames die pilletjes tegen de misselijkheid gebruiken, kun je die ook gewoon gebruiken als je niet aan één stuk door aan het spugen bent? Ik vind deze weken zo wel heel pittig namelijk...
@lotsoflove en @Rowena25 Ik heb slechts 1x gespuugd, maar toch de pilletjes gevraagd en gekregen. Gewoon via te telefoon. Assisttente had ik aan de lijn en zij heeft t overlegd met de ha. Straks komt moedersvoormoeders langs en kan ik eindelijk beginnen. Morgen intake bij de vk.
Ok meiden, ik heb een goede echo gehad. Precies 7 weken, 2 dagen oud en een kloppend hartje die 147 slagen per minuut klopt!!! Ik zal mij gaan toevoegen aan het lijstje. Eerste termijn echo op 18 September... Echt fantastisch dit! De arts kon mij niet vertellen hoeveel kans er nu nog is op een miskraam maar schatte het op ongeveer 10 procent nog?
@lotsoflove ik kreeg direct zetpillen voorgeschreven. Ik spuugde niet (kan bijna niet spugen, dat is echt heel zeldzaam bij mij), maar zkh deed dat standaard. Overigens deed de emasefene geen wonderen voor me maar de scherpste randjes waren er voldoende vanaf om iig de dagelijkse dingen te doen die moesten.
Ik gebruik de emasefene sinds gister. Vandaag is de misselijkheid iig een stuk minder tot weg. Zojuist mn eerste kratjes van MvM gekregen + nog een test en heerlijk zachte deken. Moet t toch even met jullie delen