Heel veel succes ! Wat voor werk doe je ? Ik werk als huishoudelijke hulp en begin het ook aardig zwaar te krijgen. Ben bang dat ik misschien al bekkeninstabiliteit heb.. vandaag even de fysio bellen.
Oh ja...als er iemand tips heeft om mooie betaalbare zwangerschapskleding online te kopen, laat maar weten Mijn broeken van m’n vorige zwangerschap zijn helaas te groot. Momenteel draag ik ook wel meer jurkjes dan toen, dus ik ga ook wel op zoek naar een mooie zwangerschapspanty of zo. Nu drukt de naad al echt in m’n buik, zit niet comfortabel meer.
Hoe voelt bekkeninstabiliteit? Ik merk bijvoorbeeld dat mijn rechterheup pijnlijk is als ik lang wandel, maar voorlopig gaat het nog over als ik daarna rust.
@moby123 Ik heb op de gok wat broeken en een jurkje via mp gekocht. @Rowena25 ben ook huishoudelijk medewerker bij minder redzame mensen. Zowel jong als oud als lichamelijk beperkten. Dankbaar werk, maar indd steeds pittiger
Goed te horen hoe jullie ook allemaal met Corona omgaan, dacht even dat ik de enige zwangere was die zich nog gewoon in het openbaar vertoont. En wat een dankbaar werk doen jullie? Ik heb een kantoorbaan en vind het heerlijk om juist nu vanuit huis te werken, ik kan mijn grote pyamabroek dus gewoon heel de dag aan
Nee hoor, wij gaan vandaag een midweek weg en heb al 2 uitjes gepland staan. Pretpark en dierentuin. Ik denk er hetzelfde over als nog iemand hier, ik houd mij aardig aan de regels maar ben niet bang. Denk voornamelijk aan de ouderen. Veel succes en plezier voor de dames die vandaag een echo hebben! Oh en ik doe mijn 9 weken dansje
O lijkt me fantastisch!! Pyjamabroek all the way! Ik heb net twee weekjes vakantie gehad, morgen opnieuw gaan werken. Ik ben verpleegkundige, dus wij volgen de corona maatregeltjes wel vrij goed op gelukkig.
Mooie beroepen inderdaad. Ik ben eigenlijk leerkracht basisonderwijs, maar heb het onderwijs vorig jaar vaarwel gezegd omdat ik geboortes wilde fotograferen. Ondertussen heb ik al 8 kindjes geboren zien worden, sta nu op wacht voor de volgende. Mijn klant is vandaag uitgerekend! Superspannend altijd. Vanmorgen weer bloed wezen prikken, donderdag word ik gebeld over de uitslag en hoe verder tijdens het high risk spreekuur. Klinkt zo gezellig altijd. Denk dat ik weer moet ophogen eerlijk gezegd, we zullen zien!
Ik heb bijna constante pijn in mijn liezen en onderbuik wat erger wordt bij beweging. Ook heb ik veel last van me onderrug, ik heb dit nu pas voor het eerst bij mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad !
Ik ook ! Werk 13.5 uur per week maar heb er wel een huis tussen zitten van 3.5 uur en ik merk dat ik die al bijna niet meer aan kan.. hoeveel uur werk jij?
Hier ook een kloppend hartje! En voor nu ook een paar daagjes verder dan gedacht, uitgerekende datum is nu 12-04-2021
Deze week 14 uur. Ene week meer, andere minder. Heb voor 9 uur vaste cliënten, waarvan 1 ook 3,25 uur. Dan ben ik ook echt gesloopt ja! @LiefenLeed Fijn dat je ook een mooie echo had!
Hopelijk gaat het niet erger worden en krijg je het onder controle, lijkt me lastig om nu al zo’n pijn te hebben.