Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Het is niet verplicht hè ;)
     
  2. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    weet ik, maar zoveel beter voor de baby.
    En ik vond wel dat het veel makkelijker is dan de fles. Vooral ‘s nachts ;)
     
  3. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik heb fulltime gekolft (lang verhaal) en vond het 's nachts wel fijn dat mijn man dan de fles kon geven :)
     
  4. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Hier een flesweigeraar......:(
     
  5. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Oh dat kan ook nog ja. Had jij niet te maken met opvang? Dat lijkt mij wel lastig. O. kreeg juist de fles omdat ze moesten monitoren hoeveel hij binnen kreeg en ook via de sonde melk kreeg. Daarna wilde hij geen live voeding en het was ook te zwaar voor hem. Van alles geprobeerd maar het hielp niet. Na 2 maanden liep mijn productie terug en toen moest ik ermee stoppen.
     
  6. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Nee, ik werkte vorig jaar nog twee dagen in de week in het onderwijs. Mijn vriend vanuit huis. En sinds vorig jaar zomervakantie ben ik ook voor mezelf begonnen. Ik werk een groot deel vanuit huis. Dus er is altijd minimaal één van ons bij haar.

    Ja, kan dat ze dan de borst niet meer kunnen of willen pakken. Wat zonde..
     
  7. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Ik haalde gister constant de naam van een kindje door de war met zijn broer die vader was nogal geïrriteerd erover.. en ik wilde echt uitschreeuwen ja sorry ben zwanger.. mja Dat gaat nog even niet.
    Mn man zegt zo lekker droog ik heb er helemaal geen moeite mee om mn mond te houden dit keer
    Ik zeg ja hallo jij bent ook niet diegene met een baby in de buik en alle symptomen

    Vindt t toch wel spannend die eerste echo kan mij niet snel genoeg 20 aug zijn wil gewoon weten of t goed zit

    Doen jullie trouwens de nipt of de combi test?
     
    Zonnestraal123, linatje en Salvatore vinden dit leuk.
  8. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Uitgerekend 1 - 15 april 2021 ♡
    28 Maart
    River - 33jaar -2e kindje

    31 maart
    MissMorrow
    - 35 jaar - 2e kindje - verrassing

    1 april
    Judith01 -
    32 jaar - 3e kindje
    Deurstopper - 32 jaar - 2e kindje
    Zonnestraal123 - 29 jaar- 2e kindje
    Linatje - 35 jaar - 5e kindje


    2 april

    3 april
    Rowena25
    - 28 jaar - 2e kindje

    4 april
    Mikun - 33 jaar - 2e kindje

    5 april
    Salvatore
    - 35 jaar - 2e kindje

    6 april

    7 april
    Mooncalf
    - 30 jaar - 2e kindje

    8 april

    9 april


    10 april

    11 april

    12 april

    13 april

    14 april

    15 april


    Afspraken:
    Linatje - 29 juli - afspraak ziekenhuis
    MissMorrow - 11 augustus - vroege echo ivm miskraam vorige maand
    Zonnestraal123 -17 augustus- vroege echo
    Mikun - 18 Augustus - vroege echo
    River87 - 20 augustus- vroege echo-
    2sep termijn echo en intake VK
    Judith01 - 20 augustus 10:00 uur - 1e echo
    Salvatore - 24 augustus 11:45 uur - eerste echo
    Zonnestraal 123- 1 september - termijn echo + intake
    Salvatore - 10 september 18:45 uur - termijn echo + intake


    ------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    -----------------------------------------

     
  9. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Hi dames, ik kom ook gezellig mee kletsen. Kon eerst deze groep niet vinden :roflmao:
     
  10. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik ga net als de vorige keer voor nipt. De kosten verschillen niet waardoor ik toen dacht dan kan ik beter nipt doen. Naar mijn idee betrouwbaarder.
     
  11. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Spannend! hoop dat alles goed gaat en een voldragen zwangerschap.
    Dat lijkt me dat ook niet fijn inderdaad om te voeden met pijn. Hoop dat je het bij de nieuwe baby het voeden beter gaat ervaren
     
  12. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik doe geen NIPT of wat dan ook.. Vorige keer ook niet gedaan na er lang en goed over nagedacht te hebben, dus gaan het nu ook niet doen. Meerdere verhalen gelezen over waarbij de uitkomt uiteindelijk toch anders bleek te zijn dan wat er uit de test gekomen was. Positief én negatief. Beide lijken mij slopend...

    En het feit dat er ook na de geboorte nog dingen mis kunnen gaan en je je kindje ook dan niet "weg doet" vond ik mee tellen. Want voor die keuze kom je dan wel te staan en dat zou mij zoveel stress etc geven, dat wil ik niet. Mijn nichtje werd '''normaal" geboren en na ongeveer 1,5 jaar stopte de ontwikkeling en ze raakte terug bij af. Na jaren en jaren zoeken etc kwamen ze erachter dat ze het syndroom van Rett heeft. Ze is een jaar of 10 ouder dan ik en in die tijd was hier nog vrijwel niks over bekend. Ze kon al heel veel voor die terugval. Veel kletsen, broodje eten etc. Daarna kon en kan ze niks meer. Niet zelfstandig lopen, eten... Niks.
     
  13. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Slapen jullie ook zo slecht of ligt dat gewoon aan mij? Sinds 4 nachten lig ik iedere nacht wakker. Overdag ben ik dan doodmoe. Ik herken het wel van in m’n eerste zwangerschap. Helaas beterde het niet meer, haha...
     
  14. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik kom wel heel moelijk in slaap als ik naar bed ga. Gisteren om 22:30 naar bed gegaan, en tegen 00:00 uur was ik nog wakker. En al 2 ochtenden vanaf 6 uur wakker :(
     
  15. Zonnestraal123

    28 jul 2018
    91
    144
    33
    Vrouw
    Wij gaan geen nipt test doen, wel een uitgebreide 13 weken echo. Vond ik bij mijn dochter heel fijn en daardoor vond ik de 20 weken echo ook niet meer zo spannend.

    Ik slaap ook heel slecht en ben daardoor moe overdag. Word elke keer 's nachts wakker om naar de wc te gaan, en daarna lukt het mij niet meer om te slapen.
    Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik het wat rustiger aan doen :)
     
    Mikun vindt dit leuk.
  16. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Ik doe een nipt. Bij m'n eerste een combinatie test gedaan omdat de nipt er nog niet was. 2e een nipt gedaan.


    Pff ik slaap idd ook slecht. Gisteravond kon ik niet slapen en vanmorgen om 5 uur klaarwakker. M'n man is er voor de kinderen uitgegaan en ben zelf tot half 10 in bed blijven liggen:|:roflmao:
    Nu zit ik ook nog de hele dag te gapen
     
  17. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Wij gaan geen nipt test doen, hebben we bij de andere zwangerschappen ook niet gedaan.

    Ik slaap vrij laat maar ben iedere ochtend vroeg wakker en dan constant gapen en moe....
     
  18. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Ben net klaar in het ziekenhuis, de dokter heeft een echo gedaan maar uiteraard nog niks te zien dus nu n bloedtest gehad en waarschijnlijk volgende week weer terug.
     
  19. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik slaap prima maar ben al sinds de eisprong ongeveer elke dag tussen 5-6 wakker. Eerst ging het nog maar nu ben ik overdag wel echt moe en 's avonds rond een uur of 21/22 wel kapot. Dan ga ik slapen, normaal sliep ik rond 24.

    Daarnaast vooral veel last van mijn rug, meer last van misselijkheid dan bij de eerste en veel afscheiding. Loopt er uito_O
     
  20. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Wij hebben bij de eerste ook geen nipt gedaan, als ik dat vertelde sloegen mensen altijd stijl achterover.. Wat grappig om dan nu te lezen dat er ook meerdere zijn die het niet doen.
    Ik weet dat je kindje nog van alles kan hebben wat daar niet uit komt..
    Heb 2x van dichtbij meegemaakt dat ki does na 9mnd zwangerschap zijn overleden door dingen die niet te testen waren of zichtbaar op echo s

    Maar nu met een 2de vindt ik het juist nog spannender of alles wel gezond is.
    Dus denk dat we dit keer toch wel de nipt doen.

    In slaap komen geen probleem, als ik vrij ben en ons zoontje doet zn middag tuk slaap ik ook even op de bank, heerlijk!
    Maar vorige week was ik idd steeds wel al heel vroeg wakker 5.30 / 6.00
     

Deel Deze Pagina