Onze zoon: H.A.O.N (maar dan omgekeerd) een lekkere top 10 en bekende naam. Daarintegen heet onze dochtEr: E.N.U.Y. Een totaal onbekende naam. Je spreekt het op zijn Nederlands uit. E.N.UU.J Ik vond eigenlijk Yunia/Junia leuk maar het is dus die andere geworden. Leuk om te delen... het wordt een zoektocht naar een derde naam.
Vraagje, over de namen van jullie kids .....waarom met stippen en omgekeerd ik snap het niet zo goed. Om niet herkent te worden? Maar de naam staat er dan toch gewoon kan iemand het me uitleggen hihi thanks
Onze zoon heet N.oud en voor de naam van dit kindje hebben we opties maar mn man is verliefd op een meisjesnaam! al heet mijn beste vriendin en toekomstige peettante ook zo. Ik vind het erg dubbel. En moet er nog over nadenken, het matcht met onze zoon goed maar dan nog
Ik vind het oprecht mooie namen allemaal. Ben heel benieuwd wat de nieuwe namen gaan worden, ik heb nog geen flauw idee...kan nog alle richtingen uit bij ons.
Volgens mij is dat om tijdens t googlen van die naam niet hier terecht te komen. Stel een bekende Googled de naam en komt op deze site, dan weten we meteen om wie het gaat.
Ik vind namen zo lastig! Ik vond een jongensnaam bij de 2e al zo lastig, een 3e is hopeloos! Ik wacht dus nog even tot ik het geslacht weet.. Ik heb al 2 jongens dus stiekem (nou eigenlijk niet stiekem, ben er best open over) hoop ik op een meisje. Het lijkt me heel bijzonder dat ook mee te maken en een dochter hebben en bijvoorbeeld oma worden straks van een dochter lijkt me net iets extra's te hebben. Maar ik ben er echt van overtuigd dat ik een jongensmama zal blijven! Wat natuurlijk op helemaal goed is!
Haha toevallig kwam m'n man er ook mee. Hadden we nog een discussie over die naam of het een jongens of meisjesnaam was. Hij zei, nee joh is een jongens naam! Want idd de coureur. Ik zei ja doei, t is z'n achternaam dus dat slaat nergens op Ik vind t overigens wél een leuke naam. Ik vind het bij dat soort namen wel jammer dat je dan vaak de vraag krijgt, oh vernoemd naar..?
Ik hoorde de naam voor het eerst op de radio, totaal los van autoracen. Achteraf denk ik dat het een interview met Marco borsato was, zijn zoontje heet zo. Dus ik kwam enthousiast thuis met die naam en mijn man werd dus ook blij want die zag de vernoeming We hebben wel een knipoog naar de naam gemaakt. Zijn kamer heeft de kleuren van 1 van zijn race-autos en we hebben door een vriend een retro loopauto laten schilderen in diezelfde kleuren. Zijn kamertje heeft een autothema. Maar het ligt er niet dik bovenop qua vernoeming. Iemand die niks met f1 heeft ziet gewoon een stoere jongenskamer met autothema zeg maar. Ben ook nog steeds wel echt heel trots op dat kamertje.
Gaaf! Het is ook wel echt een leuke naam, ook lekker stoer voor een meisje. Klopt ook wel dat veel mensen het niet weten.. vooral de jongere generatie niet denk ik. Dan moet je wel echt iets met F1 hebben. M'n vader keek het altijd en was 6 toen hij overleed dus ik kan het me nog wel vaag herinneren. Het is wel leuk dat je een naam hoort en ineens denkt, dat is m! Dat had ik ook met een jongensnaam, uit een liedje. Maar m'n man vond het niks helaas
Dat herken ik! Gisteren had ik de hele ochtend een naam in mijn hoofd en ik was er echt rotsvast van overtuigd dat dat dé naam zou worden. Komt m’n man thuis, dus ik vertel het hem vol enthousiasme. Zegt die doodleuk...’nee, hoe kom je dáár bij?’ Hahaha...schiet niet op zo!
Hello ladies Echo van vandaag alles zag er goed uit so far. Baby is gemeten op 10.4 en ik ben 10.2. Over twee weken weer een echo 12 weken echo.
Mooie echo @linatje Hier een fanatiek weekend gehad. We hebben hier int dorp een corona proof dorpsfeest. Gisteravond pubquiz over t dorp en vandaag merke kaatsen. Zo leuk weer eens te doen. Helaas geen krans na 3 partijen, maar wel 2e in de verliezers ronde
Er wordt hier gezellig gekletst! Wij hebben nog geeeeen idee wat namen betreft, eerst geslacht afwachten (ik denk trouwens dat ik zwanger ben van een meisje, heeft nog iemand een onverklaarbaar voorgevoel?) Hier een paar erg lastige dagen achter de rug, doodmoe en misselijk. Nergens zin in (wat eten betreft), behalve mango en frambozen! Brood gaat er ook nog in, met veel moeite,... maar al de rest... Bweeuukkk.... We tellen zoooo enorm af naar de 12weken echo, geslacht, baby nog eens zién, jeetje!!
Ben nu al zo benieuwd wat wij krijgen. Ene moment denk ik een jongen, andere moment een meisje. Naam hebben we het nog niet over gehad. Eerst een goede termijnecho. Hier weer een slecht weekend. Erg misselijk en moe. Waar het eigenlijk bijna alleen bij kokhalzen bleef is het dit weekend ook tot overgeven gekomen. Gisteravond en vanmiddag, hopelijk is het geen nieuwe trend voor komende week.
Het is wat rustiger hier t weekend. Vandaag flinke spierpijn overal. Man man... Ze zitten dus toch ergens verstopt haha... Daarnaast nog gewerkt vandaag plus een akelige berg was weggewerkt. Misselijkheid en vermoeidheid lijken beide wat af te nemen gelukkig. Ging anders bijna iedere middag slapen, maar de afgelopen 2 dagen, plus vandaag niet hoeven doen.
Ik ben ook iets minder moe en misselijk. Begin ook weer trek te krijgen in bijna alles!!! Het is eng om die klachten minder te hebben maar fijn te lezen dat ik niet de enige ben!
Pffff nog 1 nachtdienst, dan eindelijk 3 weken vakantie. Nachtdiensten draaien tijdens de zwangerschap is pittig kan ik zeggen gelukkig zijn dit te laatste