Mooi! @RM1996 Prachtig geschenk op jullie jubileumdag! Veel plezier daar. Deze week veel termijnecho's denk ik. Ik kan niet wachten tot vrijdag. Gaan jullie het daarna vertellen, als het nog niet bekend is geworden?
Een heleboel mensen weten het hier al. De reacties zijn ook allemaal erg leuk. Na mijn echo, wil ik het wel op een gekke manier op fb zetten. Hoe weet ik nog niet. Jullie ideeën?
Ik durf het nog niet te zeggen, maar moet zeggen hoe verder ik ben in deze zwangerschap hoe lastiger het wordt om het niet te zeggen...
Wat mooi @RM1996 Ik heb de termijnecho ook over precies één week. Maar ben 6 oktober jarig en dan zet ik het op Facebook. Wij maken de zogenaamde filmposter met aankondiging. Ik had een pittige dag vandaag! Om 06:10 werd ik wakker gebeld dat de bevalling begonnen was. Rond het middaguur werd het kindje middels een vaginale stuitbevalling geboren. Ontzettend intens en bijzonder om mee te mogen maken, maar helemaal kapot nu.
Veel mensen weten het al bij ons, maar als vrijdag de termijn echo goed is dan vertellen we het aan iedereen !
Wij hadden vandaag ook een goede termijnecho! Bij ons weten de meeste mensen het ook al, maar morgen gooien we het helemaal open.
Fijn al die mooie echo’s!! Hier weten de ouders en schoonouders het en enkele vrienden. We vertellen het pas aan de rest vd familie en aan collega’s na de 12weken echo!
Oh en ik die mijn 9weken dansje vandaag, eindelijk!! Zijn er meiden die tussen de afspraken bij de gyn door ook een pretecho laten maken? Ik las net dat je een soort "geruststellingsecho" kan laten maken vanaf 6weken. Stiekem vind ik dat wel een interessante gedachte
Ik heb met 8 weken al een echo gehad en morgen de termijnecho met 10+3. Ik plan een pretecho om het geslacht te weten
Oeh leuk te horen dat ik niet de enige ben :-D Ik heb met 6w5d een eerste echo gehad maar moet nu wachten tot 12w, is zoooo lang!!
Oh wow ik dacht met 15 weken pas! Ik mag na de termijnecho die echo plannen. Ben heel benieuwd hoe ver ik nu ben de vorige keer leek ik minder ver dan ik dacht. Morgen gaan we het zien
In een echocentrum hier in de buurt,waar ze de 20w echo ook doen, doen ze geslachtsbepaling pas vanaf 16w... Ik zal het mn eigen vk eens navragen volgende week. Momenteel mega rugpijn. Dit zit verticaal langs mn onderrug. Na een uurtje slaap ist ook niks minder helaas Enne, mn 10w dansje tralala
Ik heb hem gepland op onze trouwdag.... 14 okt zijn we 14 jr getrouwd.. en 14+2 weken zwanger.... hoe apart.. Is het misschien leuk om een lijstje te maken met wat we denken en wat het word? ..