Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Wij doen ook geen Nipt test. Bij de eerste twee ook niet gedaan. :)
     
    Duimpje86 vindt dit leuk.
  2. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Oei, je moet je zeker geen slechte moeder voelen hoor! Iedereen moet die beslissing voor zichzelf afwegen, er is geen goed of fout toch?
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  3. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    699
    612
    93
    verpleegkundige
    Fantaaaastisch nieuws!!!!
     
    Rowena25 vindt dit leuk.
  4. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Wauw @Rowena25
    Wat t onwijs topnieuws!
    Mag ik vragen waar je nu de uitslag van hebt, en op welke uitslag je nog moet wachten?
    En een jongetje, hoe leuk! Turner is dan bij dese ook officieel afgevallen..

    Vandaag geprikt voor de nipttest.
    Hoop dat de uitslag er snel is
     
    moby123 en Rowena25 vinden dit leuk.
  5. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    @Duimpje86 Je moet je idd zeker geen slechte moeder voelen hoor!
    Iedereen moet dat voor zichzelf beslissen. Je kan alles nooit helemaal uitsluiten, maar elk beetje zekerheid dat ik kan krijgen, dat grijp ik aan. Ik zie het namelijk écht niet zitten, dat had ik bij de eerste ook al..

    @Rowena25 Oh wat ontzettend fijn! Ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn..


    @Vieder85 Ik heb maandag geprikt, ik ben ook nog met smart aan het wachten! Ik verwacht het volgende week..
     
    Rowena25 vindt dit leuk.
  6. Duimpje86

    Duimpje86 Actief lid

    7 sep 2018
    356
    496
    63
    Vrouw
    Nee klopt idd wat je zegt. Ik denk ik verbaasd dat er een toch zoveel zijn die het wel doen denk ik. Maar er is zeker geen goed of fout.
     
  7. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    down-, edwards- en patausyndroom, ik weet niet of ze nog meer hebben meegenomen in de snel test. Nu wachten op de uitslag van de chromosomen.

    Hopelijk is de uitslag van de nipt goed ❤
     
    michele25 vindt dit leuk.
  8. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Down edwars en pateau zijn toch de chromosoom afwijkende ziektes die ze testen met de nipt? Of testen ze die ook met vlokkentest

    *schaamt zich, omdat ze t niet weet!*
     
  9. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    En niemand is een slechte moeder om de keuzes die ze maakt.
    Welke keuze je ook maakt, er is over nagedacht en overwogen, dus dan ben je naar mijn idee al goed bezig.
     
    Duimpje86, Rowena25 en Jiji vinden dit leuk.
  10. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Even een stukje van internet.

    Snelle aneuploidie-test
    Bij deze test wordt alleen het aantal van de chromosomen 21, 18 en 13, en X en Y (de geslachtschromosomen) vastgesteld. Celkweek is hierbij niet nodig en de uitslag is daarom binnen 1 week (3-7 dagen) bekend.

    Voor al het andere moeten ze de cellen kweken en dat duurt langer. Maar die andere 3 dingen worden dus ook met de vlokkentest getest. Ik weet ook niet alles heel goed hoor, ben de laatste dagen ook veel te veel op Google bezig.. :|
     
    Vieder85 vindt dit leuk.
  11. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Oh meid. Wat een fijn nieuws!! Jeetje zo spannend geweest!
     
    Rowena25 vindt dit leuk.
  12. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik kon het allemaal niet langer meer geheim houden, dus we hebben gisteren onze filmposter aankondiging gemaakt en geplaatst. Met Harry Potter (wat wij beide heel tof vinden) in ons achterhoofd! Superblij dat het eruit is, hele leuke reacties gehad en stiekem ook heel erg blij met hoe het geworden is!

    Vandaag gaan we een dagje weg, naar een kleinschalig pretpark/speeltuin met onze dochter. Mijn zusje gaat ook mee, een extra paar handen is altijd fijn.
     
    Salvatore, lotsoflove, moby123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Goeiemorgen allemaal...

    Vannacht weer een migraine aanval gekregen.
    Afgelopen maandag ookal.
    Heb hier de ha toch maar over gebeld. Hoop toch alsjeblieft niet dat dit de trend wordt de komende 6 maanden.
    Tussen 2 en 3 kan ik de ha terugbellen...
    Ook omdat mijn ontlasting maar niet wil.
    Gisteravond enorme krampen en scheten...
    Vannacht, net voor de migraine moest ik poepen. Dat was 1 bonk hard en de rest weer het tegenovergestelde....
    Deze kwalen vind ik echt niks aan...
     
  14. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Ahhh, wat leuk @Mooncalf .
    Durf je m hier te delen?
     
    Mooncalf vindt dit leuk.
  15. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    klinkt allemaal niet zo fijn! Veel sterkte en hopelijk kan de huisarts straks iets betekenen voor je!
     
  16. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hihi jouw buik zal wel weer gegroeid zijn. Nu moet ik zeggen dat ik ook aardig begin te groeien nu
     
    Mooncalf vindt dit leuk.
  17. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte dat is zeker niet leuk op deze manier. Hoop dat de ha kan helpen.
     
  18. linatje

    linatje Actief lid

    11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Je maakt ons of in ieder geval mij nu wel nieuwsgierig naar de poster.....:D
     
    Mooncalf vindt dit leuk.
  19. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik kan ook niet wachten om het aan iedereen te vertellen eigenlijk en het op Facebook te zwieren, maar we moeten eerst nog mijn schoonouders en naaste familie inlichten. (Mijn ouders en zus weten het al sinds kort) De rest van de familie hebben we namelijk al een tijdje niet meer gezien door de coronamaatregelen. En ik vind het zo gek om het aan de telefoon te vertellen...dus dat wordt nog wel een dingetje.

    Mijn buikje bevindt zich momenteel in de fase dat ik alle ouders aan de schoolpoort zie kijken en ongemakkelijk wegkijken en dan niets durven vragen, whahaha!
    Ben benieuwd wie als eerste de vraag gaat durven stellen. :)
    Mijn dochter heeft voorlopig nog niets verklapt in haar klas, hoewel ik haar gezegd heb dat ze het mag vertellen aan haar vriendinnetjes en de juf. Ze geeft zelf aan dat het nu nog liefst haar geheimpje blijft omdat ze schrik heeft dat ze anders de naam al gaat verklappen (niet dat we al een naam hebben hoor, als het van haar afhangt heet de baby Minnie Mouse :roflmao:) Ik verwacht zeker niet van haar dat ze iets geheim moet houden, maar ik denk dat als we ooit dé naam beslist hebben, dat we we die nog niet met haar gaan delen tot aan de geboorte. Dan spreken we wel over de baby met een koosnaampje voorlopig, want Minnie Mouse gaat hem niet worden :p
     
    linatje vindt dit leuk.
  20. lotsoflove

    lotsoflove Actief lid

    20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben gisteren een prachtige echo gehad! Alles goed en kleintje was druk aan het bewegen! Fotootje zit op zijn kant, maar dat herkennen jullie vast wel ;).
    Ben trouwens één dagje terug gezet.

    Wij hebben onze jongens het na de vorige echo verteld. En gezegd dat het nog even een geheimpje moest blijven. De volgende dag kwam de kleuterjuf al naar me toe met de vraag of ze me mocht feliciteren. Dus dat ging wel heel snel...
    En mijn oudste hield netjes zijn mond, maar vertelde het gisteren toch aan een vriendje, maar nu na deze goede echo maakt het mij niet zoveel meer uit. Nu is het geen geheim meer! Morgen op het werk vertellen!

    @rowena fijn zeg de eerste positieve uitslagen! Hopelijk volgt de rest gauw!

    @Vieder85 wat balen dat je zoveel last van al die klachten hebt. De migraine herken ik wel. Bijna dagelijks raak. Heb het normaal rond mijn menstruatie, dus duidelijk een hormonaal dingetje. Bij mij gaat het meestal de hele zwangerschap door. Hoop voor jou dat dat mee gaat vallen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    linatje, Mooncalf, moby123 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina