Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vond het de vorige keer ook wel raar om uit de anonimiteit te zijn. Maar het is echt heel erg leuk! Vooral omdat het persoonlijker is en je namen en foto's gewoon kan delen zonder dat het op een forum staat waar iedereen het kan zien. Zou leuk zijn als je erbij komt!
Aan mijn vorige zwangerschap heb ik app groepje overgehouden. Dus uit de anonimiteit is prima, maar ik gebruik zelf FB erg weinig
@Judith01 volgens mij heb ik je een pb gestuurd voor fb, maar weet niet zeker of het gelukt is. Wat fijn dat je nipt goed was. Ik heb de resultaten van de nipt gisteren gekregen ( die krijg ik standaard ivm de grote kans op trisomie 13 ) vond het heel snel. Dinsdag bloed geprikt en gisteren al de uitslag. De vorige keer moest ik veel langer wachten. Gelukkig had die een goede uitslag.
Een appgroepje zal er verwacht ik ook nog wel gaan komen . Dat was bij mijn groep 2 jaar geleden de volgende stap, na FB. Wat fijn, gefeliciteerd!
Fijn dat de uitslag goed is @Rizzie! Ik wacht nog steeds op mijn niptresultaat. Hoop toch echt dat die vandaag komt, ik word ongerust als het te lang gaat duren. Mijn misselijkheid lijkt nu sinds een dag of drie wel echt heel wat minder te zijn, ik ben zo blij! Dus dames, er is hoop Nu die verdomde vermoeidheid nog zien kwijt te raken en dan kan ik er wel ff tegen totdat het brandend maagzuur weer komt opzetten
Ja die vermoeidheid zou ik ook wel heel graag kwijt willen! Wat balen dat je nog geen uitslag hebt zeg
Wanneer heb je geprikt? Ja die vermoeidheid is erg he. Het wordt bij mij wel iets minder. Ik heb dagen gehad dat ik al om half 9 naar bed ging, maar dat is alweer ff geleden dus hopelijk gaat het de goede kant op! Bij mij is het de misselijkheid die maar blijft hangen, bah!
Vervelend hè. Ik krijg echt niks gedaan, zo moe ben ik. Heb ook geen zin om ergens aan te beginnen. Bloedname was ook vorige maandag, zoals bij jou.
Ik ga denk ik deze week of aankomende week de NIPT laten prikken. Misselijkheid is hier ook eindelijk op zn retour alleen sinds gisteravond wat lage rugpijn maarja sleep ook nog met een kleintje van 8 maanden Merk wel dat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar het geslacht van t kindje, wil ook aan de kamer gaan beginnen maar wachten we toch nog even mee
Ik laat donderdag mijn NIPT prikken. Verloopt via Maastricht. Hoop op een vlotte uitslag. Blijft toch spannend!
Trisomie 13 is voor mij nu zo goed als uitgesloten door de nipt, alleen maandag nog een medische echo, soort 20 weken echo maar dan bij 13 weken ivm de trisomie 14. Dus blijft nog even spannend, maar bij 14 gaat het vaak vroeg in de zwangerschap al mis, dus ik verwacht eigenlijk geen gekke dingen. Ook hoop ik dat de bloeding in mijn baarmoeder dan wat geslonken is of het liefst helemaal weg, want dat vind ik toch wel eng. Voor iedereen die nog wacht op de nipt uitslag, ik hoop dat deze bij jullie ook heel snel komt.
Ik heb net bericht gekregen dat de resultaten van de nipttesten vertraging hebben opgelopen door technische redenen. (heeft niets met de uitkomst te maken) Jee, ze weten het wel spannend te houden
Zijn er meer liefhebbers voor een appgroep? Ik wil het wel regelen, stuur maar een pb met je telefoonnummer. Ik hoop wel dat er ook nog wat dames naar de fb groep komen. Whatsapp kan al snel te druk worden met veel mensen en wat onoverzichtelijk.
Dat is dan weer de reden dat ik liever niet in een app groepje zit! Ik ben erg snel geneigd om dat steeds mn telefoon te pakken en meteen te reagerem
Ja ik pas ook liever voor een appgroepje, ben niet zo bezig met mijn telefoon meestal. Maar geen probleem als jullie liever wel een groepje oprichten hoor, dan praat ik gewoon hier op het forum mee.