Uitgerekend 1 t/m 15 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 26 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Herkenbaar :roflmao: de appgroep van september kindjes 2018 is ook nog steeds erg actief en ik ben toch altijd benieuwd wat er gezegd wordt als ik mijn telefoon hoor. Ik vond het wel leuk om 's nachts te kunnen kletsen als je wakker was aan het eind van je zwangerschap. Of de eerste tijd als ik 's nachts zat te kolven.
     
  2. Zonnestraal123

    28 jul 2018
    91
    144
    33
    Vrouw
    Ik heb eerst de voorkeur om hier nog door te praten, misschien sluit ik later aan bij facebook (heb nog wel een account, maar gebruik het nooit meer) of whatsapp.
     
  3. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    715
    630
    93
    verpleegkundige
    Oooo meiden wat duurt het wachten lang! Volgende week 12weken echo en nipttest, ik had gehoopt de resultaten 1 dag later al te weten maar lees hier nu overal dat je minstens 10dagen moet wachten? Jeeeeee dat valt ff tegen :roflmao::roflmao:
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  4. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Hahahaha nee 1 dag kan je wel vergeten. Maximaal 10 werkdagen is me gezegd.. 2 weken dus. Ik de uitslag precies een week later.
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  5. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Oeh dan hoop ik hem ook morgen te krijgen!
     
  6. Rizzie

    Rizzie Actief lid

    11 okt 2011
    469
    68
    28
    Groningen
    Jullie al kwaaltjes die minder worden nu?

    Hier ben ik sinds een paar dagen een stuk minder misselijk en heb ik niet de hele dag meer het gevoel alsof mn borsten uit elkaar barsten haha, dat is wel fijn. Ik krijg ook langzaam weer wat meer energie terug al wisselt dit nog wel per dag.
     
  7. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Zit nu in de fb groep, maar wil vooral ook hier iedereen blijven 'zien'.

    Vandaag mn 12 weken dansje....
    Bye bye 1e trimester

    Hoe is jullie libido trouwens. De mije is savonds weg ivm de vermoeidheid, maar mis de sex nu wel...
    Vriendje durft volgens mij nirt echt t spelletje 'poke the baby' te doen... Hij neemt iig 0 initiatief. Vind t lastig om daar over te beginnen.

    Miss m toch maar es verleiden met mn dikke pens
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  8. Jiji

    Jiji Actief lid

    5 feb 2018
    268
    124
    43
    Vrouw
    Hmmm heb hetzelfde, de vriend durft niet echt hier..... ik moet dit patroon echt gaan doorbreken zelf!
     
  9. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Hierbij mijn eerste 2e trimester buikfoto 20200923_192217.jpg
     
    linatje, Rowena25, moby123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik heb afgelopen week voor het eerst weer eens zin gehad. Eerste trimester moet ik er niet aan denken net als bij mijn eerste zwangerschap. Ik mis er niks aan :rolleyes:.

    Tweede trimester is toch vanaf 13 weken?
     
    Vieder85 vindt dit leuk.
  11. Jiji

    Jiji Actief lid

    5 feb 2018
    268
    124
    43
    Vrouw
    @Rizzie mijn kwaaaltjes zijn echt een stuk minder, minder misselijk, nog wel wat vermoeid af en toe, maar ik voel me prima.

    @Vieder85 mooie buik!!! Ik begin ook een opgezwollen buik te krijgen nu...
     
  12. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik voel me stilaan minder misselijk, maar nog steeds moe. Mijn borsten beginnen nu net voller te worden en pijn te doen. Libido is nog steeds nihil o_O
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  13. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik heb net om 21.30u nog het resultaat van de nipt gekregen : alles is in orde! Oef, ik ben zo opgelucht, hehe :) En de gyn haar voorspelling van het geslacht bleek correct te zijn :thumup:
     
    linatje, lotsoflove, Vieder85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Mijn geheugen is kansloos... Dus jullie krijgen een???

    Misselijkheid is hier zo goed als weg. Darmen functioneren nu ook weer normaal zonder medicatie oid. Heb wel dat als ik aandrang voel, ik meteen moet gaan zitten. Hoop dat t zo blijft.

    2e trimester begint indd bij 13 weken. Wist ik niet goed haha.

    Vermoeidheid is hier nog wel dik aanwezig. Het liefst doe ik smiddags een slaapje, maar als ik daar niet aan toe kom, ben ik na t avondeten uitgeput en moet ik gaan slapen.

    Hoop echt dat ik vandaag wat in huis kan gaan doen. Tis hier n bende (ook van mijn spullen dit keer)

    Vandaag 1 week terug dat mijn nipt is geprikt. Hoop ook snel op een uitslag. Vind t toch wel steeds spannender worden naarmate de dagen verstrijken
     
  15. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Meisje! Dochter zal blij zijn, kan ze de kleine toch Minnie Mouse noemen ;)
     
  16. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Fantastisch, gefeliciteerd
     
  17. Duimpje86

    Duimpje86 Actief lid

    7 sep 2018
    356
    496
    63
    Vrouw
    Ik blijf gezellig hier kletsen. Tenminste als er iemand over blijft ;)

    Ohh ik merk dat ik me heel erg stoor aan mensen die onder elke zwangerschapstest met een
    lichte of dunne streep reageren met "Is vals, negatief" Vervolgens helemaal gaan uitvragen naar eisprongen etc en dan hun eigen theorie erop losgooien alsof ze deskundig zijn en van elke cyclus alles afweten. Ben ik de enige? :|
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  18. lotsoflove

    lotsoflove Actief lid

    20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er niet echt animo voor een appgroepje. Als er ook liefhebbers genoeg voor het forum blijven is mij dat ook helemaal prima hoor!

    Bij mij zakt de misselijkheid ook echt af. Heel fijn! De vermoeidheid is nog flink aanwezig. Af en toe lig ik om 20.00 in bed. Nadeel is dan wel dat ik halverwege de nacht meestal een uur ergens wakker lig...

    Spannende tijden voor de mensen die een nipt hebben gedaan! Sterkte met afwachten en fijn dat er al goede berichten zijn!

    Ik moet nog 3 weken wachten tot ik onze uk weer kan bewonderen... Langggggggg!

    Mijn buik begint flink te groeien. Kan mijn eigen kleren ook niet meer aan. Nu stromen de opmerkingen alweer binnen als ik vertel dat ik zwanger ben: 'dan ben je al fors voorbij de 12 weken zeker?' uhm... Nee, dank je wel voor het compliment:thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vieder85, linatje, Mooncalf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Zou vanmorgen op de fiets naar mn werk. Zie ik dat mn voorband helemaal plat is.
    Kak! Pompen had geen zin, dus de fiets bij de buurman (fietsenmaker) gebracht, in de hoop dat ik een brommertje of fiets kon lenen.
    Helaas, buur niet thuis.

    Gaat ineens mn telefoon. Had ik ff geen tijd voor, dus laten gaan. Meteen daarna ging de telefoon weer. Toch maar even kijken.
    Het spoed nummer van de vk.
    De hoop op een positieve Nipt, daalde tot onder t diepvriespunt. Als de vk belt, ist niet goed niet.
    En waarom zou ze anders bellen dan voor de nipt?

    Wat bleek... Mijn mail adres stond niet goed in hun systeem. Ze probeerde de uitslag te mailen, maar kreeg deze terug. Vandaar dat ze belde.
    Wat een mega opluchting zeg.
    Geen chromosoomafwijkingen en nevenbevindingen.

    Een andere buur heeft me op mn werk gebracht en n andere buur brengt me straks weer thuis als ik mn eerste afspraak bij de oefentherapie heb gehad om 2 uur...

    Wat n dag. Nu al
     
    lotsoflove, linatje en Rowena25 vinden dit leuk.
  20. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Wat fijn van je goede uitslag @Vieder85


    Mijn uitslag laat nog op zich wachten. Heb zelf het ziekenhuis gebeld.. ben nogal ongeduldig :oops:.

    En de uitslag was er nog niet ik wordt maandag pas gebeld :cry:
     

Deel Deze Pagina