Verdorie Rowena. Snap heel erg goed dat je geen geduld hebt na alle spanningen die jullie hadden en hebben.. Maar misschien een gekke vraag. Alles lijkt tot zo ver goed te zijn, hoe kan het dan dat jouw echo zo slecht leek?
Ik heb zojuist eindelijk mijn buisjes bloed afgegeven voor de NIPT, kon niet eerder omdat het druk was bij de verloskundigen in het ziekenhuis en daar loop ik nog. Ben erg benieuwd! Hebben jullie ook allemaal twee buisjes bloed moeten geven?
Ohhh wat leuk een meisje inderdaad leuk voor je dochtertje en ik vind dat zo schattig dat ze de baby Minnie Mouse wilde noemen, nu kan het hihi. Enjoy
Hier gaan de kwaaltjes enorm op en af. Vandaag mijn vrije dag kotsmisselijk doorgebracht op de bank. Nul energie en geen zin in eten. De afgelopen dagen eigenlijk nergens last van gehad en plots bam.. libido is ook nog onbestaande maar hebben wel al wekelijks seks gehad. Voelt wel ok, vriend heeft (nog) geen schrik om de baby te raken
Wat fijn dat sommige zich beter beginnen te voelen. Ik hoor daar ook bij, jeeej! Ben zelfs al gestopt met medicatie. Verder begin ik te groeien, krijg echt ddn buikje. Morgen geslachtsecho, ben zo benieuwd! Libido nog redelijk nihil, doen het wel wekelijks. Maar meer vr mn man dan voor mij. Verder uitslag nipt afwachten. En mn zus is momenteel aan het bevallen en ze stuurde net wat een gruwelijke pijn het toch is. Brr, straks moeten/mogen wij ook weer..
Door hoe de kleine lag kon de verloskundige niet zien of er handjes of voetjes aan zaten. Daardoor dacht ze ook aan turner omdat ze de ledematen wat aan de korte kant vond, de gyn vond het iets minder kort. Maar de verdikte nekplooi is natuurlijk nooit geen goed teken. Lees wel verhalen dat het uiteindelijk bijgetrokken is en mensen een gezond kindje kregen. Maar het kan nu nog alle kanten op bij ons.
Geen afspraak meer gehad, maar vanuit het ziekenhuis met 16 weken pas weer. Misschien eerder als de uitslag niet goed is ?
Hier nemen de klachten ook wel wat af, al schommelt het nog wel heel erg. En dan met name mijn energieniveau. Dit komt ook door de schildklier dus ik neem het maar voor lief. Volgende week maandag moet ik weer bloedprikken, later de dag ook een kennismakingsgesprek met onze geboortefotograaf. Donderdag krijg ik dan de uitslag en hopelijk ook nog een echo, kan ik een beetje gissen naar het geslacht wanneer de NUB zichtbaar is, haha. Verder komen er een paar drukke dagen aan waar ik nu wel tegenop zie. Gisteren had ik een reportage voor Stichting Earlybirds (prematuur geboren kindjes). Een tweeling, was wel pittig weer. Morgen heb ik de hele middag herfstmini's ingepland en ik kreeg ook nog een last-minute aanvraag voor een familiereportage op zondag. Ik ben dus blij wanneer het dinsdag is, haha!
Ik had ook de reguliere bloedonderzoeken. In totaal 7 buisjes En ik heb vanochtend de uitslag gekregen die gelukkig goed was Ik heb dus ook al weken geen libido. Maar ik ben geloof ik best egoïstisch mijn man heeft niks gehad tot 11 weken zwangerschap.
Fijn dat t goed was meid... Als jouw man daar geen problemen mee heeft... Er is nu een sex topic in the lounge... Wat een fijn topic, ookal zijn veel berichten met nare ervaringen (zo ook uit mijn verleden), maar wat een herkenning enz
Fijn weekend iedereen! Ik heb geen wilde plannen...naar de winkel gaan en het huis een beetje op orde krijgen, want volgende week viert m’n dochter haar verjaardagsfeestje en maandag verjaart m’n man. Ik moet dus ook nog wat activiteiten verder uitwerken om een bende kleuters (voor m’n dochter haar feestje, niet voor mijn man ) bezig te houden, maar ik heb er wel zin in.
Fijne dag allemaal. Mijne is goed begonnen. Dochter de deur uit naar n vriendin dus knuffeltijd voor vriendje en mij... Eindelijk weer en man man man... Wauw Zo verder klussen aan de nieuwe voordeur en onkruid wieden
Hier ook een fijn weekend voor de boeg. Vanochtend mijn eerste mommy sportklas gedaan, best lekker om te blijven sporten wel. Vandaag gaan we het mijn schoonmoeder vertellen en volgend weekend mijn eigen familie. Heel veel zin in ook!
Oh hier vertellen we het morgen ook aan de hele schoonfamilie (schoonma en -pa weten het al), 24 mensen in totaal. We hebben drie taarten laten maken met de verrassing erop.. Een fotootje van mij als baby + foto van m'n vriend = april 2021 Benieuwd wie het als eerste zal zien Toevallig redelijk wat mensen die aan m'n schoonmoeder gevraagd hebben of wij nog niet aan kindjes dachten, zij zal ook blij zijn dat ze het niet meer geheim moet houden!
Heerlijk hè, ik vond het na m’n vorige zwangerschap zelfs jammer wanneer ik terug mijn gewone broeken ‘moest’ aandoen