Lieve @Rowena25 veel moed gewenst op je uitgerekende datum. Moet vaak aan je denken. Vind het zo erg dat je dit moet meemaken. Ik hoop dat jullie rust vinden bij elkaar. Hier doodop, drukke dagen op het werk, zorgsector is toch echt geen ideale job om zwanger te zijn patiënten vragen zoveel aandacht, geen tijd om even uit te rusten of een hap te eten,.. Morgen neem ik een halve dag vakantie, anders haal ik het einde van de week niet denk ik! Zoooo moe! Gelukkig is de misselijkheid volledig verdwenen, ben ik erg blij mee. Alles smaakt me ook weer, na weken enkel fruit en brood te hebben kunnen eten We zijn aan het twijfelen over de kleur verf voor de kinderkamer, denken momenteel aan een soort muntgroen (1 muur kleur, overige muren wit).
@Rowena25 heel veel sterkte en kracht deze week en de 28ste. Ik denk aan je. Ik ben 4 jaar geleden ook bevallen met 18 weken....Mocht je behoefte hebben om erover te praten kan je pm sturen. Knuffel
Wij hebben in de kamer van m’n dochter vier jaar geleden ook 1 muur muntgroen/blauw geschilderd en de overige muren heel licht beige. Ik vind het nog steeds even mooi. Ook makkelijk te combineren, plus het biedt een goed tegenwicht voor alle roze accessoires en prinsessenspul van m’n dochter, haha
Ik moest heel wat pagina's teruglezen, dus ga niet op iedereen reageren... Maar wil toch even op @Rowena25 reageren.. Ongelooflijk wat vreselijk zeg, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dit voor jullie met zijn. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ik denk aan je..
@Rowena25 verschrikkelijk wat een verdriet. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Ik weet niet of je er überhaupt op zit te wachten maar uit ervaring weet ik dat ouders er wel heel veel aan hebben... Je kunt via https://stichtingstill.nl een reportage aanvragen zodat je toch mooie en professionele beelden hebt van jullie kindje. Misschien kan je er pas over een hele tijd naar kijken, maar dan heb je het wel. Het is geheel kosteloos. Ik ben al meerdere malen gevraagd om voor deze stichting te gaan fotograferen en zou het echt wel willen doen, alleen denk ik dat ik dat nu nog niet aan kan. Lijkt me zo zwaar.. Ik wilde het je toch even meegeven! Over de baby voelen.. ik voelde mijn dochter al met 15 weken. Toen lag de placenta achter. Nu ligt ie voor (en helaas nog steeds ook voor de uitgang, grrrrr) maar heb toch het idee wel dagelijks wat te voelen. Vooral 's avonds als ik op bed lig. Het is voornamelijk te omschrijven als kleine plopjes. Heel herkenbaar van de eerste zwangerschap.
Goedemorgen dames Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ik zit nu in de wachtkamer in het ziekenhuis voor het aller smerigste zoete drankje ever....mijn Suikertest ilgggggg ik hoop dat ik het binnen hou. Heeft een van jullie al de test gehad?
Oh ja dat herinner ik me nog van m’n vorige zwangerschap...bleh! En dan op nuchtere maag! Succes ermee! Ik denk dat die test hier pas op 24 weken wordt gedaan.
Iemand van jullie verstand van nub? Een vriendin van mij krijgt met 2 wk pas echo en is mega nieuwschierig, is nu 13 wk. Zit niet op een forum dus ik zei al vraag wel even. Ook geen idee of dit uberhaubt een goede foto is daarvoor.
Ik heb ook nog nooit een suikertest gehad, als ik het zo hoor sla ik ook graag over hahaha Met wat voor indicatie krijg je die test dan?
Wij krijgen een meisje!!! Over the moon. Mocht iemand de lijst updaten dan mag je dat bij mij invullen, de laatste keer dat ik het zelf deed heb ik volgens mij alle kleurtjes weggehaald. wel heb ik een placenta die aan de voorkant ligt... heeft iemand hier dit ook?
Wat leuk!! Mijn placenta ligt ook voor deze keer. En ook heel laag, voor de uitgang dat kan met de groei van kind en baarmoeder nog omhoog worden getrokken, daar ga ik dus vanuit!
@Mooncalf en @moby123 ik hoop het ook dat het nog omhoog beweegt Maar voelen jullie de baby al wel bewegen dan nu?
Ja ik voel het kindje wel. Ik ben heel smal, volgens de echoscopiste komt het daardoor dat ik het al wel voel. Mijn dochter voelde ik wel eerder en veel duidelijker, placenta zat toen achter. Hopelijk kunnen ze me goed nieuws brengen bij de 20 weken echo, het kan ook daarna nog verder omhoog gaan maar meestal is het met de 20 weken echo al wel voor de ingang weg. Ik wil namelijk thuis bevallen, maar zolang dat ding ervoor zit wordt het lastig haha.