@MevrouwH 1 op 3 is hoger dan de "gewone" 1 op 5. Maar nog altijd een kans van 2 op 3 dat het goed gaat en die kans is aanzienlijk groter!!! Qua kwaatljes wisselen ze met pieken en dalen.lijk er meer te hebben of in elk geval heftiger ( nou klinkt het net of het heel wat is maar dt is niet zo) dan met de misrkaam met 10 weken dus heb er hoop in.
Ik voel helemaal niks behalve hoofdpijn en vind t vreselijk eng! Hoofdpijn is er vaker maar ja. T is dat de test het zegt. En een snelle hartslag en warme wangen maar dat zal spanning zijn.
@Tess27 jeetje wat een verhaal en onderschrift... Hopelijk gaat alles goed en heb je straks een lief klein hummeltje in je armen! Kan me bijna niet voorstellen hoe je je nu moet voelen, wat een spanning ook! Hoe gaat het nu met je?
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020 ♡ 1 april ♡ 2 april ♡ Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik 2e voor ons gezin. MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje 3 april ♡ 4 april ♡ 5 april LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje 6 april ♡ 7 april Nvd - 34 jaar - 1e kindje 8 april Leesteken - 27 jaar - 2e kindje 9 april ♡ Tulp123 - 27 jaar - 3e kindje 10 april ♡ 11 april ♡ 12 april Maritiem - 28 jaar- 4e kindje Momma2b - 29 jaar - 1e kindje ♡ 13 april ♡ 14 april ♡ 15 april ♡ JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (6) --------------------------------------------- Afspraken: - 13 augustus: Lalalaura - echo ter controle en afsluiting mmm bij fertiliteitsarts - 13 augustus: MolliMuis - vroege echo - 20 augustus: LolaLisa - vroege echo - 27 augustus: Leesteken - intake vk + vroege echo - 3 september: LolaLisa - intake vk/gyn - 5 september: MolliMuis- termijnecho - 5 september : Nvd - intake en eerste echo (8:30)
Ik heb me alvast van de lijst verwijderd, het gaat hier niet goed testen lopen af i.p.v. op dus vmk is een feit
Ik ga zeker een diëtist raadplegen. Het lastige aan dit verhaal is dat het wsl wel iets medisch is. Ik hoop gewoon dat snel ontdekt wordt wat het is. Dinsdag heb ik weer een afspraak.
Sneller hartslag is niet alleen de spanning hoor, is je lichaam die zich klaar maakt. Was voor mij in combi met de temp dat ik ging testen. hartslag ruim 10 slagen per minuut sneller ergens vanaf 10dpo.
Dat is het em nou juist, bij de eerste test had ik maar 2 slokjes water op... 2,5u later heb ik echt 5min voor plassen 1 bakje koffie op dus die kon nog niet in mijn blaas zitten
Ah nee!! Heel veel sterkte. Hopelijk komen we je snel weer tegen met goed nieuws! Voor nu nogmaals sterkte...
Oh nee toch wat een zorgen Ik hoop toch op een goed einde. Was de test erg veel lichter? Wanneer had je voor jet laatst getest?
Wat een lange weg.... goed van je dat je hoopvol bent. Ik geloof erin dat hoop hebben en houden de zwangerschap zekere ten goede zal komen. Er negatief instaan is ook niet goed voor de baby. Je mag zeker bang zijn. Zijn we ergens allemaal. De een iets meer dan de ander. Schrijf hier lekker van je af! Je hebt overigens wel een dikke vette knaller van een test zeg!