Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lalalaura, Jul 27, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet ervan (ondanks je misselijkheid) :thumup:

2. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

Mar 5, 2016
    1,060
    993
    113
    Ik doe met je mee. Ik had zo een k**ochtend op mijn werk. En ik ben vreselijk hormonaal. Kan me zo druk maken uit het niets. Het was heel erg druk en ik was alleen en heb tussendoor nog even staan janken. Ben gelijk het stadje in gegaan voor een test. Ik wist het zeker. Hartstikke fout. Had 4 dagen geleden en de vorige twee zwangerschappen vreselijk maagzuur en nu niks meer.

Doe ik die kV test en verschijnt er maar een licht lijntje. Ik dacht zie je wel. Maar nu tien minuten later heb ik een knaltest. Ik ben me helemaal dood geschrokken

Het is vast nog wel goed. We moeten proberen vertrouwen te hebben in ons lichaam.

Attached Files:

Nvd, LolaLisa, Daphne85 and 1 other person like this.
  3. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female
    Wat vervelend dat je zo’n dag hebt indd fijn zo’n knal test. Vertrouwen hebben is niet makkelijk maar geeft ons zoveel rust.

4. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female
    Hay dames hoe is het met jullie?

Ik lig nu op een eilandje in de buurt van Istanbul heerlijk te genieten op het strand. Ben zo blij dat ik niet misselijk ben en nog lekker kan genieten met mijn tiener zonen ( en man ;) )

Wanneer gaan jullie het aan je dierbaren vertellen? Ik denk dat ik tot de 7 weken echo wacht.

Leesteken likes this.
  5. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    @Daphne85 ze zullen je we moeten verdoven wat niet zondermeer mag bij een zwangerschap, daarnaast zul je welicht meer kans hebben op infecties, je weerstand neemt af als je zwanger bent. EN dan heb ik het alleen nog over de gevolgen voor jou en niet voor de baby

@Leesteken gefeliciteerd met je zoon

@MevrouwH jammer dat je ook zo'n baaldag hebt. Wel fijn dat je zo'n mooie test hebt. We moeten inderdaad gewoon vertrouwen hebben. Hoe moeilijk dat soms ook is

@Daphne85 lekker hoor, zou ook wel ff lekker op een strandje willen liggen, maar te veel werk :) Wij gaan wachten tot minimaal de 12 weken echo. De vorige keer vertelde we het bij 8.5 met 8.2 test gehad en week later bleek kindje overleden, dat verdriet bij de aanstaande opa's en oma's was me te veel. Dit keer dus eerst echt wat verder zijn. Heb mijn eerste echo ook pas met 9.3 dus veel eerder kunnen we het niet vertellen ( op mijn verzoek overigens)

LolaLisa, Leesteken and Daphne85 like this.
  6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Ik kom mijn dagen momenteel goed door. We zijn zo druk met verbouwen dat ik geen tijd heb om mij zorgen te maken. Ergens wel fijn.

Zaterdag vieren we de verjaardag van onze kleine man. En straks ga ik genieten van een mc flurry!

LolaLisa likes this.
  7. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Wij gaan het vertellen na de termijnecho (Als ik ruim 10 weken ben), kort daarna is ook mijn zoontje jarig dus willen het vertellen op zijn verjaardag. Zit te denken om hem en shirt aan te doen met 'grote broer' erop en dan niks zeggen. Kijken hoe snel ze het door hebben :)

LolaLisa likes this.
  8. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Lekker genieten!!

Wij vertellen het aan onze oudere na de eerste echo.

9. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

Mar 5, 2016
    1,060
    993
    113
    Ik kan je post niet vinden over je oogoperatie. Het is mijn werk dus ik wil je wel even informeren hierover hoor

Daphne85 likes this.
  10. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

Mar 5, 2016
    1,060
    993
    113
    Ik heb trouwens geen groeipijnen meer gehad sinds 10 dpo. Toen op een ochtend stekende pijnen onderin wat een paar uur aanhield en nu niets meer. Wel het gevoel alsof er iets in zit zeg maar. Bij mijn vorige zwangerschappen voelde het anders soort menstruatiepijn. Dit waren steken en buikkrampen. Soms voel ik het een beetje trekken maar niet veel. Bij mijn zoon had ik er ook niet veel last van

11. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Lekker. Geniet ervan l!

Wij denk ik met een week of 12

Daphne85 likes this.
  12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere

Ik kon het ook niet laten, geeft toch een soort rust. Ik doe t weekend de clear blue voor de 3+ en dan kap ik er mee. Vandaag 4.5 en de vorige keren had ik die op 5.3

Attached Files:

Daphne85, LolaLisa, Maritiem and 2 others like this.
  13. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,394
    1,285
    113
    Mooie testen allemaal dames! Hier vandaag ook weer een mooie opgelopen test.

Wat betreft kwalen gaat het hoer goed, wat gevoelige borsten, en bandenpijn verder eigenlijk niks. O jah veel boeren ook nog. Was vandaag met mijn zusje weg (zwanger in januari uitgerekend van hun eerste) en ik dus aldoor boeren, vraagt ze gekscherend ben je zwanger ofzo? Dus ik zeg ja, eerst geloofde ze me niet maar heb haar overtuigd. Verder mag iedereen het pas weten op mijn verjaardag 2 weken na de eerste echo... dan ben ik zon 10 weken.

En wat beteft de ooglidcorrectie, geen verstand van dus ik kan je niet helpen helaas..maar ik denk dan maar ze raden het niet voor niets af dus ik zou het uitstellen...

LolaLisa and Leesteken like this.
  14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Wij hebben het al veel mensen verteld. Ze wisten namelijk wanneer de punctie was. Dus die vragen kwamen vanzelf. De verrassing is er af, maar de steun in moeilijke tijden was nog harder nodig dan het “surprise effect” denk ik dan maar. Nu hebben we een boel mensen die mee blijven duimen dat het goed gaat.

Ik heb vandaag ook nog getest. Gewoon omdat ik zo vreselijk bang ben dat dat streepje opeens weg is. Natuurlijk grote onzin om nu nog door te blijven testen... Maar wordt er zo onrustig van nog een week te moeten wachten tot de echo!

Attached Files:

MevrouwH, Daphne85, Nvd and 4 others like this.
  15. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female

Ow wat leuk! Maar het gaat om een ooglidcorrectie

16. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female

Ow wat naar! Kan me voorstellen dat je nu deze keuze maakt.

Ik heb ook een miskraam gehad, maar als ik erg ziek word door de zwangerschap ( wat ik al 2x heb gehad) dan vertel ik het wel liever aan familie.

Nvd likes this.
  17. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

Mar 5, 2016
    1,060
    993
    113
    Het is inderdaad de verdoving waarom ze de ingreep niet willen doen bij zwangerschap. Qua pijnstilling krijg je niks mee daarna, kan je met paracetamol af maar de verdoving(Xylocaine/adrenaline) passeert de placenta en heeft een vaatvernauwende werking.

Ik moet nog aan carpaal tunnel syndroom geopereerd worden maar dat doen ze dus ook niet tijdens de zwangerschap.

Ik zie veel ooglidcorrecties en afgezien van de verdoving(die is vrij onprettig) voel je er niks van. Je bent wel even bont en blauw daarna maar de resultaten zijn wel altijd mooi vind ik

Daphne85 likes this.
  18. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female

Bedankt voor je reactie! Ah helder. Ja ik baal enorm had t zo graag willen doen want ik erger me enorm aan. Maar ja dan 9 maanden wachten en direct een afspraak maken na de bevalling hihi

19. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Ok mijn borsten blijken gewoon een cup gegroeid al. Mijn bhs zijn bovenin altijd leeg, Ze sluiten nooit perfect en nu zitten ze strak en helemaal gevuld. Ben benieuwd hoe dit doorzet

20. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female

Hihi oei dat gaat snel. Bij mijn vorige Zwangerschap was ik van d naar een f gedaan. Schrok me echt dood toen ik het ging lagen opmeten

Share This Page