Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lalalaura, Jul 27, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Dat is al vlot:D

2. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Ja vorige keer waren ze wel iets groter maar niet zo, maar toen deden ook eigenlijk alleen mijn tepels pijn, nu voelde mijn complete borsten steeds extreem beurs en juist weinig last van mn tepels. Had andere bh's door de pijn van aan de afgelopen weken en nu weer terug op mijn gewone bh's en het valt ineens op dat ze dus ineens super vol zijn en amper passen + in die bh is de pijn een stuk minder, dus achteraf geven deze betere steun :S

3. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Oei, nouja dat kon je ook niet weten. Iig fijn dat je door je gewone bh’s minder pijn hebt.

Je man vindt de vollere cup vast ook niet vervelend :roflmao:

Nvd likes this.
  4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik vind t gewoon echt rot dat ik nergens iets aan merk. Maakt me zo onzeker!!

Gaan jullie ook de clear blue doen? Voor de 3+? En zo ja wanneer had je die?

5. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    Nee ik niet, want als ik geen 3+ krijg dan word ik gek. Bovendien vind ik die testen belachelijk duur... Ik volg nu gewoon de theorie: Wait and see... Meer kan ik toch niet doen tot eerste echo. De ene dag voel ik trouwens helemaal niks en andere dag heb ik allerlei krampen en rugpijn.
    De kwaaltjes komen echt vanzelf wel :) bij de een wat eerder dan de ander :)

@Nvd jeetje dat gaat snel! Straks al meteen nieuwe bh’s shoppen...

@Daphne85 zwangerschap is wel mooie reden om het uit te stellen :)

—-
    Ik heb trouwens voor de 7e dag op rij van pijn in mijn rug billen en benen. De lieve bekkenfysio waar ik vorige keer heen ging is alleen op vakantie, dus ik wacht nog even weekje tot ze terug is :) In tussentijd doe ik wat internet-oefeningen en dat lijkt wel iets te helpen. En heb tegenwoordig sta-zit bureau dus kan ook wel wat afwisselen gelukkig.

Daphne85 likes this.
  6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Nee, ik ben gestopt met testen. De natuur heb je toch niet in de hand. Die 3+ zegt mij niets. Dan vind ik wel weer iets anders om onzeker over te zijn. Ik wacht gewoon af tot de echo nu.

Tess27 and LolaLisa like this.
  7. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    De kwaaltjes komen rond de 6 weken op een hoogte punt trouwens. Dus voor wie nu nog niets voelt.. misschien rond die 6 weken wel.. en anders kom je de eerste trimester wellicht kwaaltjes vrij door.

Momma2b, Daphne85 and LolaLisa like this.
  8. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Bij mij inmiddels wel de nodige kwaaltjes. Af en aan misselijk, moe en duizelig. Ik wilde juist dat ik ze niet had. Bij mijn zoontje was ik eigenlijk alleen moe, dus hoopte dat ik deze keer er ook zonder misselijkheid doorheen zou kunnen, maar helaas.

Leesteken likes this.
  9. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    de piek ligt toch tussen de 9 en 11 weken?

@Leesteken mijn man heeft er niks aan hoor, die zou er niet een mogen zitten als hij wil, maar hij is deze week uberhaubt de hele week weg ;)
    @Tess27 ik doe geen testen meer, heb de dikke streep gezien en nu is het afwachten, die testen zegen niks, had 2 weken na mijn miskraam nog een dikke streep, dus is alleen maar zonde van het geld en als het misgaat stop je het er ook niet mee

Leesteken likes this.
  10. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
  11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dat is ook zo. Alleen dat doem denken is vreselijk na al die jaren. Ook jullie zullen dat wel hebben hoor. Maar t maakt mij echt een ander mens haha.

Ben in alle trajecten altijd zo positief en nuchter geweest dat het nu wel ‘zeurderig’ aanvoelt maar dat is dan niet gek zeg ik tegen mezelf.

Vandaag een dagje weg!

12. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Er was ook iets met 6 weken. Ik weet alleen niet meer wat :roflmao:

Nvd likes this.
  13. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Helemaal niet gek, meer dan logisch! Geniet van je dagje weg!

14. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,394
    1,285
    113
    Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020

1 april

2 april
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    2e voor ons gezin.
    MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje

3 april

4 april

5 april
    LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje

6 april

7 april
    Nvd - 34 jaar - 1e kindje

8 april
    Leesteken - 27 jaar - 2e kindje

9 april
    Tulp123 - 27 jaar - 3e kindje

10 april

11 april
    MevrouwH - 37 jaar - 2e kindje
    Momma2b - 29 jaar - 1e kindje

12 april
    Maritiem - 28 jaar- 4e kindje
    Daphne85 - 34 jaar - 3e kindje

13 april
    ♡ Sniekie - 32 jaar - 4e kindje

14 april

15 april

JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (6)
    ---------------------------------------------

Afspraken:
    - 13 augustus: Lalalaura - echo ter controle en afsluiting mmm bij fertiliteitsarts
    - 13 augustus: MolliMuis - vroege echo
    - 20 augustus: LolaLisa - vroege echo
    - 26 augustus: MevrouwH - vroege echo
    - 27 augustus: Leesteken - intake vk + vroege echo
    - 3 september: LolaLisa - intake vk/gyn
    - 5 september: MolliMuis- termijnecho
    - 5 september : Nvd - intake en eerste echo (8:30)
    - 9 september; maritiem-intake met echo
    -23 september: maritiem-termijnecho

15. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,394
    1,285
    113
    Even mijn afspraken op de lijst gezet, was toch even spannend om de vk te bellen hoor. Denk dan direct straks is het gewoon niks of toch nog van de miskraam ofzo... de assistente snapte er even niks van hoe ze moest rekenen. Ze wou rekenen vanaf eerste bloedverlies miskraam... dan gaf ze me 2 weken extra cadeau... heb haar weten te overtuigen dat we beter van mijn ovulatie uit kunnen gaan.
    Eerste echo gepland op 9-9 om 9.00 als dat geen geluk gaat brengen :p

Nvd, Leesteken and Daphne85 like this.
  16. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female
    Hay dames

Ik denk dat ik enkel nog een action test ga doen en verder t erbij laat, ik wacht t dan af tot de echo. Morgen gaan we terug naar Nederland wellicht dat ik dan vrijdag een testje haal van action en dan is t goed geweest want ik ken mijzelf ga dan mijzelf alleen maar gek make met schijnzekerheden.

Betreft de kwaaltjes, ik heb bij 2 zwangerschappen enorme misselijkheid gehad zo erg dat ik tot niets is staat was. Ik hoop dat ik net als bij mijn jongste zoon hier geen last van zal hebben.

Ik ben nu 1 dag flink misselijk geweest maar vandaag en gisteren gelukkig niet. Ik snap dat het voor sommige onzekerheid geeft maar geloof me als je niks kan doen omdat je zo beroerd bent dan is dat ook niks

Leesteken likes this.
  17. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female
    P.s sorry maar kan iemand voor mij op de lijst zetten 26 augustus vroege echo

18. tulp123

tulp123 Bekend lid

Feb 7, 2013
    578
    281
    63
    Als ik de hele tekst wil kopieren en plakken om aan te vullen van mijn gegeven komt alles in zwart witte tekst weer terug. ik weet niet wat ik verkeerd doe. misschien kan iemand mij helpen met toevoeging op de lijst:

28-08: vroege echo
    04-09 intake

Dankjewel :thumup::D

19. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    Je moet niet kopiëren ;)
    Als je op “reageer” klikt, dan quote je de tekst. De opmaak blijft dan staan. Enige wat je moet doen is de [ quote] en [ / quote] aan begin en einde van de tekst weghalen. En dan kan je je bericht plaatsen

Daphne85 likes this.
  20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

Mar 8, 2017
    1,882
    2,191
    113
    Verpleegkundige
    Hey iedereen! Mag ik er nog bij? (Ik kom van een ander forum maar dat word helaas gesloten :( )
    Ik ben momenteel 5w 3d zwanger van ons 2e kindje, uitgerekend op 5 april. Ik heb al een dochtertje van 2j :)

Groetjes Amoxiclav

Share This Page