Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lalalaura, Jul 27, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female

2. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Is het een idee de hartjes pas voor onze naam te plaatsen als we een hartje op de echo hebben gezien? Dat hadden we de vorige keer in de groep en vond ik wel erg leuk toen.

Lalalaura, LolaLisa and Leesteken like this.
  3. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Hoi, ik schrijf graag mee.

Mijn eerste tuurtest had ik op 7dpo. Vandaag op 9dpo hoef ik niet meer te turen. Als alles goed gaat ben ik 8 april uitgerekend.

Attached Files:

Belle0872, Nvd and LolaLisa like this.
  4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020

1 april

2 april
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    2e voor ons gezin.

3 april

4 april

5 april
    LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje

6 april

7 april
    Nvd - 34 jaar - 1e kindje

8 april
    Leesteken - 27 jaar - 2e kindje

9 april

10 april

11 april

12 april

13 april

14 april

15 april

JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (1)
    ---------------------------------------------

Afspraken:
    - Lalalaura: 13 april echo ter controle en afsluiting mmm bij fertiliteitsarts

5. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    Leesteken and Nvd like this.
  6. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    Ik ben trouwens echt al sinds de lunch echt enorm misselijk... Tijdens de zwangerschap van mijn dochter hielpen waterijsjes heel goed (je wil niet weten hoeveel raketjes en van die ijssticks ik toen heb gegeten) maar dat lijkt nu weinig verschil te maken

7. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    He nee, ik voel me ook wel misselijk en drinken of eten helpt. Niet te veel. Steeds paar slokjes. Drink zo'n 3 liter water op dit moment. Helpt dat misschien bij jou ook?

8. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Gefeliciteerd! Al 7 dpo een positieve test, dat is snel zeg!

Leesteken likes this.
  9. MolliMuis

Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020

1 april

2 april
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    2e voor ons gezin.

MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje

3 april

4 april

5 april
    LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje

6 april

7 april
    Nvd - 34 jaar - 1e kindje

8 april
    Leesteken - 27 jaar - 2e kindje

9 april

10 april

11 april

12 april

13 april

14 april

15 april

JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (5)
    ---------------------------------------------

Afspraken:
    - Lalalaura: 13 april echo ter controle en afsluiting mmm bij fertiliteitsarts

10. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Ooo leuk zeg! Ben benieuwd wanneer je terecht kunt!
    En pff...En dat is ook echt een rot termijn... verheug je je helemaal op die echo... Hoop zoooo dat het nu goed gaat!

Ik zit in de mmm, dus bij de verloskundige nog geen afspraak, maar al wel met de artsen van de fertiliteitsafdeling. Zij doen altijd de eerste voor ze je “overdragen”... Ik heb wat gezwollen borsten en soms vlaagjes misselijk.
    Maar ben alleen maar blij als ik iets voel. De mmm is zeer hobbelig geweest. En dat ik me hier durf aan te melden is al heel wat. Ben eigenlijk vooral aan het wachten op de volgende tegenslag... Hoop dat dat gevoel snel weggaat....

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Spannend!!! Duim mega hard mee... Veel mensen in dit groepje waarbij niet alles in 1 keer vlekkeloos is verlopen zeg... Bah...

12. MolliMuis

Net nog maar even een testje gedaan om even te kijken of streep niet lichter geworden zou zijn. Maar hartstikke donker :D
    Straks maar verloskundige bellen!

13. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    @Lalalaura hoop dat je snel meer vertrouwen krijgt! Net als alle andere met een miskraam tourwens! Zijn er inderdaad wel veel in dit groepje. Wat wellicht wel fijn is, we snappen elkaar maar al te goed in onze angsten!

Vannacht vrij misselijk geweest en overdag met vlagen. En ik vind het heerlijk :) Vorige keer had ik alleen pijnlijke borsten en rook alles zo sterk. Nu blijft mijn onderrug langer zeuren, doen mijn borsten savond pijn en die vlagen van misselijkheid. Het geeft vertrouwen. Slaat nergens op, ik weet het maar zolang ik misselijk ben of het oploopt gebeurd er in elk geval wat goeds binnen in me.

@MolliMuis mooie duidelijk test. Ben benieuwd wanneer je je eerste afspraak hebt.

LolaLisa likes this.
  14. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

Apr 14, 2017
    516
    425
    63
    @Nvd dat gevoel herken ik helemaal. Bij mijn miskraam helemaal niet misselijk ofzo, alleen pijnlijke borsten. Terwijl ik bij mijn dochter iedere ochtend boven wc hing. Dus die misselijkheid nu geeft me ook echt vertrouwen, terwijl het natuurlijk geen garantie is!

@MolliMuis dat is wel overduidelijk :p

@Lalalaura probeer maar te “genieten” van je kwaaltjes, dan gaat je gevoel van wachten op tegenslag misschien wat sneller weg...
    je hebt dan over kleine 2 weekjes echo al? (overigens staat er in de lijst april zie ik net :))

—-
    Ik ga over uurtje bellen voor eerste afspraak! Ben echt beetje zenuwachtig, maar zal toch zon 2/3 weken geduld nog moeten hebben.
    Overigens ben ik gisteren hele dag misselijk geweest en vannacht ook maagzuur... Het geeft me vertrouwen dat het nu wel goed zit :)

Ik heb gisteren mijn laatste test gebruikt en ik ga nu ook niet meer testen. De teststreep gisteren was net zo donker als controlestreep en ze zijn goed opgelopen (die van zaterdag is een early, vrijdag/zondag is expres; vandaar kleurverschil)
    Dus ga er vanuit dat goed zit

Attached Files:

15. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Niet te missen :D

16. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Met de predictor vastgesteld dat ik zwanger ben en wilde met kv de oploop bijhouden, maar wat een verschil. Stomme matige streepjes. Daardoor ga ik erg twijfelen.

De eerste kv is van gisteravond en de onderste van vanochtend. Er is wel duidelijk verschil te zien maar ik had meer verwacht.

Attached Files:

17. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Spannend @LolaLisa. Ik hoop dat je snel naar de vk mag

LolaLisa likes this.
  18. MolliMuis

Maar je bent pas 10 dpo zie ik. Dus is nog best vroeg om hele donkere streepjes te hebben. En hcg verdubbeld iedere 2-3 dagen toch? Dus dan zou gisteravond en vanochtend inderdaad niet heel veel verschillen. En je ziet wel oploop!

Leesteken likes this.
  19. MolliMuis

Zie in je onderschrift trouwens dat je een zoontje hebt uit 2018, ik ook! Wanneer is hij geboren? Mijne in september, dus nu bijna 11 maanden oud.

Leesteken likes this.
  20. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Onze kleine in augustus. Volgende week wordt hij 1.

MolliMuis likes this.

Share This Page