Hay dames Gisteren zijn we terug gekomen van vakantie...wat ben ik blij dat ik niet ziek ben geworden in het vliegtuig!! Vandaag lekker huisje op orde brengen en weer eens zelf koken. Ik ga zo naar de action en de 2e test doen en tevens de laatste. Ik ga zo terug lezen wat er getypt is
Vooral even overleggen denk ik met een fysio. Want je wil inderdaad niet dat het aanhoudt. Anderzijds denk ik dat de “wees blij dat je dingen voelt” kort door de bocht is. We kunnen niet het lijf van een ander voelen. En wat echt niet gaat...Maar zou wel hulp zoeken @LolaLisa
So @applejo ga je lekker... Ik bedoelde gewoon ziekmelden tot ik bij fysio was geweest. Gelukkig voel jij mijn lijf zo goed aan zeg... Jeetje. Je hebt geen idee wat voor werk ik doe en hoe de pijn mijn functioneren beïnvloed. @Lalalaura dat was ook mijn plan inderdaad heb volgende week afspraak bij bekkenfysio. Hoop dat ze mij kan helpen —— Overigens om mezelf dan maar gelijk te verantwoorden; ik heb me niet ziekgemeld en zou dat ook nooit zomaar zonder reden doen.
Je hoeft jezelf echt niet te verantwoorden hoor lieverd. Ik werk niet eens! Ben t kots beu om iedereen alles uit te leggen. Ook geld ; als je niet werkt betekend t niet dat je niks doet!
Hay dames de eerste positieve test was van predictor early zoals jullie misschien nog weten in Turkije. Nu weer in NL deze van de action gekocht en direct gedaan. Ik ga verder geen testen kopen enkel misschien voor de grap nog in de 2e in het pakje gebruiken.
Goede middag, Net gebeld door de gynaecoloog en mijn hcg is van 25 naar 1167 gestegen in een week! Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik zwanger ben. Ze gaan me nu inplannen voor een vroege echo. @Amoxiclav ; sterkte! We hopen allemaal het beste.
Hey iedereen. Net terug van consultatie. Er zit wat bloed rond het vruchtzakje en moet nu hele week utrogestan nemen en volgende week terug voor echo.. hopelijk komt alles goed met dit kindje, het is zo gewenst!
Ehm... wow wat een reactie. Bedoelde het niet verkeerd. Jij meldt het en ik mag daarop reageren toch? Het lijkt mij persoonlijk vreselijk heftig als je met 5 weken het lichamelijk al zo zwaar hebt door de zwangerschap, dat je je wellicht overweegt je ziek te melden. Dan kun je het nog wel heel zwaar krijgen als er echt iets groeit en bloeit. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. No hard feelings... Zal me wel stil houden...
Je hoeft het mij niet uit te leggen hoor. En heb ik gezegd dat als je niet werkt, je niks doet? Hoor je mij echt niet zeggen. Mn man ik werken veel en hebben daarnaast ook weer extra veel vrije tijd om mooie reizen en stedentrips te doen. Ieder zn ding inderdaad