Tsja, ik heb niet zoveel te melden geloof ik. Geen geschiedenis en geen kwaaltjes. Ik wacht nu vooral op die eerste echo.
Bedankt voor het delen van je verhaal. Wat heftig allemaal. Knap ook dat jullie relatie dit doorstaan heeft ❤️ Nu op naar een mooie baby.
@Nvd bedankt! @Vogeltje123 welkom Mijn moeder komt vandaag en we gaan ergens lekker lunchen. Ik denk dat ik haar ga vertellen dat ik zwanger ben. Mijn moeder is echt mijn steun. Benieuwd hoe ze zou reageren want onze kids zijn al 14 en 11 jaar ( mijn man en ik hebben een lastige periode gehad in onze relatie) Wat gelukkig nu achter de rug is
En hoe reageerde je moeder @Daphne85? Ik ben vandaag naar de lion King geweest. Leuk met die hormonen zeg, heb 80% van de film gehuild
Ow echt?! Jaaa jeugdtrauma toen die vader overleed...ik heb beloofd met mijn zoon te gaan nou dat beloofd dus wat Mijn moeder reageerde haha verrast ze riep letterlijk op het terras “neee meen je niet” ze was erg blij en gaf aan dat er altijd wel beren op de weg zijn maar dat ik mij oo het positieve moet focussen. Dat ben ik ook van plan hihi ( ze doelde op mijn eerdere extreme hormonen/depressie tijdens zwangerschappen)
Hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier al wel wat meer kwaaltjes als bandenpijn en moeheid. Ook maagzuur komt wat meer al is dat meer met vlagen. Vorige zwangerschappen was dat soms bijna constant. Heb nu echt dat ik bij mijn lies voel trekken bij opstaan en verzitten enzo. En ik ben soms vrij snel van slag. Maandagochtend komt moeders voor moeders. Ik ben dan rond de 5 weken. Ben benieuwd wat de test aangeeft dan Toch weer een beetje spannend....
@Tess27 Herkenbaar. Ik voel ook niks (4+6) en ga zeker nog een cb doen voor de 3+. Zegt niks, maar toch wil ik deze zien.. (3 x miskraam gehad) Zie dat je inmiddels 3+ hebt! Yes! Nu ik nog Piek kwaaltjes Inderdaad tussen ongeveer 9 en 11 weken. Beginnen vaak pas bij 6 weken erger te worden of bij sommige komen ze dus net pas. Hier Ook super bang... knuffel voor iedereen die onzeker is en voor iedereen die zich belabberd voelt
Twijfel... vandaag of morgen... vandaag zou natuurlijk nog 2-3 kunnen zijn, morgen eigenlijk ook... Had pas 11 dpo (avond) een tuurstreep.. En anders koop ik er nog een en probeer het over 3-4 dagen weer . Jij was 4.6 toen je m deed toch?
Kon het toch niet laten om nog een keer te testen! 2 dagen na de eerste test! En zo te zien is hij veel donkerder geworden
Mooie oploop @Vogeltje123 Hier begint de misselijkheid wel toe te nemen, eten wordt langzaam wat moeilijker, veel kan ik niet eten (krijg ik extreme maagzuur) en moet langzaam eten. Uur na het eten helemaal erg misselijk en braakneigingen gelukkig niet echt braken maar gisteren in de auto leek het even bijna mis te gaan. Maagzuur is ook vreselijk maar weet ondertussen redelijk wat het triggert dus gisteren geen last van gehad door heel bewust mn eten te kiezen, hopelijk houd ik dat een beetje vol want paar dagen geleden dat ik moest spugen door verkeerd eten kwam er allemaal bloed mee. Borsten zijn nog steeds gevoelig maar lijken stabiel te zijn en nu niet door te groeien dus de enorme steken en trekken zijn zo goed als weg, kan nu wennen aan de nieuwe vollere cup. Met de vermoeidheid valt het dan juist weer enorm mee, voel me in de middag soms wel moe maar geef er niet aan toe en red het dan savonds makkelijk tot 2200/2300 Verder sinds een paar dagen wel veel meer krampjes en steken. Ook bandenpijn bij uitstrekken. Gek hoor alles nu ineens zo snel veranderd in de laatste week. Morgen 6 weken Beginnen er bij jullie langzaam al meer symptomen te komen?