Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lalalaura, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Goed bezig voor het goede doel!
    Moeders voor moeders heeft mij gisteravond gebeld en ze komt morgen! Zeker heel spannend weer dat streepje.:oops:
    Maar aan de andere kant, als het een goede streep is, een hele fijne bevestiging!

Blacky27 en Leesteken vinden dit leuk.
  2. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik heb nu ook wat wijde kleding aan en verder bekenden vermijden. Ik heb nog vakantie :roflmao:. Hopelijk zakt ie snel weer wat in.

Iemand al gekke cravings?

Vogeltje123 en Momma2b vinden dit leuk.
  3. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw

Geen gekke cravings maar bijna alles smaakt anders. Mijn vertrouwde knacker met smeerkaas vond ik vanochtend echt niet lekker.

Nu licht er een boterham te roosteren in de oven met gerookte zalm en zo wat advocado erover heen. Erg benieuwd of dat nog wel lekker is.

@Vlinder076 die rommelende darmen had ik ergens rond week 3/4 al en veel boeren met name na het eten.

Leesteken en Momma2b vinden dit leuk.
  4. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik ben gisteren flauwgevallen op mijn werk. Lage bloeddruk. :(
    Vanmiddag heb ik maar vrij genomen, eventjes bijkomen en rustig aan doen.
    Wel weten nu 2 collegaatjes dat ik zwanger ben. Was niet de bedoeling dat ik dat zo vroeg al ging vertellen. Maarja als je dit soort dingen krijgt... gaan mensen vragen stellen. Ik hoop dat ik het nog even uit kan stellen met het vertellen aan mijn leidinggevende. Die had ik net aan de telefoon en die had natuurlijk ook vragen. Ik denk dat ik het voorlopig probeer te houden op te laag suiker? Ik ben niet zo goed in liegen.:rolleyes:

En anders ja... dan weten ze het maar op werk. Niemand kent familie of vrienden van mij, dus daar ben ik niet bang voor. Enige wat ik naar zou vinden is als ik toch een miskraam krijg en iedereen weet ervan. :$

Heb trouwens ook sinds een paar dagen wel iets een buikje. Maar echt darmen of andere organen zeg maar. Gisteravond voor het eerst knoop en rits los na het avondeten. Had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan bij mij.

5. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Nee nog geen gekke cravings. Wel merk ik meer behoefte aan hartig/zout. Maar daar moet ik natuurlijk ook mee uitkijken.

Leesteken vindt dit leuk.
  6. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Heerlijk! Werd gerookte zalm niet afgeraden? :D

Daphne85 vindt dit leuk.
  7. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    @Momma2b oi dat is naar. Hopelijk was het een dipje en heb je nu niet standaard een lage bloeddruk.

8. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Verhit kun je het prima eten.

Blacky27 en Vogeltje123 vinden dit leuk.
  9. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Alleen als je het zo uit ge verpakking eet, dan heb je kans op listeria. Verhit mag je het dus wel zoals @Leesteken zegt. Is wel behoorlijk zout op die manier maar ik gebruik verder geen zout dus is wel fijn.

Pff heb dus echt moeite om die ene boterham op te eten en binnen te houden. Normaal kan ik wel 10 boterhammen eten ( doe ik niet, maar zou het wel kunnen) heel raar om eens mee te maken hoe het is om weinig te kunnen eten. Ook wel een soort van goed met mijn gewicht ;)

10. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ja dat wist ik maar ik dacht dat ze het zo uit de verpakking wilde eten.

Lekker gerookte zalm. Nu heb ik trek in gerookte zalm zo uit de verpakking :roflmao:

11. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Nou moeders voor moeders is geweest. En ondanks dat er gevoeligheid vanaf 10 op de verpakking staat was de test toch lichter dan de controlestreep maar wel heel duidelijk. Mocht ook gelijk al beginnen met inzamelen ook al ben ik nog geen 6 weken.

Ik had nog een Kruidvat test liggen en denk die doe ik nu ook maar gelijk met dezelfde urine als vergelijkend warenonderzoek.

Mvm test blijft test iets lichter als controle
    En bij kV test is test duidelijk donkerder dan controle.

Blijkbaar is Kruidvat dus toch gevoeliger ondanks dat ze meten vanaf dezelfde hoeveelheid(10)

Anyway, ik ben blij want blijkbaar zit het dus nog steeds hartstikke goed :thumup::)

Bijgevoegde bestanden:

Blacky27, Daphne85, Sniekie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Vind het er goed uit zien!

Ik heb deze ronde ook hcg gespoten waarvoor jullie inzamelen. Ik heb alleen nog niet gebeld, beide keren gedaan en afspraak gemaakt en beide keren weer af kunnen bellen. Ik wacht even op de echo over een weekje. Nog een week spanning!

13. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Goede morgen lieve dames. Hier net dikk en bloeding gehad...(5 weken 3 dagen) ben nu op vakantie dus kan niet naar de vk. Ik heb met dr gebeld en ze denkt toch een vroege miskraam. :(

Heb maar eenmalig een flinke scheut verloren en nu bloed ik niet meer..
    Heb net ook nog maar een CB gedaan maar die geeft 3+ aan.

Jullie hier ervaring mee?

14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Jeetje dat is schrikken... ik heb hier geen ervaring mee sorry..

Ik weet wel dat een test niet direct afloopt...

Ik hoop voor je dat het iets anders is geweest.. heel veel sterkte.

applejo vindt dit leuk.
  15. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Wat naar zeg. Vind het wel raar dat ze meteen spreekt over een vroege mk als het maar 1 scheut was.

Als het nu verder stopt kan het nog prima goed zitten. Hopelijk blijft het hierbij. Sterkte...

applejo vindt dit leuk.
  16. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw

Ja ik heb altijd bloed verlies gehad bij mijn zwangerschappen en heb 2 gezonde jongens van 14 en 11

Ik duim voor je

applejo vindt dit leuk.
  17. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ja... heel onzeker dit. Ja ze gaat er vanuit omdat ik ook krampen had in buik en steken in de rug. Zat krom op mn bed.

@Daphne85 had je dan ook pijn toen?

18. Daphne85

Daphne85 Actief lid

21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Eerste keer heel erg, 2e zwangerschap had ik net als eerste bloed rond de 5,en met 17 weken met 17 weken had ik geen pijn

applejo vindt dit leuk.
  19. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Oh dat klinkt niet goed... Hopelijk waren het je darmen en verloor je misschien daardoor ook wat bloed? Ik blijf hopen en duimen voor je

applejo vindt dit leuk.
  20. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    @applejo jeetje wat schrikken... hopelijk blijft het daarbij... Ben je geen stolsels verloren? Want zolang die er niet bijzaten kan het ook “gewone” bloeding zijn geweest?

Mijn ervaring met mijn miskraam rond 6+3 was ook echt enorme krampen met bloedverlies maar dan ook met echt grote stolsels. De dag erna begon het beetje menstruatie-achtig te bloeden..

Heel veel succes! Hopelijk kan je snel naar vk als je thuis bent voor duidelijkheid

applejo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina