Goed bezig voor het goede doel! Moeders voor moeders heeft mij gisteravond gebeld en ze komt morgen! Zeker heel spannend weer dat streepje. Maar aan de andere kant, als het een goede streep is, een hele fijne bevestiging!
Ik heb nu ook wat wijde kleding aan en verder bekenden vermijden. Ik heb nog vakantie . Hopelijk zakt ie snel weer wat in. Iemand al gekke cravings?
Geen gekke cravings maar bijna alles smaakt anders. Mijn vertrouwde knacker met smeerkaas vond ik vanochtend echt niet lekker. Nu licht er een boterham te roosteren in de oven met gerookte zalm en zo wat advocado erover heen. Erg benieuwd of dat nog wel lekker is. @Vlinder076 die rommelende darmen had ik ergens rond week 3/4 al en veel boeren met name na het eten.
Ik ben gisteren flauwgevallen op mijn werk. Lage bloeddruk. Vanmiddag heb ik maar vrij genomen, eventjes bijkomen en rustig aan doen. Wel weten nu 2 collegaatjes dat ik zwanger ben. Was niet de bedoeling dat ik dat zo vroeg al ging vertellen. Maarja als je dit soort dingen krijgt... gaan mensen vragen stellen. Ik hoop dat ik het nog even uit kan stellen met het vertellen aan mijn leidinggevende. Die had ik net aan de telefoon en die had natuurlijk ook vragen. Ik denk dat ik het voorlopig probeer te houden op te laag suiker? Ik ben niet zo goed in liegen. En anders ja... dan weten ze het maar op werk. Niemand kent familie of vrienden van mij, dus daar ben ik niet bang voor. Enige wat ik naar zou vinden is als ik toch een miskraam krijg en iedereen weet ervan. Heb trouwens ook sinds een paar dagen wel iets een buikje. Maar echt darmen of andere organen zeg maar. Gisteravond voor het eerst knoop en rits los na het avondeten. Had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan bij mij.
Nee nog geen gekke cravings. Wel merk ik meer behoefte aan hartig/zout. Maar daar moet ik natuurlijk ook mee uitkijken.
Alleen als je het zo uit ge verpakking eet, dan heb je kans op listeria. Verhit mag je het dus wel zoals @Leesteken zegt. Is wel behoorlijk zout op die manier maar ik gebruik verder geen zout dus is wel fijn. Pff heb dus echt moeite om die ene boterham op te eten en binnen te houden. Normaal kan ik wel 10 boterhammen eten ( doe ik niet, maar zou het wel kunnen) heel raar om eens mee te maken hoe het is om weinig te kunnen eten. Ook wel een soort van goed met mijn gewicht
Ja dat wist ik maar ik dacht dat ze het zo uit de verpakking wilde eten. Lekker gerookte zalm. Nu heb ik trek in gerookte zalm zo uit de verpakking
Nou moeders voor moeders is geweest. En ondanks dat er gevoeligheid vanaf 10 op de verpakking staat was de test toch lichter dan de controlestreep maar wel heel duidelijk. Mocht ook gelijk al beginnen met inzamelen ook al ben ik nog geen 6 weken. Ik had nog een Kruidvat test liggen en denk die doe ik nu ook maar gelijk met dezelfde urine als vergelijkend warenonderzoek. Mvm test blijft test iets lichter als controle En bij kV test is test duidelijk donkerder dan controle. Blijkbaar is Kruidvat dus toch gevoeliger ondanks dat ze meten vanaf dezelfde hoeveelheid(10) Anyway, ik ben blij want blijkbaar zit het dus nog steeds hartstikke goed
Vind het er goed uit zien! Ik heb deze ronde ook hcg gespoten waarvoor jullie inzamelen. Ik heb alleen nog niet gebeld, beide keren gedaan en afspraak gemaakt en beide keren weer af kunnen bellen. Ik wacht even op de echo over een weekje. Nog een week spanning!
Goede morgen lieve dames. Hier net dikk en bloeding gehad...(5 weken 3 dagen) ben nu op vakantie dus kan niet naar de vk. Ik heb met dr gebeld en ze denkt toch een vroege miskraam. Heb maar eenmalig een flinke scheut verloren en nu bloed ik niet meer.. Heb net ook nog maar een CB gedaan maar die geeft 3+ aan. Jullie hier ervaring mee?
Jeetje dat is schrikken... ik heb hier geen ervaring mee sorry.. Ik weet wel dat een test niet direct afloopt... Ik hoop voor je dat het iets anders is geweest.. heel veel sterkte.
Wat naar zeg. Vind het wel raar dat ze meteen spreekt over een vroege mk als het maar 1 scheut was. Als het nu verder stopt kan het nog prima goed zitten. Hopelijk blijft het hierbij. Sterkte...
Ja ik heb altijd bloed verlies gehad bij mijn zwangerschappen en heb 2 gezonde jongens van 14 en 11 Ik duim voor je
Ja... heel onzeker dit. Ja ze gaat er vanuit omdat ik ook krampen had in buik en steken in de rug. Zat krom op mn bed. @Daphne85 had je dan ook pijn toen?
Eerste keer heel erg, 2e zwangerschap had ik net als eerste bloed rond de 5,en met 17 weken met 17 weken had ik geen pijn
Oh dat klinkt niet goed... Hopelijk waren het je darmen en verloor je misschien daardoor ook wat bloed? Ik blijf hopen en duimen voor je
@applejo jeetje wat schrikken... hopelijk blijft het daarbij... Ben je geen stolsels verloren? Want zolang die er niet bijzaten kan het ook “gewone” bloeding zijn geweest? Mijn ervaring met mijn miskraam rond 6+3 was ook echt enorme krampen met bloedverlies maar dan ook met echt grote stolsels. De dag erna begon het beetje menstruatie-achtig te bloeden.. Heel veel succes! Hopelijk kan je snel naar vk als je thuis bent voor duidelijkheid