Hier helaas een slechte ervaring om te delen. Ik was wel al 5 dagen aan het bloeden maar dat was alleen bij afvegen. De pijnscheuten en krampen gingen gepaard met normaal bloed en dat had ik 2 avonden. De 3de avond kwam eea goed op gang en verloor ik ook stolsels en het vruchtje. Testen gaan je geen duidelijkheid geven. 3 weken nadat bij mij het kindje was overleden teste ik nog dik positief. Het enige wat je nu kunt doen is afwachten en bidden dat het eenmalig was. Let overigens ook goed op andere symptomen zoals pijn in je rechterarm en duizeligheid. Er is een kleine kans dat je te maken hebt met een baarmoerderlijke zwangerschap als je nog geen echo hebt gehad. Veel sterkte en succes en ik hoop dat je loos alarm had en gewoon en griepje wat voor kramp zorgt en dat het bloed gewoon een adertje is!!!
Hay dames Vandaag weer gewerkt en 1 van mijn cliënten vertelde dat ze zwanger is en wel verhelderend voor mij want ze laat t helemaal op z’n beloop en wilde zelfs nog wachten met de eerste echo. ( ook niet altijd goed maar voor mij wel eens goed om te zien dat t ook anders kan zijn) Ik ben net thuis en merk dat ik wel extra moe ben, ik ga nu even een dutje doen want vanavond help ik bij de voedselbank. Fijne avond alvast voor iedereen
O jee, dat is wel eng zeg. Geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen. Maar hoop dat het een gewone bloeding was. Kun je als je terug bent van vakantie wel direct bij de verloskundige terecht?
@applejo killing die onzekerheid. Wanneer heb je echo?? Zonder stolsels en doorzetten van bloed lijkt mij ook niet definitief miskraam. Vind ik wat voorbarig. Helaas moet je er zo vroeg wel altijd rekening mee houden... Vandaag ben ik ook 5 weken en 3 dagen en me rotgeschrokken. Ben er nog steeds ondersteboven van. Ik denk in totaal maar 2 druppels helder bloed bij afvegen maar toch.... Alles kwam weer terug van de laatste miskraam. Het begin van t einde voelt t. Daarnaast ook wat menstruatie achtige krampen/gerommel... iemand die mij tips kan geven hiermee om te gaan? Ik probeer mezelf te zeggen dat ik toch niks eraan kan veranderen, maar angst blijft....
Sterkte, ik hoop net als de rest dat het een andere oorzaak is de bloeding die je hebt gehad en dat alles nog goed zit, helaas meer dan afwachten kun je niet doen. en dat is geen leuk antwoord dat snap ik, duim met je mee dat alles nog zit!
Nou dAmes, daar was ik ook weer eens, ik kreeg geen meldingen meer dus had heel wat gemist. Even alles bijgelezen. Voor de dames met bloedingen.. sterkte een slopende tijd nu! Hier vandaag voor het eerst misselijk.. was vanmorgen echt dacht ik dacht o men hoe ga ik dit doen als nu elke dag zo wordt met de andere kids erbij. Gelukkig zakte het na 1,5 uur wel af anders was het een lange dag geweest denk ik. En ook hier wel wat vermoeider maar nog niet zo extreem. Maar wie weet komt dat nog. Ook hier leeft trouwens de onzekerheid na de vorige miskraam. Maar op een of andere manier voelt deze zwangerschap beter, nu alleen zelf ook nog echt even dat vertrouwen krijgen. Nog 3 weken tot de eerste echo, we tellen af.
@applejo ; dat klinkt niet goed. toch kan het nog alle kanten op. Bij mij was het de eerste dag het ergste. Veel pijn en veel bloed. En daarna leek het weer normale menstruatie. Maar die duurde wel lang. Hou even in de gaten hoe het verder verloopt. Sterkte!
Gister was het even een spannende middag/avond! Kreeg een klein beetje bloed na ontlasting en daarna al snel wat bruinig. Geen stolsels of buikpijn/krampen. Gister avond nog heel licht met afvegen en vanmorgen al helemaal niks meer gelukkig Ik heb een zeer gevoelige baarmoedermond die met het geringste al gaat bloeden. De artsen hebben al gezegd rekening te houden dat ik tijdens een zwangerschap last zal hebben van bloedingen
Hallo! Ik meld me hier ook graag. Ik weet mijn preciese datum niet maar zal ergens tussen 1-4 april zijn. Ik heb een hele rommelige cyclus en weet dus niet precies wanneer mijn eisprong geweest is. Was ook bij de eerste ronde raak dus nog niet zo heel erg gelet op symptomen. De 19e de eerste echo. Het is ons tweede kindje. Onze dochter is nu 1 jaar en 2 maanden oud. Bij haar duurde het een jaar en waren we net in het ziekenhuis begonnen toen ik zwanger bleek te zijn. Dit is dus echt een verrassing zo snel!
Oei dat is idd spannend! Gelukkig weet je dat je dit hebt en ben je ook gewaarschuwd. Je weet dat het kan gebeuren, maar alsnog zit je natuurlijk in spanning van welke kant gaat het op? Gelukkig is het weer voorbij. Laten we hopen dat het niet al te vaak gebeurd.
Welkom!!! En gefeliciteerd natuurlijk met de 2e. Fijn dat het deze keer zo snel is gegaan! We gaan allemaal voor mooie april kindjes.
Welkom! En gefeliciteerd Jij had ook het topic over PE aangemaakt toch? Het verhaal van onze zwangerschap de vorige keer was vergelijkbaar als ik me goed herinner... Hopelijk een goede zwangerschap zonder PE deze keer
@Vogeltje123 wat fijn dat je al gewaarschuwd was, dat scheelt wel in de stress, al blijft het schrikken. @Poppy1987 gefeliciteerd en welkom! Wat fijn dat je gelijk zwanger was de eerste ronde, en de eerste echo is ook al zo lekker dichtbij!
Overigens ben ik morgen 6+3 en ging bet vorige keer mis met deze termijn. Nu kreeg ik vanmorgen pijn aan litteken van mijn keizersnede en begon ik meteen te stressen. Terwijl ik vorige keer stiekem wel wist dat niet goed was want was totaal niet misselijk enz. Nu ben ik dat wel en voel ik me ook meer zwanger. Alleen nu ik zo die pijn had krijg ik toch weer twijfels... Die eerste weken zijn zo frustrerend... Zal zo blij zijn als ik een goede echo heb volgende week dinsdag
Zo herkenbaar! Hier ook constant die twijfels... gister was ik misselijk wakker geworden dan heb je zoiets van het zit goed... vandaag weer niks dan denk je zie je wel het gaat weer mis... laat alle eerste echo’s maar snel komen en goed zijn....