Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lalalaura, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Uitgerekend: 1 t/m 15 april 2020

1 april

2 april
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    2e voor ons gezin.

MolliMuis - 28 jaar - 2e kindje

3 april

4 april

5 april
    LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje

6 april

7 april
    Nvd - 34 jaar - 1e kindje

8 april
    Leesteken - 27 jaar - 2e kindje

9 april

10 april

11 april

12 april

13 april

14 april

15 april

JONGEN (0) MEISJE (0) VERRASSING (0) ONBEKEND (5)
    ---------------------------------------------

Afspraken:
    - 13 augustus: Lalalaura - echo ter controle en afsluiting mmm bij fertiliteitsarts
    - 13 augustus: MolliMuis - vroege echo
    - 20 augustus: LolaLisa - vroege echo
    - 27 augustus: Leesteken - intake vk + vroege echo
    - 3 september: LolaLisa - intake vk/gyn
    - 5 september: MolliMuis- termijnecho

- 5 september : Nvd - intake en eerste echo (8:30)

2. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ik zou me toch zekerder voelen als ik nu eens flink wat kwaaltjes zou krijgen. Ik ben steeds bang dat het weer misgaat. Ben bewust stopt met testen omdat dat me gek maakte, maar nu twijfel ik continu of ik toch genoeg voel. Net als mijn borsten, bij miskraam deden ze mega zeer, nu alleen als ik er op druk :roflmao:
    Misselijkheid is ook niet meer zo aanwezig als zondag, wel nog maagzuur en veel boeren...
    Terwijl realistisch gezien weet ik dat de meeste vrouwen pas rond 6 weken kwaaltjes kregen. En ik bij mijn dochter ook toen pas wat merkte.

Hoe overleven jullie deze fase zonder jezelf helemaal gek te maken?

3. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Niet eigenlijk, doorzitten en wachten. Gisteren was ik vaak misselijk, stonk alles. Nu daarin tegen nergens last van. Alleen super veel dorst.
    Deze weken kunnen me niet snel genoeg gaan. Ik ben wel aan het doorstesten en temperaturen. Omdat ik echt een complete dikke streep wil zien staan. Niet dat dat wat zegt, maar toch.

Het voelt ook gewoon nog niet echt ofzo. Vannacht gedroomd dat ik bloed had met plassen en sindsdien verwacht ik ook gewoon steeds ongesteld te worden. Eigenlijk verwacht ik dat steeds. Dat is zo het ritme, denken dat het waar is en dat het dan toch zo is. Daar lijkt de test niet echt bij te helpen. Geen idee of het nou onbewuste zelfbescherming is of dat ik nou echt het gevoel niet heb.

Ben elke keer zo blij als iets stinkt, ik misselijk wordt of mijn borsten ineens steken.

Overigens voelen mijn borsten nu alleen diep pijnlijk terwijl de vorige keer mijn tepels echt leken op enorme schaafwonden qua gevoel.

LolaLisa en Juffie123 vinden dit leuk.
  4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Mijn eerste zwangerschap had ik echt 0 kwaaltjes de eerste 20 weken.. ik vond dat toch wel fijn. Nu ben ik misselijk. Ik vind dat toch minder hoor.

Nvd en LolaLisa vinden dit leuk.
  5. Juffie123

Juffie123 Actief lid

16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Dat snap ik wel! Vorige week had ik veel meer last van mn borsten. Nu alleen als ik er op druk. Nog wel af en toe wat steekjes in onderbuik. Als ik wat voel maak ik me zorgen en als ik niks voel ook.
    We zijn nu 3 weken op vakantie. Eerst kon de vakantie mij niet lang genoeg duren. Nu denk ik wel genieten... maar kijk ik vooruit uit naar de 1e echo op 19 augustus.

Hierbij mijn test van eergisteren en vanmorgen (blijft even fel nu) 20190728_075221.jpg

Nvd, Leesteken en LolaLisa vinden dit leuk.
  6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #66 Lalalaura, 30 jul 2019
    Laatst bewerkt: 30 jul 2019
    Niet! Hahaha.... Ik ben nu op vakantie en heb zelfs gisteren in Frankrijk (18 dpo) een test gekocht.
    Helemaal omdat ik weet dat we alles niet “even” opnieuw kunnen doen.

Bijgevoegde bestanden:

Sniekie, MolliMuis, Leesteken en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Wat zijn jullie strepen al donker zeg . Mijne is gelijk aan gisteren en nog heel licht. Nu denk ik dat de innesteling op 10 dpo was en ben de 15 dpo. Maar wordt nu ook daar weer zenuwachtig

Met hoeveel dpo zijn jullie testen?

Hoop dat jullie toch wel ook lekker genieten in de vakantie des te sneller is hij voorbij ;) wat normaal jammer is maar nu gewenst.

8. Juffie123

Juffie123 Actief lid

16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Haha ja idd! De test is van 18 dpo. 15 dpo was mijn test ook een stuk lichter.

Nvd vindt dit leuk.
  9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Die laatste van mij was 18 dpo. Daarvoor heb ik getest met die Kruidvat 2 voor 5 dingen. Wacht, post ook ff de rest. Dat is eerlijker vergelijken.

Bijgevoegde bestanden:

LolaLisa, Nvd en Leesteken vinden dit leuk.
  10. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Thanks geeft weer hoop, zeker met mijn pijnlijke borsten en krampen. Pijn was nog nooit zo fijn ;)

LolaLisa vindt dit leuk.
  11. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik vind het heel fijn om deze testen te zien :oops:. Ik ben dit meer zo onzeker maar de mijne zien er uit zoals die van jou.

De predictor is van vandaag is minder dik maar lijkt wel donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

LolaLisa vindt dit leuk.
  12. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Ik had met 16 en 19 dpo getest. Tenminste, weet niet exact wanneer eisprong is geweest want hou dat niet bij. Had wat laat getest omdat ik ook wel eens een langere cyclus heb gehad en wilde mezelf niet teleurstellen. Bij beide testen kv 2v5 gebruikt en beide keren teststreep donkerder dan controlestreep.

Nvd en LolaLisa vinden dit leuk.
  13. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Lopen mooi op hoor! Dus onzeker hoef je niet te zijn :thumup:

Leesteken vindt dit leuk.
  14. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Jullie testen zien er allemaal goed uit zeg!

Ik had veel kleurverschil in controlestreep en daardoor ook de teststreep. Had zowel early als expres gebruikt. Ik heb de laatste zondag gedaan, dat was vermoedelijke 13 dpo en toen was teststreep bijna zo donker als controle. Maar die van zaterdag had enorm donkere controlestreep en die teststreep is ong net zo donker als zondag. Maar daarna ben ik dus gestopt met testen in de hoop mezelf niet gek te maken (wat een illusie :roflmao:)

Bijgevoegde bestanden:

15. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ziet er goed uit!

Ik heb eerst 2x een expres gedaan. T streepje op de early is dunner. Is dat bij jouw early’s ook zo?

16. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ja dunner en donkerder is mijn ervaring

Leesteken vindt dit leuk.
  17. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Echt fijn om te zien, ze bleven hier wat achter voor mijn gevoel maar mijn 16dpo is netjes gelijk aan die van jullie :)

Bijgevoegde bestanden:

Leesteken, MolliMuis en LolaLisa vinden dit leuk.
  18. Juffie123

Juffie123 Actief lid

16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Dat is een mooie test!

Nvd vindt dit leuk.
  19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    nu we toch aan t spammen zijn... Had uitgerekend dat bij nette oploop ik vandaag net een 3+ zou moeten krijgen...Ben ZO opgelucht!
    Hahaha en het is natuurlijk een Franse, want we zijn nog weg!

Bijgevoegde bestanden:

20. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Oooh soms ben ik zo dom... ik was net in de kruidvat en ik had mezelf nog zo beloofd geen testen te kopen...
    Maar dacht ach die kv 2v5 kan er wel vanaf..

Dus gelijk bij thuiskomst een test gedaan, waarvan ik natuurlijk verwachtte dat die enorm zou knallen... Maar het streepje is voor 16 a 17 dpo niet eens net zo donker als controlestreep.
    Nu weet ik dat predictor gevoeliger is, maar eigenlijk had ik gehoopt/verwacht een knallende teststreep te zien...

Ik moet het echt leren loslaten, anders word echt drama om het vol te houden tot 20 aug :cry:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina