Uitgerekend 1 t/m 15 april

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lalalaura, 27 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Welkom!!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  2. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Heel heel erg herkenbaar. Vaak denk ik, dit voelt goed het kan niet nog een keer fout gaan(wat nergens op slaat want dat kan natuurlijk wel) Deze zwangerschap is vanaf het begin al anders qua klachten en hele duidelijk oploop in testen en vrij snel knal. Dus ook al zegt dat niets het betekend wel dat bepaalde klachten minder zijn terwijl mijn hcg toch hoog is.

    Maar dan toch als je een paar uur of :confused:dagen niks voelt.....

    Echt een verschrikking vind ik de eerste weken.
     
    Nvd vindt dit leuk.
  3. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Zulke dingen zeg ik idd ook tegen mezelf. In mijn geval helpt het me wel. Omdat ik nu bv weet dat de pijn komt en gaat, misselijkheid komt en gaat... enz. Zou pas echt weer ongerust worden als het hele lange tijd achter elkaar rustig zou blijven...
     
  4. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Ik heb 2 jongens en ik denk dat ik een heel klein beetje voorkeur heb voor nog een jongen ( zo zie je maar) waarom? Ik mijzelf zie als jongens moeder en alles al veranderd en dat vind ik al best eng en het zelfde geslacht zou dan 1 ding zijn wat een beetje het zelfde blijft hihi

    Maar eerlijk ik denk nu alleen maar eerst maar eens een kloppend hartje zien
     
  5. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    @LolaLisa Superfijn dat je weer zo'n mooie echo had.

    @Momma2b Goed dat je jezelf er weer een beetje overheen hebt kunnen zetten. Ik ben ook benieuwd hoe ver je dan bent. Volgende echo zal het vast duidelijk maken♡

    @Jolo Welkom! Wat fijn dat je aaleen mooie echo hebt gehad!

    @Nvd Haha die stomme symptomen ook!

    Verder herken ik al jullie angsten. Ik heb maar van 1 boob last, dus ik zit de hele dag op mijn rechterborst te duwen, om te zien of hij nog wel zeer doet :roflmao:

    Gisteren ging ik boodschappen doen, kreeg ik gigantische krampen in mijn buik. Ik bedacht me al dat het vast mis was nu. Bleek dat ik gewoon erg nodig moest poepen...o_O

    Ik merk gewoon dat ik ook van alles bij mijn lichaam aan het zoeken ben, waarmee ik kan concluderen dat het misschien wel fout aan het gaan is en dan vervolgens heel google af te zoeken om bevestiging te krijgen dat ook dat specifieke gevoeletje of krampje of kriebeltje gewoon kan tijdens een zwangerschap.
    De vorige keer ging het ook mis in de aankomende dagen, dus ik ben nu gewoon ook onrustiger dan de 1e 2 weekjes.

    ECHT GEKMAKEND. En ik doe het allemaal zelf. :roflmao::roflmao:
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Argert Dat van het groot wc ken ik !! Ik heb daar ook veel last van. Ook al is de baarmoeder nog niet erg groot, toch denk ik dat als er wat 'druk' komt tegen je darmen, je daardoor die krampen krijgt. Heb ik ook al een paar keer voor gehad en de 1ste keer schrok ik mij ook kapot o_O
     
    Argert vindt dit leuk.
  7. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Duimen dat de wachtweken snel voorbij mogen zijn en alles goed blijft gaan!
     
    Argert en Momma2b vinden dit leuk.
  8. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Ik dacht geen echo meer vandaag, maar @applejo is natuurlijk terug en heeft vandaag echo. Succes. Ik duim voor je! Laat je even weten hoe het is gegaan?
     
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @applejo succes met de echo vandaag! Hopelijk zit alles goed!

    Hier dag drie zonder symptomen....
     
  10. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Succes @applejo ! We duimen allemaal dat het goed zit!
     
  11. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Succes @applejo! Ik hoop dat alles in orde js
     
  12. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ja @applejo heel veel succes, hopelijk goede uitslag!
     
  13. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik heb zojuist weer een en ander besteld. Ik wilde nog 2 nachtlampjes hebben, dus die heb ik besteld. En voor volgende week zaterdag heb ik de cadeautjes voor familie besteld. Ik heb per gezin een koffertje besteld van alittlelovelycompany. En daar ga ik 3 Zwitsal mini’s in doen!

    Wij gaan het bekendmaken op mijn verjaardagsfeest 31 augustus. Mijn vriend had bedacht een heliumballon te bestellen bij bv. Greetz. En dat hij dat dan op dat feest aan mij geeft, zo van “ik heb nog een laatste cadeautje voor je”. En dan komt die ballon eruit. =P Zin in, maar ook spannend hoor pffff
     
    Blacky27, Nvd en Mokki vinden dit leuk.
  14. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Superleuk idee. Altijd leuk de reactie te zien.

    Helaas bij ons geen leuke verassing meer om te vertellen dat we zwanger zijn na drie miskramen sinds december. Andere keren wel “leuk” verteld, maar allemaal slecht afgelopen... geen lol meer aan voor ons dus. Dan maar een gender reveal party als alles goed gaat :)

    Daarbij is dat ik geen alcohol drink al opgevallen en de meeste weten dat het allemaal onzeker blijft.
     
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hier ook helaas geen leuke verrassing meer voor de bekendmaking aangezien het bij ons ook al 3x is mis gegaan.

    De ouders en schoonouders weten het ondertussen wel al. Dat hebben we zo verteld. De rest van de familie weet het wel nog niet, maar ik ben van plan om te wachten tot mijn echo van 12 weken :)
     
  16. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    @Momma2b wat een leuk idee! Spannend hoor

    @Mokki met hoeveel weken ging t daarvoor mis? Hopelijk zijn we snel de 12 weken voorbij

    @Jolo met hoeveel weken ging t hiervoor mis? Ik ga misschien ook wachten tot de 10 weken ofzo
     
  17. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    (1) 7 weken echo missed abortion vastgesteld (niet groter dan 5,5w)
    (2) kort bloedverlies nod, toch nog positieve testen. Bloedverlies zet door bij 5,5w. Nooit goede echo gehad.
    (3) 6,5w en 8w goede echo met kloppend hartje. Bij 8w bleek vruchtje maar 7w en 2d. Het is die dag ook misgegaan.

    En bij jou?
     
  18. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik heb ook 3 VMK’s gehad. :(
    Maar heb nooit iemand verteld dat ik zwanger was. Juist ook wel door deze ervaring, gaan we het deze keer wel delen, aangezien ik het ook niet volhoud om elke keer na een miskraam mijn mond te houden.
    Je hebt de mensen om je heen nodig, wanneer het goed gaat, maar ook wanneer het mis gaat. Het liefst zou ik het alleen vertellen als ik weet dat het ook goed eindigt. Dan is het een leuke verrassing. Maar helaas..... het blijft 40 weken lang spannend.
     
    Mokki en Daphne85 vinden dit leuk.
  19. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Ow heftig! En wat naar. Maar nog even en je bent die termijnen voorbij dan lekker genieten. Bij mijn 1e miskraam ging het direct mis een paar dagen na testen.
    2e na ruim 6 weken
     
  20. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Ja daar is ook wel wat voor te zeggen indd
     

Deel Deze Pagina